Forum

Spg. Hardline PSN udgaver

Snak om mindre og indie-spil fra Playstation Network.

Spg. Hardline PSN udgaver

Indlægaf kraftonia » ons 18 mar 2015 10:10

Jo jeg har skam læst om dem, men har et spørgsmål til hvad faen der sker for at den "store" udagave koster 999 kr. ?

Der får du Deluxe Ed. samt premium og ikke en skid andet? Er det ikke overprized, for hvis du smider Delux Ed til 599 i kurven og køber premium løst ved siden af når det bliver tilgængeligt, så havener man da ikke på 999 kr. (IMO)?

Mener premium plejer at koste 299 kr. så vi lander på 898 kr. hvis man selv samler den pakke de sælger til 999 kr.

Eller overser jeg noget :)
Billede
kraftonia
Niveau 4
 
Indlæg: 345
By: Middelfart


Re: Spg. Hardline PSN udgaver

Indlægaf darkandel » ons 18 mar 2015 10:20

Plejer premium ikke at koste 400-500 kr ?
darkandel
Niveau 5
 
Indlæg: 806
By: 9400 Nørresundby


Re: Spg. Hardline PSN udgaver

Indlægaf Sethos » ons 18 mar 2015 10:20

Premium på Origin, står til 399,- og Deluxe udgaven af spillet står til 599,-

Her er hvad de forskellige pakker indholder;

Billede

Så det er egentligt bare en pakkeløsning hvor du ikke rigtig sparer noget.
Sethos
Niveau 6
 
Indlæg: 1859


Re: Spg. Hardline PSN udgaver

Indlægaf kraftonia » ons 18 mar 2015 10:33

darkandel skrev:Plejer premium ikke at koste 400-500 kr ?


mener bestemt at jeg har givet 299 pr. premium til både BF3 og 4 (og måske også til BFBC2 dengang), men kan huske forkert
Billede
kraftonia
Niveau 4
 
Indlæg: 345
By: Middelfart


Re: Spg. Hardline PSN udgaver

Indlægaf kraftonia » ons 18 mar 2015 10:33

Sethos skrev:Premium på Origin, står til 399,- og Deluxe udgaven af spillet står til 599,-

Her er hvad de forskellige pakker indholder;

Så det er egentligt bare en pakkeløsning hvor du ikke rigtig sparer noget.


Okay, tja fedt tilbud så smil... Tak for at overskueliggøre tingene mester
Billede
kraftonia
Niveau 4
 
Indlæg: 345
By: Middelfart


Re: Spg. Hardline PSN udgaver

Indlægaf kraftonia » ons 18 mar 2015 10:35

Forøvrigt, har I nogen ide om spillet vil passe en SNIPER ONLY gamer som jegselv? Eller er mapsne mon for små og kompakte? Jeg rører faktisk ikke ved de andre klasser (næsten), men der er jo ikke meget ved at købe spillet hvis det ikke er snipervenligt (for mit vedkommende) smil...
Billede
kraftonia
Niveau 4
 
Indlæg: 345
By: Middelfart


Re: Spg. Hardline PSN udgaver

Indlægaf Sethos » ons 18 mar 2015 10:37

kraftonia skrev:Forøvrigt, har I nogen ide om spillet vil passe en SNIPER ONLY gamer som jegselv? Eller er mapsne mon for små og kompakte? Jeg rører faktisk ikke ved de andre klasser (næsten), men der er jo ikke meget ved at købe spillet hvis det ikke er snipervenligt (for mit vedkommende) smil...


Hvis du kan lide lidt mere fast-paced urban sniping, er det super fedt. Hvis du mere er til at sidde langt væk fra alting og slet ikke komme i nærkamp, så skal du nok undgå det.
Sethos
Niveau 6
 
Indlæg: 1859


Re: Spg. Hardline PSN udgaver

Indlægaf kraftonia » ons 18 mar 2015 10:39

Sethos skrev:
kraftonia skrev:Forøvrigt, har I nogen ide om spillet vil passe en SNIPER ONLY gamer som jegselv? Eller er mapsne mon for små og kompakte? Jeg rører faktisk ikke ved de andre klasser (næsten), men der er jo ikke meget ved at købe spillet hvis det ikke er snipervenligt (for mit vedkommende) smil...


Hvis du kan lide lidt mere fast-paced urban sniping, er det super fedt. Hvis du mere er til at sidde langt væk fra alting og slet ikke komme i nærkamp, så skal du nok undgå det.


Okay, tja så må det vente til jeg måske gider skifte spillestil he he... Jeg ER long-range sniper (og closecombat handgun psyko grin)... Jeg elsker at putte mig og lave kills med minutters mellemrujm blot for at placere det perfekte headshot på en makker som selv tror han gemmer sig fandens godt :) Tja, tak for input... Må se tiden an :) Måske DLC bringer større maps senere hen...
Billede
kraftonia
Niveau 4
 
Indlæg: 345
By: Middelfart


Re: Spg. Hardline PSN udgaver

Indlægaf BizzyVaping » ons 18 mar 2015 11:21

Premium til både BF3 og BF4 lå på 450kr på udgivelsesdatoerne så vidt jeg husker.

Det er ikke fordi man sparer det store ved at købe Ultimate edition, men det er vidst også mere reglen end undtagelsen på den danske PSstore at tingene koster det samme som det gør i de dyreste butikker. (Selv efter en den fysiske version er faldet 50% i pris, ligger spillene på Psstore for det meste også stadig omkring de 500kr)
BizzyVaping
Niveau 5
 
Indlæg: 922



Tilbage til PSN spil

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster