Forum

Rocket League

Snak om mindre og indie-spil fra Playstation Network.

Re: Rocket League

Indlægaf Da Senzai » fre 27 jul 2018 16:27

JohnH skrev:Pinches er geniale, denne er lidt anderledes men fed alligevel

http://xboxclips.com/JOHNHJ/f89c4825-08 ... fe60b5d2e1


Det er fedt!

Lavede også denne her igår, da jeg spillede med Cena! Det begynder altså, at blive sjovt, når man kan lave dem bare lidt consistent! :D

Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København

+1

Re: Rocket League

Indlægaf JohnH » tirs 31 jul 2018 17:15

Fik desværre ikke mål her, men min skyld den gik ind :mrgreen: =D>

JohnH
Niveau 1
 
Indlæg: 90
By: Køge


Re: Rocket League

Indlægaf Da Senzai » fre 24 aug 2018 17:01

Nøj, hvor jeg glæder mig til at se Scrubkilla på TV senere i dag! - det bliver hype! :D

EDit: Det er næstent for nemt

https://clips.twitch.tv/AssiduousAthlet ... oplesChamp
Senest rettet af Da Senzai fre 24 aug 2018 20:22, rettet i alt 1 gang.
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: Rocket League

Indlægaf Da Senzai » fre 24 aug 2018 20:19

GreaZy er altså også pænt god til at spille Raketbold!! :D
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: Rocket League

Indlægaf Da Senzai » søn 26 aug 2018 15:05

Jeg synes, at Scrub Killa gør det godt på kamera! Han er god underholdning og det er fedt, at Ham og GreaZy rent faktisk ser ud som om, at de hygger sig!

Jeg er vild med at Scrub på Face-Cam bare sidder og tyller Brisk ned! Det var også Hilarious, at under Interviewet, hvor de spørger ham, hvad han kan lide at lave, når han ikke gamer og han er like "What do You mean?" og lader som om, at han ikke forstår spørgsmålet! xD xD xD

GreaZy og Scrub er stadig i Winners Bracket her på dag tre. Jeg håber virkeligt at de tager sejren hjem og får Cloud 9 ned med nakken i aften! :D

Ps. Det var også guld, hvor de spørger GreaZy og Scrub om, hvad der er bedst "Ice Cream eller Fro-Yo" Og ingen af dem nogensinde har hørt om Fro-Yo, jeg elsker, når det er tydeligt, at man kan se, at folk er fra EU! EU REPRESENT! XD

Kuxir97 er stadig nummer et i min bog, men jeg er ved at blive Scrub Fan og GreaZy er sgu også cool nok! :D
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: Rocket League

Indlægaf Nergh » søn 26 aug 2018 21:03

C9 vinder finalen, du kan godt spare al din snak, Shin :D
Nergh
Niveau 3
 
Indlæg: 249


Re: Rocket League

Indlægaf Nergh » søn 26 aug 2018 22:49

Told ya ;-)
Nergh
Niveau 3
 
Indlæg: 249


Re: Rocket League

Indlægaf Da Senzai » man 27 aug 2018 18:10

Jeg hader Squishy - men han har en flot mor! :mrgreen:
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: Rocket League

Indlægaf Nergh » man 27 aug 2018 19:37

Han er fantastisk :-D
Jeg skal liiiige have fulgt op på mor-delen. Lyder vigtigt!
Nergh
Niveau 3
 
Indlæg: 249

+1

Re: Rocket League

Indlægaf Da Senzai » man 27 aug 2018 20:07

Han er kedelig. TIlgengæld synes jeg faktisk, at Gimmick var mega-god igår.

Det var sygt, det der off the backboard spinning Tripple-Tap mål han lavede!!

Får helt lyst til selv at køre i Dominus nu ^^.

De sidste par uger har jeg mest spillet med Cena. Får lige smækket en videosammen ^^



Edit:

Det bedste mål er ved Kick-off ved 1:10 minutter inde :mrgreen:
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København

+1

Re: Rocket League

Indlægaf Cena » ons 29 aug 2018 13:31

Hold nu kæft en off day Shin og jeg havde i går :( Vi tabte så mange kampe i træk at det er pinligt at nævne :P Ind i mellem er det virkelig synd for Shin at han skal trækkes med mig :lol:
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: Rocket League

Indlægaf Da Senzai » fre 31 aug 2018 20:26

Jeg er altså mindst ligeså dårlig! Når jeg ikke engang kan score på et åbent mål, så er det altså svært at vinde! :mrgreen:

Især, når de andre så får en friløber og løber ned i vores ende og scorer.

