Forum

Nu må det stoppe!! Giv mig rigtigt online ffs!

Snak om mindre og indie-spil fra Playstation Network.

Nu må det stoppe!! Giv mig rigtigt online ffs!

Indlægaf Da Senzai » tirs 23 jun 2015 22:31

Okay, jeg elsker Arcade Ræsere og jeg er ved at være desperat efter godt ræserspil!

Jeg var ved at dø af begejstring, da jeg fandt ud af at Cel Damage Overdrive kom til PS4. Et spil jeg har brugt redunkoulus mange timer på på PS2 eller var det GC`? Cell Damage er fucking fedt og tanken om at kunne spille det online mod andre gamere er fantastisk.

Ja, lige indtil, at jeg fandt ud af, at der ikke er online i spillet... Så kan det ligesom være ligemeget, men du kan splitscreene og shareplaye.

For et par uger siden landende et spil på PSN, der hedder Beach Buggy Racing. Det ser sjovt ud og jeg var 2 sekunder fra at trykke køb, da jeg heldigvis fik den gode ide at google spillet for at for at tjekke anmeldelser ud.. Ja, ja spillet har "online" som i, at du kan spille online med dine venner via "shareplay". Fuck, det.

I denne uge udkommer Riptide GP2 til PS4. Et spil, der også kunne være noget for mig... Indtil jeg læser press-release-meddelesen eller whatevs, det er;

"Play Split Screen Online with SharePlay – Race online against other PlayStation Plus members by playing Split Screen with Share Play, only on PlayStation."

WTF?! Skal Share Play erstatte online-modes?

Å G, mand. Giv mig nu et fedt Arcade Racing spil, hvor der er rigtigt online, og gerne et, hvor online-delen fungerer.

JEG SKAL ALTSÅ MEGET SNART SPILLE EN ONLINE ARCADE RÆSER ELLERs GÅR JEG AMOK!!... ARGH!!1

Jeg bliver syg, mand.
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: Nu må det stoppe!! Giv mig rigtigt online ffs!

Indlægaf Krede1972 » tirs 23 jun 2015 23:44

Synes faktisk at Drive Club fungerer - også online. Måske har der været problemer i begyndelsen efter release, men da jeg købte spillet (et godt stykke tid efter release) synes jeg det fungerede fint de gange jeg har spillet online. Har dog brugt mest tid på singleplayerdelen.

Ellers er der jo også Projekt Cars ;-) Dog er der ikke skyggen af arcaderacer over det, as you might know...
Billede
Krede1972
Niveau 7
 
Indlæg: 3125
By: Ørestad


Re: Nu må det stoppe!! Giv mig rigtigt online ffs!

Indlægaf Jb » ons 24 jun 2015 06:51

Driveclub er rigtig fedt og det fungerer som det skal hos mig. Jeg har brugt en del timer på det og det minder mig meget om PGR på mange punkter
Rocket League kommer snart. Dog lidt alternativ racer da det er fodbold med små biler hehe.
Måske the crew? Det er ved at være nede i pris
PSN: JB_dk // Xbox live: FyrstJB // Nintendo Switch friend code: SW-5059-3134-7520
Jb
Skribent
 
Indlæg: 3082
By: Hinnerup


Re: Nu må det stoppe!! Giv mig rigtigt online ffs!

Indlægaf Vreki » ons 24 jun 2015 07:08

Jeg er ikke sikker på at Driveclub er arcade nok hvis man er til spil som cell damage. Det lyder mere som om vi er over i Mario Kart kategorien.
Selv ser jeg frem til det nyeste Need For Speed, men det ligger jo et pænt stykke tid ude i fremtiden.

Mht til shareplay, så er spørgsmålet om dine eksempler viser shareplay i stedet for online, eller om de viser shareplay i stedet for INGEN online.
Altså local MP spil hvor de ikke ville have brugt ressourcer på online alligevel, men åbner op for shareplay da det er nemt.
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307


Re: Nu må det stoppe!! Giv mig rigtigt online ffs!

Indlægaf Jb » ons 24 jun 2015 10:07

Need for speed rivals synes jeg også er hygge online. Minder lidt om Burn out paradise på den front. Men hvis det er i cel damage stilen findes der ikke rigtig noget pt nej.
Jeg så gerne motorstorm rc komme til ps4. Og drift stage ser også rigtig fedt ud.
PSN: JB_dk // Xbox live: FyrstJB // Nintendo Switch friend code: SW-5059-3134-7520
Jb
Skribent
 
Indlæg: 3082
By: Hinnerup


Re: Nu må det stoppe!! Giv mig rigtigt online ffs!

Indlægaf Da Senzai » ons 24 jun 2015 21:40

Vreki skrev:Mht til shareplay, så er spørgsmålet om dine eksempler viser shareplay i stedet for online, eller om de viser shareplay i stedet for INGEN online.
Altså local MP spil hvor de ikke ville have brugt ressourcer på online alligevel, men åbner op for shareplay da det er nemt.


Du har helt sikkert fat i noget dér. Jeg kan se, at to af spillene er porte af tablet spil, så der har helt sikkert ikke været planer om at gøre dem spilbare online. Istedet så har de bare sat et "spil online med share play" klistermærke på, fordi, at det kan man med alle PS4 spil.

Jeg synes bare, at det er irriterende. Efter jeg blev indtroduceret for online gaming i sidste generation, så synes jeg, at det er uhyre kedeligt at sidde og spille mod AI´en, når man kan spille mod rigtige mennesker.

Vreki skrev:Jeg er ikke sikker på at Driveclub er arcade nok hvis man er til spil som cell damage. Det lyder mere som om vi er over i Mario Kart kategorien.
Selv ser jeg frem til det nyeste Need For Speed, men det ligger jo et pænt stykke tid ude i fremtiden.


Helt sikkert. DriveClub ser ret tørt og kedeligt ud synes jeg. Jeg havde en Xbox 360 i sidste generation og mine favorit racing spil til den maskine er;

Full Auto, Fatal Inertia (<--- Genialt spil!), FlatOut: UC, SkyDrift og Sega og Sonic All Star Racing Transformed. Det er dens slags spil, jeg kan lide.

Jeg mere hjernedødt over the top mit Racing spil er, jo bedre. Jeg kan bedst lide, når der er så meget gang i den, at det nærmest er ligeså meget et action-spil som et Racing spil. Det er ihvertfald sådan jeg ser dem! :D

Det gør dem også endnu sjovere online, når man kører mod syv andre tosser, der alle mener, at de er døden på fire hjul! :mrgreen:

Edit: Ridge Racer 6 var også konge. Det var ikke så action-præget, som de andre, men det var fucking dumt. Især fordi, at på selv de lige strækninger kunne det ofte betale sig at køre sidelæns! :D

Baja: Edge of Control var også guld. På grund af "wind-up/Rev" mekanikken, hvor man skulle "trække" sin bil op, hver gang man skulle op ad en stejl bakke. Fucking dumt, men samtidigt fucking fedt. Sjældent jeg har spillet et så intenst racing spil, hvor man samtidigt kører så uendeligt langsomt på mange baner.
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København



Tilbage til PSN spil

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 7 gæster