Forum

Rocket League

Snak om mindre og indie-spil fra Playstation Network.

Re: Rocket League

Indlægaf Cena » søn 30 apr 2017 21:01

Værste lorte dag ever i Rocket League. Intet duede for hverken Emma eller jeg. Tror vi tabte 10 og vandt 2. Fuldstændig håbløst så dårligt vi spillede.
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: Rocket League

Indlægaf Da Senzai » lør 06 maj 2017 12:02

Det her spil er rent held og no skills.
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København

+1

Re: Rocket League

Indlægaf Cena » lør 06 maj 2017 13:34

Da Senzai skrev:Det her spil er rent held og no skills.


Baseret på de 4-5 timer vi spillede i går, så er jeg fuldstændig enig. Ellers havde vi vundet alle kampe!

Jeg har fået byttet mig til en Endo på reddit i dag :D
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599

+1

Re: Rocket League

Indlægaf Nergh » lør 06 maj 2017 14:04

Jeg er klar i morgen aften fra ca 19, så skal vi fandme nok ranke op. Vær dog forberedt på det er platinun div. 1
Nergh
Niveau 3
 
Indlæg: 249


Re: Rocket League

Indlægaf Da Senzai » lør 06 maj 2017 22:32

Haha, så er det nok ikke os, du skal spille med xD
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København

+1

Re: Rocket League

Indlægaf Da Senzai » man 15 maj 2017 16:00

Hvordan går det i Rocket League, Cena? Det er lang tid siden, jeg har fået en update eller Inv! :D

Er du blevet Verdensmester? :D

Kanel og J9 er blevet stjerner med 2-3 streger ,så vi møder folk, der kan finde ud af det nu, Omg!

Jeg er selv kun lige kommet op i guld igen xD
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: Rocket League

Indlægaf Nergh » man 15 maj 2017 16:30

Da Senzai skrev:Haha, så er det nok ikke os, du skal spille med xD


Ork, det er jeg nu ikke bange for :-)

Har stadig et læs crates til dig, hvis du er interesseret
Nergh
Niveau 3
 
Indlæg: 249


Re: Rocket League

Indlægaf Cena » man 15 maj 2017 16:31

Da Senzai skrev:Hvordan går det i Rocket League, Cena? Det er lang tid siden, jeg har fået en update eller Inv! :D

Er du blevet Verdensmester? :D

Kanel og J9 er blevet stjerner med 2-3 streger ,så vi møder folk, der kan finde ud af det nu, Omg!

Jeg er selv kun lige kommet op i guld igen xD


Jamen det har været gået lidt i stå de sidste dage. Emma er på ferie og jeg har haft travlt med at være far og købe ny bil. Jeg regner dog med at være tilbage på min pind i aften eller i morgen :D
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599

+1

Re: Rocket League

Indlægaf Da Senzai » tirs 16 maj 2017 22:25

Nergh skrev:Har stadig et læs crates til dig, hvis du er interesseret


Orv, det er pænt af dig, men jeg endte med at købe bilen på Reddit. Det er meget nemmere, hurtigere og billigere end at sidde og åbne crates. Tror, at der gik under 2 minutter fra jeg, at jeg havde skrevet mit indlæg til at jeg havde bilen. Det var ret vildt faktisk.

Har købte 5 Keys og regner med at købe Mantis på Reddit, når de er klar til brug ^^
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: Rocket League

Indlægaf Nergh » ons 17 maj 2017 07:56

Da Senzai skrev:
Nergh skrev:Har stadig et læs crates til dig, hvis du er interesseret


Orv, det er pænt af dig, men jeg endte med at købe bilen på Reddit. Det er meget nemmere, hurtigere og billigere end at sidde og åbne crates. Tror, at der gik under 2 minutter fra jeg, at jeg havde skrevet mit indlæg til at jeg havde bilen. Det var ret vildt faktisk.

Har købte 5 Keys og regner med at købe Mantis på Reddit, når de er klar til brug ^^


Oy, no problemo. :)
Jeg har ikke noget at bruge crates til, da jeg ikke køber Keys, så de fungerer udelukkende som trade-offer.

Noget helt andet er, at min RL dag i går var omspundet af ren elendighed. Herunder to videoer.. den første, hvor jeg for det første placerer mig elendigt i målet, og for det andet misser jeg et open net. Det gik dog bedre end forventet.
Og den anden... Jeg forstår ikke hvorfor fjolset joiner en ranked match. Starter godt, men så begynder fjolset at skrive i stedet for at spille?



Nergh
Niveau 3
 
Indlæg: 249

+1

Re: Rocket League

Indlægaf Zieglers » ons 17 maj 2017 11:42

Nergh skrev:
Da Senzai skrev:
Nergh skrev:Har stadig et læs crates til dig, hvis du er interesseret


Orv, det er pænt af dig, men jeg endte med at købe bilen på Reddit. Det er meget nemmere, hurtigere og billigere end at sidde og åbne crates. Tror, at der gik under 2 minutter fra jeg, at jeg havde skrevet mit indlæg til at jeg havde bilen. Det var ret vildt faktisk.

Har købte 5 Keys og regner med at købe Mantis på Reddit, når de er klar til brug ^^


Oy, no problemo. :)
Jeg har ikke noget at bruge crates til, da jeg ikke køber Keys, så de fungerer udelukkende som trade-offer.

Noget helt andet er, at min RL dag i går var omspundet af ren elendighed. Herunder to videoer.. den første, hvor jeg for det første placerer mig elendigt i målet, og for det andet misser jeg et open net. Det gik dog bedre end forventet.
Og den anden... Jeg forstår ikke hvorfor fjolset joiner en ranked match. Starter godt, men så begynder fjolset at skrive i stedet for at spille?





Hold da kæft en idiot. Jeg er begyndt at reporte folk flittigt. Ved ikke om det gør en forskel, men det ødelægger spillet hvis folk ikke kan tage sig sammen.
Zieglers
Niveau 1
 
Indlæg: 80


Re: Rocket League

Indlægaf Nergh » ons 17 maj 2017 18:56

Zieglers skrev:Hold da kæft en idiot. Jeg er begyndt at reporte folk flittigt. Ved ikke om det gør en forskel, men det ødelægger spillet hvis folk ikke kan tage sig sammen.


Er der overhovedet nogen hjælp i at rapportere folk som ham? Gør Psyonix noget?
Jeg har rapporteret riiiigtig mange, men om det gør noget for den der bliver reported aner jeg ikke :?:
Nergh
Niveau 3
 
Indlæg: 249


Re: Rocket League

Indlægaf Zieglers » tors 18 maj 2017 00:15

Nergh skrev:
Zieglers skrev:Hold da kæft en idiot. Jeg er begyndt at reporte folk flittigt. Ved ikke om det gør en forskel, men det ødelægger spillet hvis folk ikke kan tage sig sammen.


Er der overhovedet nogen hjælp i at rapportere folk som ham? Gør Psyonix noget?
Jeg har rapporteret riiiigtig mange, men om det gør noget for den der bliver reported aner jeg ikke :?:


Det er jeg også i tvivl om, har ikke hørt om at nogen skulle blive straffet, men jeg håber det sker.
Zieglers
Niveau 1
 
Indlæg: 80


Re: Rocket League

Indlægaf Da Senzai » tirs 23 maj 2017 14:44

Ja, det kræver ofte en ganske særlig form for tålmodighed at spille Solo 3. Jeg har heldigvis to på vennelisten, jeg kan spille Ranked Rocket League med og det er jeg meget glad for. Så det er efterhånden sjældent, jeg spiller det alene.

Når det skal være, så har jeg fundet ud af, at det er rigtigt godt for mit blodtryk at slå text-chat fra, så det er Quick-Chat Only. Det hjælper både på humøret og mine evner på banen.

Jeg har sådanset ikke noget imod, at min modstandere lige skal gøre mig opmærksom på, at min mor er så fed, at man kan bruge hende istedet for bolden. Det hvor jeg får det svært og tilter fuldstændigt er, når det er min egen holdkammerat, der sidder og sviner mig eller en af vores spillere til. Det kan jeg slet ikke have. Især fordi, blandet andet er altid er den dårligste på vores hold, der skriver lort.

Og så slipper man også for at høre på dem, der bare sidder inde i målet og skriver "TRADE?" også fordi, at jeg ikke selv kan lade være med at skrive tilbage "Less trade, more saves".

Rocket League er nok det sjoveste spil, jeg kender, når man spiller i Party med folk og det hele bare kører. Samtidigt er det også utroligt frustrerende, når man spiller Solo i Public Matches.
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: Rocket League

Indlægaf Nergh » tirs 23 maj 2017 15:42

Det er mærkeligt - i Ranked 3V3 Standard svømmer jeg komfortabelt i platinum 2, men i Ranked 3v3 Solo Standard er jeg konsekvent i Gold 1.

Der er bare ét eller andet over solo standard...
Nergh
Niveau 3
 
Indlæg: 249


ForegåendeNæste

Tilbage til PSN spil

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 6 gæster