Forum

Rocket League

Snak om mindre og indie-spil fra Playstation Network.

Re: Rocket League

Indlægaf Dummiz » ons 08 jul 2015 11:39

pjulledk skrev:spillet er godt, men det er sindsygt svært at ramme den bold enda uden modstandere:D


Haha det samme syntes jeg :D
Billede
Dummiz
Moderator
 
Indlæg: 6376
By: 8981 Spentrup


Re: Rocket League

Indlægaf Vreki » ons 08 jul 2015 11:58

Og når man så endelig rammer bolden så fiser den i en totalt tilfældig retning.
Helt lige som i rigtig fodbold :lol:
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307


Re: Rocket League

Indlægaf Laffer » ons 08 jul 2015 12:21

Jeg er lidt overrasket over hvor hurtigt man optjener trofæer, spillede en sæson i går da serverne var nede og har nu over 60% af trofæerne.

Spillet holder dog 100% glæder mig til de får serverne op og køre.
Billede
Laffer
Niveau 7
 
Indlæg: 2791


Re: Rocket League

Indlægaf Da Senzai » ons 08 jul 2015 13:45

Vreki skrev:Og når man så endelig rammer bolden så fiser den i en totalt tilfældig retning.
Helt lige som i rigtig fodbold :lol:


Hilarious! :mrgreen:

Havde det været ligesom på Xboxlife, så havde jeg givet dig en +1! :mrgreen:

Laffer skrev:Jeg er lidt overrasket over hvor hurtigt man optjener trofæer, spillede en sæson i går da serverne var nede og har nu over 60% af trofæerne.

Spillet holder dog 100% glæder mig til de får serverne op og køre.



Trofæerne er super nemme. Det er lidt synd.
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: Rocket League

Indlægaf Xainz » ons 08 jul 2015 18:19

Nu har jeg lige fået startet op, sidder i et party med en ven, men vi kan ikke finde ud af hvordan vi kan spille imod hinanden. når vi vælger private match, så står der bare dem søger efter en kamp i eu ?
Billede
Xainz
Niveau 6
 
Indlæg: 1343
By: Tranbjerg


Re: Rocket League

Indlægaf Krede1972 » ons 08 jul 2015 19:57

Xainz skrev:Nu har jeg lige fået startet op, sidder i et party med en ven, men vi kan ikke finde ud af hvordan vi kan spille imod hinanden. når vi vælger private match, så står der bare dem søger efter en kamp i eu ?


Der er vist noget med at serverne ikke virker ;-)
Billede
Krede1972
Niveau 7
 
Indlæg: 3125
By: Ørestad


Re: Rocket League

Indlægaf Krede1972 » ons 08 jul 2015 23:47

Det minder i det hele taget mere om rugby end om fodbold.
Men det der gør det sjovt er jo også at det er en smule random - altså at man kan præge spillet, men at man kan ikke styre og kontrollere spillet på banen mere end noget der ligner maksimalt 60-75%.
Billede
Krede1972
Niveau 7
 
Indlæg: 3125
By: Ørestad


Re: Rocket League

Indlægaf Dummiz » tors 09 jul 2015 00:30

Min ps4 begynder at larme RIGTIG meget når jeg starter rocket league. Har i været ude for det samme?
Billede
Dummiz
Moderator
 
Indlæg: 6376
By: 8981 Spentrup


Re: Rocket League

Indlægaf FoxHounddk » tors 09 jul 2015 06:05

Har også haft startet spillet i dag, og min ps4 larmede også som en opvaskemaskine .. men synes generelt at min ps4 larmer meget med det nedkøling
FoxHounddk
Niveau 2
 
Indlæg: 117
By: Tilst/Aarhus


Re: Rocket League

Indlægaf Erroneus » tors 09 jul 2015 08:31

Der er en bug i Rocket League, som får PS4 til at bruge mange ressourcer i dens menu og dermed skrue voldsomt op for blæseren. Dev er ved at kigge på det, men det er åbenbart ikke noget som rammer alle, men indtil det er fixed, så lad værd med at lade Rocket League i menuen.

