Forum

Rocket League

Snak om mindre og indie-spil fra Playstation Network.

Re: Rocket League

Indlægaf Da Senzai » tors 09 jul 2015 14:52

Jeg havde lige en enkelt kamp igår, hvor det ikke gik helt ad helvedes til! :D

Det føles så godt, når man scorer i det her spil! :D

Det eneste, der er bedre er, når, man laver Epic Saves, dem er der desværre dog ikke Replays på :P

Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: Rocket League

Indlægaf Vreki » tors 09 jul 2015 15:12

Da Senzai skrev:Jeg havde lige en enkelt kamp igår, hvor det ikke gik helt ad helvedes til! :D

Det føles så godt, når man scorer i det her spil! :D

Det eneste, der er bedre er, når, man laver Epic Saves, dem er der desværre dog ikke Replays på :P



Det er også et rigtigt godt familie spil, muligheden for at spille coop med ungerne mod bots er noget der giver ekstra points i min bog.

Det er den her slags simple men underholdende spil som vi kan bruge nogle flere af, istedet for tons af identiske AAA titler.
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307


Re: Rocket League

Indlægaf Abildtrup » tors 09 jul 2015 15:18

Mine trofæer popper ikke op i spillet. Ikke at det gør noget, men troede sgu det bare var mig der var pivringe (igen), når nu alle jeg kender fik masser...

Men de er dukket op i oversigten.
-------------------------------------------------------

http:/c.mymovies.dk/abildtrup
Abildtrup
Niveau 6
 
Indlæg: 1372
By: Odense (helst London)


Re: Rocket League

Indlægaf x8BiTw0LFx » fre 10 jul 2015 01:35

Wauw.. Det gik stærkt: https://mobile.twitter.com/ESLRocketLeague

eSport :)
"There's an organization, that's activated during a catastrophic emergency, a safety switch on all odds fails - I'm part of that organization."
Billede
x8BiTw0LFx
Niveau 2
 
Indlæg: 102

Brugeravatar

Re: Rocket League

Indlægaf Xainz » fre 10 jul 2015 15:26

Er serverne kommet op at køre ?
Billede
Xainz
Niveau 6
 
Indlæg: 1343
By: Tranbjerg


Re: Rocket League

Indlægaf Xainz » fre 10 jul 2015 17:17

Xainz skrev:Er serverne kommet op at køre ?


For 3. gang på 3 dage, har jeg nu sammen en med ven, forsøgt at spille rocket league imod hinanden, igen bliver vi mødt af offline server, det er vanvittig amatøragtigt, havde virkelig glædet mig til at prøve spillet, da det ser pisse sjovt ud.
Hvorfor udgiver man dog et spil, der ikke er klar, jeg er satme glad for jeg ikke har betalt for spilet, for så ville jeg føle mig godt og grundig røvrendt.
Billede
Xainz
Niveau 6
 
Indlæg: 1343
By: Tranbjerg


Re: Rocket League

Indlægaf Da Senzai » fre 10 jul 2015 19:13

Spillet er fantastisk og jeg har sjældent oplevet et spil, der kører så godt online. Der er minimal forsinkelse og online spil føles for mig ligeså godt som offline.

Jeg spillede online igår og så, at vi på et tidspunkt havde 85.000+ spillere logget på, på en gang. Det er jo fuldstændigt vanvittige tal for noget, der ikke er en generic-ass shooter eller endnu en årlig sportstitel. Disse tal var på ingen måde forventede.

Serverne er overbelastede. De har allerede siden release sat en ordentligt røvfuld flere servere op (hvilket var mærkbart igår) og er stadig på sagen.

Giv spillet et par dage og så er jeg sikker på, at du kan komme online. Psyonix er et fedt firma, der ikke nok med, at de har skabt et genialt spil samtidigt har været meget åbne omkring deres beslutninger, hvilket blandt andet kan ses inde på deres eget forum.
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: Sv: Rocket League

Indlægaf Xainz » fre 10 jul 2015 19:27

At man vælger at release et spil, tilmed som ps+, som har fået så meget hype som rocket league har, kan det ikke komme som en overraskelse at der vil være mange brugere, deres server kapacitet osv vidner om nogen amatører, der bare skulle have spillet ud nu, istedet for at vente til na var helt klar, og havde servere der kan trække det.
Havde set frem til at spille imod vennerne i det, men det kommer nok ikke til at ske i nærmeste fremtid.
Konceptet og gameplayet så fantastisk ud på diverse klip jeg har set, men sådan en release tager vare utroligt meget af glæden fra mig. At man gang på gang, skal føle man beta tester diverse spil og servere, på et såkaldt færdigt produkt, er efterhånden ved at være standard i spil industrien. Af samme grund køber jeg næsten ingen spil på release mere, venter altid et par måneder, så man kan få glæde af et lidt mere stabilt produkt.
Billede
Xainz
Niveau 6
 
Indlæg: 1343
By: Tranbjerg


Re: Rocket League

Indlægaf Da Senzai » fre 10 jul 2015 19:44

Hyperbole´en kom først efter release. Ikke før.

Jeg kan godt forstå, at du er frustreret over, at du skal vente et par dage mere.

Det er vigtigt for mig at adressere at spillet på ingen måde virker rushet. Spillet er strøget direkte ind på min Top 3 over de bedste online-spil på PS4´eren.

Selve spillet, mekanikkerne, fysik og netkode er virkeligt gennemarbejdet. Alt, hvad der går godt eller galt in-game er enten din egen eller modstanderens skyld. Hvorimod andre spil som f. eks Planter vs Zombies: GW, der også er godt, der sker det, at du bliver spist af en Chomper, der warper rundt på banen pga. forsinkelse eller du selv forsøger at spise en modstander, men spillet ikke registrerer, at du aktiverer dit chomp.

Jeg har ikke set tilnærnelsesvis noget, der ligner det i løbet af de 7-8 timer, jeg har spillet online i RL. Rocket League spiller som en drøm - når du kan komme på selvfølgelig :P.

"Eneste" problem er, at de endnu ikke har servere nok oppe. Giv det et par dage, så kører de.
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: Rocket League

Indlægaf Dummiz » fre 10 jul 2015 20:04

Jeg har kun spillet mod offline bots "tør" ikke spille online alene i fare for at blive max tørret og ydmyget :D

Men tænk spil som FIFA og CoD serierne deres online del fucker normal vis også i starten af udgivelserne og det er også selvom udviklerne udemærket ved at det er et problem de står med hver gang de udgiver spil. Så at RL er offline her i starten irritere mig ikke. :)

Det er sol og sommer (nogle dage) så kan man bare gå ud i den friske luft lidt i stedet for :)
Billede
Dummiz
Moderator
 
Indlæg: 6376
By: 8981 Spentrup


Re: Rocket League

Indlægaf morfar » fre 10 jul 2015 21:33

No server online.

Hvorfor udgiver man et spil der ikke virker en skid?
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Re: Rocket League

Indlægaf morfar » fre 10 jul 2015 21:55

Noob spørgsmål.

Training. Aerial.

Hvordan dælen hoppe jeg op og rammer boldene? Jump og boost er ikke nok.
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Re: Rocket League

Indlægaf dualhandel » fre 10 jul 2015 21:57

Har du prøvet at dobbel jumpe? :)
dualhandel
Niveau 2
 
Indlæg: 176


Re: Rocket League

Indlægaf morfar » fre 10 jul 2015 22:16

dualhandel skrev:Har du prøvet at dobbel jumpe? :)


Ja, jeg har prøvet at trykke på X, 2 gange hurtigt efter hinanden. Så snitter jeg undersiden af bolden.
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Re: Rocket League

Indlægaf Dummiz » fre 10 jul 2015 22:19

Dobbelt hop. Mens du er i luften fyrer du din boost af og så sigter du efter bolden :)

Du skal hoppe noget før bolden så når du holder boost knappen i bund kan du ligesom styre din bil op og ned i luften med venstre stick :)
Billede
Dummiz
Moderator
 
Indlæg: 6376
By: 8981 Spentrup


ForegåendeNæste

Tilbage til PSN spil

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster

cron