Forum

Rocket League

Snak om mindre og indie-spil fra Playstation Network.

Re: Rocket League

Indlægaf Da Senzai » fre 10 jul 2015 23:03

morfar skrev:No server online.

Hvorfor udgiver man et spil der ikke virker en skid?


Det er hilarious, at du tror, at det er med vilje. Der er ikke nogen, der ærger sig mere end det lille udvikler-hold, der står bag spillet. Psyonix er på sagen.

Hvis du booster inden du hopper, og så vinkler bilen, så snart du er lettet fra jorden, så flyver din bil op i loftet.
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: Rocket League

Indlægaf BizzyVaping » lør 11 jul 2015 07:06

Jeg fik langt om længe prøvet spillet igår eftermiddag, og må sige jeg er godt tilfreds. Jeg fik spillet en offline season i lokal co-op, og spillet er præcis som det første spil til ps3 bare med bedre grafik.

Jeg oplevede ikke nogen øget støj fra blæserne. Glæder mig til at prøve online delen når den engang kommer til at fungere.
BizzyVaping
Niveau 5
 
Indlæg: 922


Re: Rocket League

Indlægaf morfar » lør 11 jul 2015 07:31

Da Senzai skrev:
morfar skrev:No server online.

Hvorfor udgiver man et spil der ikke virker en skid?


Det er hilarious, at du tror, at det er med vilje. Der er ikke nogen, der ærger sig mere end det lille udvikler-hold, der står bag spillet. Psyonix er på sagen.

Hvis du booster inden du hopper, og så vinkler bilen, så snart du er lettet fra jorden, så flyver din bil op i loftet.


Hvordan får du det til at jeg tror de har udgivet noget skrammel med vilje?

Tvivler på der nogensinde er blevet udgivet et spil hvor udgiveren med vilje har sørget for at spillet ikke virker :-)
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Re: Rocket League

Indlægaf BizzyVaping » lør 11 jul 2015 07:50

Jeg gav lige online delen et forsøg og det lader til at virke uden problemer her (Prøvede slet ikke igår da jeg efter at have læst herinde bare gik ud fra det ikke virkede)

Fik spillet 4 kampe. Det gik forholdsvist hurtigt med at finde kampe

Edit: er oppe på 8-10 kampe nu, og har stadig ikke oplevet nogen problemer.
BizzyVaping
Niveau 5
 
Indlæg: 922


Re: Rocket League

Indlægaf Da Senzai » lør 11 jul 2015 09:02

morfar skrev:
Da Senzai skrev:
morfar skrev:No server online.

Hvorfor udgiver man et spil der ikke virker en skid?


Det er hilarious, at du tror, at det er med vilje. Der er ikke nogen, der ærger sig mere end det lille udvikler-hold, der står bag spillet. Psyonix er på sagen.

Hvis du booster inden du hopper, og så vinkler bilen, så snart du er lettet fra jorden, så flyver din bil op i loftet.


Hvordan får du det til at jeg tror de har udgivet noget skrammel med vilje?


Fordi, at du både bander og spørger om hvorfor de udgiver et spil, der ikke virker :P. At du bander får dig til at lyde bebrejdende.

Rocket League er noget nær perfekt. Det der gik galt var, at inden spillets release, så var målsætningen, at de konsekvent ville have 10.000 spillere online samtidigt. På dag 2 havde de lige under 100.000. De er ti gange så mange.
Senest rettet af Da Senzai lør 11 jul 2015 09:03, rettet i alt 1 gang.
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: Rocket League

Indlægaf Vreki » lør 11 jul 2015 09:02

morfar skrev:No server online.

Hvorfor udgiver man et spil der ikke virker en skid?


For at svarer seriøst, så vil jeg tænke der er to grunde:

1) Problemet dukker først op når man kører i stor skala. Du kan simulere noget loadtest osv., men det bliver aldrig det samme.
2) Man løber tør for penge. Sådan alt afhængig af hvem der står bag siger man måske "Øf det", releaser spillet for at få nogle aktionær kroner hjem og dropper enhver ide om support. Eller man håber at spillet blive en succes trods fejl, og man så bagefter har ressourcer til at patche spillet og ens omdømme.
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307


Re: Rocket League

Indlægaf Xainz » lør 11 jul 2015 09:30

Da Senzai skrev:Fordi, at du både bander og spørger om hvorfor de udgiver et spil, der ikke virker :P. At du bander får dig til at lyde bebrejdende.