En af de ting vi skal være bedre til er, at når jeg f. eks rammer forbi målet og bolden så ryger tilbage, så skal du komme flyvende og score på rebounden. Det er ret svært at forsvare sig imod.

Du gjorde det faktisk et par gange igår og det er helt sikkert en af grundene til, at vi vandt flere end vi tabte! :D

Ps. Er jeg den eneste, der allerede er træt af den nye "XP-Bar", der kommer efter hver kamp nu?

Jeg er sgu da ligeglad, hvad level jeg er. Jeg sucks ikke mindre af at være højt level, men det er irriterende at skulle vente ekstra 5 sekunder per post-game-screen.
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: Rocket League

Indlægaf Da Senzai » fre 21 sep 2018 16:51

Når jeg sidder og ser Rocket League, så bliver jeg altid meget imponeret over, hvor hurtigt og præcist de proffesionelle spillere kan dreje rundt i luften og ramme bolden i alle mulige vanvittige vinkler.

Jeg er nysgerrig for at høre, hvordan i bruger Air-Roll? Jeg har altid bare spillet med Air-Roll på L2, da man alligevel ikke kan bakke, mens man er i luften, men jeg er spændt på at høre om I bruger Funktionerne "Air Roll Left" og "Air Roll Right"? Og har dem mapped til knapper?

Er det hurtigere og mere præcist at bruge dem istedet for almindeligt Air-Roll?

Jeg prøvede lieg at sætte det på igår, mens vi spillede. Jeg har kun brugt det meget lidt, da fingrene lige skal vendes sig til det.

Det er ikke så imponererende, men jeg bruger "Air-Roll Left" her til at vende bilen uden at ryge ud af kurs.

Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: Rocket League

Indlægaf Schmidty » fre 21 sep 2018 18:14

@Da Senzai

Jeg spiller godt nok på PC, men jeg bruger en PS4-controller. Jeg har remapped en del på mine controls; jeg har sat powerslide og air roll på min R1, da jeg på den måde jeg holder, ikke kunne trykke godt nok på firkant og boost samtidig fx. Derfor valgte jeg R1 (kunne også være L1). Derudover har jeg sat air roll right (kunne lige så vel være left) på min L3 for lettere at kunne half flippe - lav et backflip, annuler det ved at smide L frem ad med det samme, samtidig med at jeg holder L3 inde. Dette fungerer rigtig godt, og gjorde det nemt for mig at lave half flip. Så har jeg også ændret en del andre ting, men de er måske ikke så relevante.

I forhold til air roll vs air roll left/right er det ikke nødvendigt at mappe air roll left og right (udover til half flip). Som jeg har forstået det bruger mange af proerne blot air roll og det er ofte freestylerne der også mapper air roll left/right. Sådan var det i hvert fald sidst jeg satte mig ind i det, og tror stadig det er sådan.

Men ja, jeg ændrede airroll efter rigtig mange timer i Rocket League. Det føltes forkert i starten, men det går hurtigt, og man fortryder det ikke. Så ja, ændr det til noget andet, hvis du ikke føler default controls passer til dine fingre.
Billede
Schmidty
Niveau 5
 
Indlæg: 1059

+1

Re: Rocket League

Indlægaf Da Senzai » søn 23 sep 2018 13:15

Tak for det detaljerede svar! :D

Jeg har selv "alm. Air-Roll" på L2, da det er lidt svært at trykke firkant og cirkel samtidigt, når man har travlt med at flyve!

Jeg tænker, at teknisk set, så må Air-Roll Left/Right være bedre end aAR, da når man bruger f. eks Air Roll left kan bevæge bilen på måder, der ikke er muligt med almindeligtAR, da man kan dreje bilen med venstre analoge pind samtidigt med, at man holder Air-Roll Left inde. Det kan man ikke med almindeligt Air-Roll, da man bruger venstre pind til at Air-rolle med der.

Men det reelle udbytte man får med Air Roll left og Right over almindeligt roll er nok meget, meget lille for ellers ville alle Pro´erne bruge det. Hvis det gjorde en reel forskel - men det ser fed´ ud på Youtube! :D
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


ForegåendeNæste

Tilbage til PSN spil

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster