Forum

Rocket League

Snak om mindre og indie-spil fra Playstation Network.

Re: Rocket League

Indlægaf Da Senzai » ons 29 mar 2017 17:06

Jeg spillede Dropshot igen forleden. Det holder stadig! :D

ikkNico skrev:Hahahahaha, det er faktisk sjovt :lol:
Hvor gammel er han?

Det er jo ligesom fodbold. Han må gå til træning to gange om ugen, og så en kamp i weekenden, men mor og far kan jo ikke forhindre ham i at spille med de andre i skolegården


Jeg ved det faktisk ikke. Det melder historien ikke noget om. Jeg prøvede også at google det, men der stod ikke noget. Kun, hvad hold han har spillet på om, hvor mange Prisemoney han har vundet. 7-800 dollars vidst.

Nu ved jeg ikke, hvorfor han kun må spille i weekenden, men når han er så dygtig, at han ligefrem vinder penge en gang imellem, så burde forældre da kunne se, at det er på lidt mere end hygge-niveau.

- Men selvfølgelig - hvis han ikke passer sin skole! Eller hvis forældrene bare er sådan nogle, der mener at videospil er dumt og spild af tid.

Hele holdet var samlet igen forleden (dvs, alle tre mand xD) og vi fik spillet noget Ranked 3v3. Vi er ikke vildt gode, men vi hygger os! Dog vovede vi os ud i en Selassie I og den lykkedes! xD Det er ikke noget særligt, men det er så fedt i øjeblikket, når det lykkes og man kan kun gøre det, når vi alle tre er i party.

Det går ud på, at de to forreste biler med vilje rammer ved siden af bolden, således at modstanderen sparker den ned til vores målmand, der så skyder bolden direkte i deres mål! :D

Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København

+1

Re: Rocket League

Indlægaf Da Senzai » lør 08 apr 2017 11:16

Der er Copenhagen Games næste Weekend. Er der nogen, der ved om, der er Rocket League igen i År?

Jeg hyggede mig meget godt sidste år, men kan ikke finde noget :(
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: Rocket League

Indlægaf Da Senzai » fre 14 apr 2017 13:15

Nogen, der har en Endo, de vil af med?

Jeg har åbnet tusinde Turbo Crates og har stadig ikke fået en.

Af "Sjældne" Turbo Items har jeg nogle Exotic Roulette Wheels og et Lime Painted Suji Dominus Decal at bytte med. Og et par keys.

Jeg var faktisk slet ikke klar over, at man kunne få Painted Decals. Det er ret sick, synes jeg,
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: Rocket League

Indlægaf Nergh » fre 14 apr 2017 13:41

Tror jeg har et par crates og andet jeg gerne bytter for lidt octane gejl

Har ingen intention om at bruge penge på Keys, så hvad jeg ellers har at bytte med er sparsomt - jeg har dog lidt.
Nergh
Niveau 3
 
Indlæg: 249

+1

Re: Rocket League

Indlægaf weissmuller » fre 14 apr 2017 13:53

Det ondeste lotto system opfundet i gaming... Loot crates hvor man MÅSKE/sikkert ikke får det man ønsker.
weissmuller
Niveau 4
 
Indlæg: 531

+2

Re: Rocket League

Indlægaf ikkNico » fre 14 apr 2017 14:16

weissmuller skrev:Det ondeste lotto system opfundet i gaming... Loot crates hvor man MÅSKE/sikkert ikke får det man ønsker.

Jep, desværre forsvinder det ikke, for der er seriøse penge i skidtet.
... and then it walked whole cucumber
ikkNico
Niveau 6
 
Indlæg: 1528

Brugeravatar
+1

Re: Rocket League

Indlægaf Da Senzai » fre 14 apr 2017 14:21

weissmuller skrev:Det ondeste lotto system opfundet i gaming... Loot crates hvor man MÅSKE/sikkert ikke får det man ønsker.


Haha! Ja, det er præcist ligesom dengang, der var nogen, der samlede på Fodboldkort eller, da jeg var lille og spillede Magic. Der fik man heller aldrig de kort, man skulle bruge! xD

Jeg synes faktisk, at det er helt okay i Rocket League, da det bare er kosmetisk.

Det eneste i Rocket League, der tæller er, hvor seje hjul, man har :D Og da jeg har fået nogle fede hjul, så har jeg foræret alle mine crates væk til nice guys og tænkte, at det var slut med bruge penge på Keys.... meeeeen.. så kom der lige en ny Endo bil ](*,) .

Jeg synes faktisk, at det er lidt tarveligt, at de har gemt en ny bil i kasserne, når det ikke bare er et re-skin. Synes, at alle nye biler burde kunne købes for penge.

Dog kan jeg godt se, at det er sejt, at de kan fås i Painted udgaver :P

Ps. Lige en sidste ting! Det der irritererer mig mest er, at når man skal trade ting ind fra Crates. Ikke nok med, at det skal være samme rarity og man skal have 5 ting, så skal det også være fra samme fucking crate! Det kommer aldrig til at ske. I et spil som Hearthstone, der kan man bare duste alt, hvad man ikke kan bruge, men i Rocket League er du pretty much stuck med det!

PPS. Det værste er dog, når vores målmand i RANKED ikke redder bolden, fordi, at han har travlt med at sidde i chatten og skrive om, der er nogen, der vil trade. FOR FUCKS SAKE! MINDRE TRADE, FLERE SAVES; PLZ!

PPPS. Nå ja, og så kunne det være fed, hvis man kunne trade sine Boost Trails ind. F. eks 5 Boost Trails for en Key eller Random Crate eller lignende. Jeg har 5 Hearts boost ca. :P. Det er lidt fjollet.

Nergh skrev:Tror jeg har et par crates og andet jeg gerne bytter for lidt octane gejl

Har ingen intention om at bruge penge på Keys, så hvad jeg ellers har at bytte med er sparsomt - jeg har dog lidt.


Jeg vil gerne have alle dine Turbo Crates.

Af ting til Octane har jeg;

Distortion
Griffon
Racer (den kan du dog unlocke bare ved normalt spil)
Roadkill
Snakeskin
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: Rocket League

Indlægaf Laffer » lør 15 apr 2017 11:31

Jeg har købt 2x 10 Keys og tror jeg holder mig ved det.

RL er stadig mit mest spillede PS4 spil, men lige pt er jeg lidt træt af ranked da folk rage quiter og sviner en til i chatten, jeg har derfor slået chatten fra!
Billede
Laffer
Niveau 7
 
Indlæg: 2791


Re: Rocket League

Indlægaf weissmuller » søn 16 apr 2017 08:45

Hvad er folks ranks i competitive? Jeg spiller for det meste 3x3 med random folk og er i Platinum 2 div ii. I 2x2 som jeg spiller med en ven ligger jeg i Gold 2 div iv mener jeg.
weissmuller
Niveau 4
 
Indlæg: 531


Re: Rocket League

Indlægaf Da Senzai » søn 16 apr 2017 09:39

Sådan her ca:

Spiller mest 3v3 Team Standard.

Billede
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: Rocket League

Indlægaf xXSNOOOPXx » søn 16 apr 2017 11:48

Hey alle :) hvis i mangler en at spille med, så add mig.. Psn xXSNOOOPXx

Ligger i gold 2 i ranked, i alle fire kategorier.. Spiller RL en del, så det skulle ikke være umuligt at fange mig online :D
Billede
xXSNOOOPXx
Niveau 1
 
Indlæg: 86


Re: Rocket League

Indlægaf Nergh » søn 16 apr 2017 13:49

Jeg tager også gerne imod spilinvitationer :)

Mine stats er således

Billede
Nergh
Niveau 3
 
Indlæg: 249


Re: Rocket League

Indlægaf Cena » søn 16 apr 2017 14:02

Da Senzai skrev:Sådan her ca:

Spiller mest 3v3 Team Standard.

Billede


1337 antal wins. Så er du nødt til at stoppe karrieren Shin :D
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599

+1

Re: Rocket League

Indlægaf Da Senzai » søn 16 apr 2017 16:03

Haha, Ja. Det er lidt sjovt. :)
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: Rocket League

Indlægaf Zieglers » tirs 18 apr 2017 16:23

Spiller rocket league på pc og Xbox og er Master på begge. Er pt diamond1 på boxen og overvejer at få det til PS også, så jeg kan spille det med mine ps venner :)
Tilføj mig gerne hvis vi skal have et spil :)
Zieglers
Niveau 1
 
Indlæg: 80


ForegåendeNæste

Tilbage til PSN spil

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster

cron