Rocket League er noget nær perfekt. Det der gik galt var, at inden spillets release, så var målsætningen, at de konsekvent ville have 10.000 spillere online samtidigt. På dag 2 havde de lige under 100.000. De er ti gange så mange.


Noget nær perfekt ? Jamen ser man bort fra den lille detalje, at Online delen ikke virker, så er det sikkert ok, jeg har ikke prøvet SP delen, da jeg kun vil spille det online.
Men folk er forskellige, du har et perfekt produkt, jeg har et absolut ubrugeligt produkt.
Og selvfølgelig bebrejder Morfar, og mig selv udviklerne, det er helt og aldeles amatøragtigt at lortet ikke virker flere dage efter release.
Billede
Xainz
Niveau 6
 
Indlæg: 1343
By: Tranbjerg


Re: Rocket League

Indlægaf morfar » lør 11 jul 2015 10:01

Jeg er nødt til at få skåret det hopperi ud i pap.

Jeg hopper på x. Dobbelthopper ved at trykke x 2 gange. Booster med O.

Højre stik styrer kamera og venstre stik får bilen til at slå kolbøtter i luften.

Hvordan kommer man op og rammer første bold i aerial træning på rookie???

Jeg har prøvet dobbelthop med boost, boost og dobbelthop samtidig, enkelthop med og uden boost, venstre og højre stik i alverdens retninger imens. JEG KAN IKKE NÅ OP TIL DEN BOLD.

Hjælp inden jeg køber en xbox i affekt.
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Re: Rocket League

Indlægaf pjulledk » lør 11 jul 2015 10:04

morfar skrev:Jeg er nødt til at få skåret det hopperi ud i pap.

Jeg hopper på x. Dobbelthopper ved at trykke x 2 gange. Booster med O.

Højre stik styrer kamera og venstre stik får bilen til at slå kolbøtter i luften.

Hvordan kommer man op og rammer første bold i aerial træning på rookie???

Jeg har prøvet dobbelthop med boost, boost og dobbelthop samtidig, enkelthop med og uden boost, venstre og højre stik i alverdens retninger imens. JEG KAN IKKE NÅ OP TIL DEN BOLD.

Hjælp inden jeg køber en xbox i affekt.



hop og boost imens du styrer bilen som et Fly:D
pjulledk
Niveau 4
 
Indlæg: 423
By: hobro


Re: Rocket League

Indlægaf morfar » lør 11 jul 2015 10:33

Når jeg forsøger at styre bilen som et fly, slår den bare kolbøtter i luften.
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Re: Rocket League

Indlægaf Vreki » lør 11 jul 2015 11:02

morfar skrev:Når jeg forsøger at styre bilen som et fly, slår den bare kolbøtter i luften.


Det er skide svært, men prøv det her:
Øv dig i free play, fordi så bliver man ikke hele tiden nulstillet, men kan bare fræse rundt og øve flyvning.
Lav et dobbelthop hvor du rolig tipper næsen opad FØR du starter efterbrænderen. På den måde lykkedes det mig at komme i luften, og så er det bare et spørgsmål om øvelse derfra.
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307


Re: Rocket League

Indlægaf morfar » lør 11 jul 2015 11:23

Tror jeg er begyndt at fatte det. Skal hoppe meget meget lang tid før min hjerne mener jeg skal for at ramme.
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Re: Rocket League

Indlægaf Vreki » lør 11 jul 2015 11:38

Her er en kort video af hvordan det lykkedes for mig:

Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307


Re: Rocket League

Indlægaf Dummiz » lør 11 jul 2015 12:32

morfar skrev:Tror jeg er begyndt at fatte det. Skal hoppe meget meget lang tid før min hjerne mener jeg skal for at ramme.


Jeg havde også svært ved at lavet det i starten min hjerne ville også hoppe meget senere :D men man skal hoppe længe før for at få den til at ramme som vreki's klip så smukt viser.

Held og lykke :)
Billede
Dummiz
Moderator
 
Indlæg: 6376
By: 8981 Spentrup


Re: Rocket League

Indlægaf morfar » lør 11 jul 2015 16:10

Vreki skrev:Her er en kort video af hvordan det lykkedes for mig:


Det er jo ren prof det der :D
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


ForegåendeNæste

Tilbage til PSN spil

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 11 gæster

cron