Forum

Rocket League

Snak om mindre og indie-spil fra Playstation Network.

Re: Rocket League

Indlægaf Da Senzai » lør 11 jul 2015 18:49

Xainz skrev:Noget nær perfekt ?


Ja, jeg kan godt lige prøve at forklare det en gang til; Som jeg skrev tidligere i tråden. Spillet er action-fyldt, sjovt og taktisk. Spillet er 100% procent fysik- og derved skill-basseret. Alt, hvad der går rigtigt eller galt er enten din egen eller de andre spilleres skyld og spillet kører tilmed som en drøm online med, hvad jeg mærker som ingen forsinkelse overhovedet.

At jeg skulle vente til i dag før at serverne kom op ændrer ikke på, hvor fantastisk spillet er. Spillet er stadig godt. Det tog 5 fem dage før, at der var servere nok, der kørte. Serverne kører nu, så nu har jeg et super spil.

Akkurat ligesom dig gider jeg heller ikke spille mod Bots, når jeg kan spille med rigtige spillere - og det kan jeg nu. At jeg skulle vente fem dage får mig ikke til at synes, at spillet er noget "ubrugeligt lort".

Jeg kommer til at spille dette mange måneder fremover. Det ændrer, at vi har haft 5 opstartsdage med skiftende oppe og nede servere ikke på.
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: Rocket League

Indlægaf Vreki » lør 11 jul 2015 20:29

Ok, det her må simpelthen være den sejeste bil i spillet :lol:

Billede
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307


Re: Rocket League

Indlægaf pjulledk » lør 11 jul 2015 21:42

Vreki skrev:Ok, det her må simpelthen være den sejeste bil i spillet :lol:

Billede



det er den fra twisted metal
pjulledk
Niveau 4
 
Indlæg: 423
By: hobro


Re: Rocket League

Indlægaf Dummiz » søn 12 jul 2015 00:19

Det tager flere minutter at finde spil online for mit vedkomne. Er det også sådan hos jer andre?
Billede
Dummiz
Moderator
 
Indlæg: 6376
By: 8981 Spentrup


Re: Rocket League

Indlægaf Da Senzai » søn 12 jul 2015 00:23

Jeg har spillet hele aftenen. Tog ca. 10 sekunder for mig de gange, jeg søgte efter spil.

Jeg søger kun på følgende Settings: Europa, 3v3.

Jeg kan forestille mig, at det går hurtigere når den kun leder efter spil i Europa og ikke hele verden, når den skal scanne efter gode spil - men det er rent gætværk fra min side, jeg ved ikke, hvordan det fungerer.
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: Rocket League

Indlægaf BizzyVaping » søn 12 jul 2015 06:37

Samme her.

Det tager få sekunder at finde et spil. Jeg søger kampe i hele verden ikke kun EU. De fleste kampe jeg har spillet har været 2 mod 2.
BizzyVaping
Niveau 5
 
Indlæg: 922


Re: Rocket League

Indlægaf morfar » søn 12 jul 2015 10:34

I må gerne adde mig hvis i vil have lidt cannon fodder.

Apenapper
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Re: Rocket League

Indlægaf Dummiz » søn 12 jul 2015 12:52

Når den søger efter spil står der at det vil gå hurtigere hvis ikke kun man søger i en enkelt region. Derfor søger jeg i alle 3vs3 unranked :D
Billede
Dummiz
Moderator
 
Indlæg: 6376
By: 8981 Spentrup


Re: Rocket League

Indlægaf Dummiz » søn 12 jul 2015 13:47

Jeg spillede med en tysker og en skotte igår i flere timer det var skide sjovt. Vi delte os op. De to i marken og mig på mål (pisse sjovt at stå på mål) og når jeg laver et epic save er følelsen bare så meget federe end når man scorer et mål. Igår var jeg kommet lidt for langt ud af mit mål i venstre side. Modstanderen skyder på mål, jeg tænder min boost og flyver fra venstre til højre side af målet i luften laver jeg et spin der "sparker" bolden væk BOOOM epic save. Så mega owesome :D
Billede
Dummiz
Moderator
 
Indlæg: 6376
By: 8981 Spentrup


Re: Rocket League

Indlægaf Da Senzai » søn 12 jul 2015 15:00

Ja, Epic Saves er det bedste! Jeg kan også godt lide den lyd, spillet laver, når man får et Epic Save! Nogen gange kunne jeg godt ønske, at der kom en instant replay, når man Epic Saver, men det vil nok ødelægge flowet lidt!

Jeg kom også lige til at tjekke denne her igennem;

http://play.eslgaming.com/rocketleague/ ... /rankings/

Vi har åbenbart allerede 4 Danske PS4 eSports Rocket League hold, der spiller turnering i dag inde på ESL. Ret sejt!
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: Rocket League

Indlægaf Weiglin1 » søn 12 jul 2015 15:53

Da Senzai skrev:Ja, Epic Saves er det bedste! Jeg kan også godt lide den lyd, spillet laver, når man får et Epic Save! Nogen gange kunne jeg godt ønske, at der kom en instant replay, når man Epic Saver, men det vil nok ødelægge flowet lidt!

Jeg kom også lige til at tjekke denne her igennem;

http://play.eslgaming.com/rocketleague/ ... /rankings/

Vi har åbenbart allerede 4 Danske PS4 eSports Rocket League hold, der spiller turnering i dag inde på ESL. Ret sejt!

Alle kan gå ind og tilmelde et hold på esl :) var selv med i turneringen idag
Weiglin1
Niveau 0
 
Indlæg: 27
By: Randers


Re: Rocket League

Indlægaf morfar » søn 12 jul 2015 16:40

Spiller i med ball cam eller normalt cam?
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Re: Rocket League

Indlægaf Da Senzai » søn 12 jul 2015 16:47

Jeg spiller med primært med normal-cam, da jeg synes, at det er nemmere at ramme bolden i den rigtige vinkel sådan.

Jeg skifter dog til Ball-cam, når jeg har mistet orienteringen og ikke er sikker på, hvor bolden er.

Jeg bruger også Ball-Cam, når jeg er nødt til at bakke og ikke har tid til at vende bilen om :P
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: Rocket League

Indlægaf runni1399 » søn 12 jul 2015 17:28

Spiller faktisk mest med Ball-Cam.
runni1399
Niveau 4
 
Indlæg: 329
By: Aalborg


Re: Rocket League

Indlægaf Dummiz » søn 12 jul 2015 17:46

Jeg spiller også mest med Ball cam. Efter nogle runder vender du dig til det.
Billede
Dummiz
Moderator
 
Indlæg: 6376
By: 8981 Spentrup


ForegåendeNæste

Tilbage til PSN spil

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 7 gæster