Personligt skal jeg have skilt min PS4 af snart og udskiftet dens kølepasta, fordi det bliver åbenbart stift med tiden og så leder det ikke varme ordenligt, hvilket får blæseren til at larme mere. Det er naturligvis kun noget man gør, hvis man føler at man har det oki med at skille sin PS4 af og har erfaring med kølepasta påførelse.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: Rocket League

Indlægaf Jb » tors 09 jul 2015 12:41

Min larmer også. Håber det snart fixes
PSN: JB_dk // Xbox live: FyrstJB // Nintendo Switch friend code: SW-5059-3134-7520
Jb
Skribent
 
Indlæg: 3082
By: Hinnerup


Re: Rocket League

Indlægaf Slimjay DK » tors 09 jul 2015 13:59

Erroneus skrev:Der er en bug i Rocket League, som får PS4 til at bruge mange ressourcer i dens menu og dermed skrue voldsomt op for blæseren. Dev er ved at kigge på det, men det er åbenbart ikke noget som rammer alle, men indtil det er fixed, så lad værd med at lade Rocket League i menuen.

Personligt skal jeg have skilt min PS4 af snart og udskiftet dens kølepasta, fordi det bliver åbenbart stift med tiden og så leder det ikke varme ordenligt, hvilket får blæseren til at larme mere. Det er naturligvis kun noget man gør, hvis man føler at man har det oki med at skille sin PS4 af og har erfaring med kølepasta påførelse.


Kølepasta burde dog ikke blive stift på så kort tid ... Har lige skiftet CPU på min PC og kølepastaen var stadig "blød" efter 6 år ;)
Billede
PS5 / PS4 Pro / PS3 / PS2 / PSX / PSP / Vita / Vita TV / Series X / ONE X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn
Slimjay DK
Niveau 7
 
Indlæg: 2454


Re: Rocket League

Indlægaf Vreki » tors 09 jul 2015 14:24

Jeg troede egenligt at hele ideen var at bruge så lidt kølepasta som muligt, sådan at man kun lige netop får fyldt ujævnhederne mellem CPU og heatsink? Det er vel ikke meningen at der skal ligge en hel pude af pasta, blød eller hård?
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307


Re: Rocket League

Indlægaf Jb » tors 09 jul 2015 14:30

Problemet er nok kvaliteten af pastaen som det var på ps3 :(
PSN: JB_dk // Xbox live: FyrstJB // Nintendo Switch friend code: SW-5059-3134-7520
Jb
Skribent
 
Indlæg: 3082
By: Hinnerup


Re: Rocket League

Indlægaf Erroneus » tors 09 jul 2015 14:35

Slimjay DK skrev:
Erroneus skrev:Der er en bug i Rocket League, som får PS4 til at bruge mange ressourcer i dens menu og dermed skrue voldsomt op for blæseren. Dev er ved at kigge på det, men det er åbenbart ikke noget som rammer alle, men indtil det er fixed, så lad værd med at lade Rocket League i menuen.

Personligt skal jeg have skilt min PS4 af snart og udskiftet dens kølepasta, fordi det bliver åbenbart stift med tiden og så leder det ikke varme ordenligt, hvilket får blæseren til at larme mere. Det er naturligvis kun noget man gør, hvis man føler at man har det oki med at skille sin PS4 af og har erfaring med kølepasta påførelse.


Kølepasta burde dog ikke blive stift på så kort tid ... Har lige skiftet CPU på min PC og kølepastaen var stadig "blød" efter 6 år ;)

Nope det burde det ikke, men Sony har åbenbart på de første PS4 modeller brugt noget kølepasta af tvivlsom kvalitet som efter lidt tid bliver stift i det. Der er flere meldinger om det og min PS4 er begyndt at larme meget på det sidste, så nu bliver den snart skilt af :>
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


ForegåendeNæste

Tilbage til PSN spil

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster

cron