Forum

Rocket League

Snak om mindre og indie-spil fra Playstation Network.

Re: Rocket League

Indlægaf Da Senzai » fre 25 mar 2016 00:28

Mit indtryk var, at det var folk, der kunne finde ud af det.

Der var dog ingen af de Danske "pro´er" som Fyshokid, Greazy, Ash, Maestro osv, der var mødt op.

Jeg er level 48, men spiller ikke Ranked.

Jeg ved ikke, hvor meget det hjælper, men det var folk, der kunne finde ud af spillet. Var en af de ovennævnte spillere mødt op, så havde de dog sikkert vundet turneringen.
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: Rocket League

Indlægaf Schmidty » fre 25 mar 2016 01:12

Da Senzai skrev:Mit indtryk var, at det var folk, der kunne finde ud af det.

Der var dog ingen af de Danske "pro´er" som Fyshokid, Greazy, Ash, Maestro osv, der var mødt op.

Jeg er level 48, men spiller ikke Ranked.

Jeg ved ikke, hvor meget det hjælper, men det var folk, der kunne finde ud af spillet. Var en af de ovennævnte spillere mødt op, så havde de dog sikkert vundet turneringen.


Jo, jeg tror da, det giver en udmærket forstilling omkring niveauet! Hvorfor spiller du ikke ranked? Det er da det eneste, man spiller ^^
Billede
Schmidty
Niveau 5
 
Indlæg: 1059


Re: Rocket League

Indlægaf Da Senzai » fre 25 mar 2016 01:41

Jeg tror, at det kommer lidt af, at jeg og Neon er helt vildt dårlige tabere. Vi kan ikke tåle at sidde og se, hvor mange point, vi mister hver kamp! xD

Jeg tror, at Silver et eller andet er det højeste, jeg har været i.
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: Rocket League

Indlægaf Schmidty » fre 25 mar 2016 01:56

Da Senzai skrev:Jeg tror, at det kommer lidt af, at jeg og Neon er helt vildt dårlige tabere. Vi kan ikke tåle at sidde og se, hvor mange point, vi mister hver kamp! xD

Jeg tror, at Silver et eller andet er det højeste, jeg har været i.


Haha, I skal jo også sørge for, at det går den anden vej XD
Billede
Schmidty
Niveau 5
 
Indlæg: 1059


Re: Rocket League

Indlægaf Da Senzai » lør 26 mar 2016 21:07

Det er nemmere sagt end gjort! :D

Lidt urelateret og så alligevel ikke.

Min Smite-Makker var til Copenhagen Games i dag for at spille Street Fighter V. Han skrev, at de spillede med mærkelige regler. Da han nåede til Semi-finalen, der SKULLE de spille med 3 forskellige figurer.

Jeg kunne så ikke dy mig for, at skrive tilbage, at så er det jo heldigt, at han skifter Main hver uge! xD

Han fortalte, at det stort set kun var n00bs, der var mødt op og at han ikke kendte nogle af de andre spillere. Han blev nummer 2 ud af 28 deltagere.
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: Rocket League

Indlægaf iaurdae » ons 20 apr 2016 09:51

Stadig nogen der gamer Rocket League?

Mangler et par på min venneliste, som er friske på et par kampe, en gang imellem.
Billede
iaurdae
Niveau 3
 
Indlæg: 205


Re: Rocket League

Indlægaf Schmidty » lør 07 maj 2016 22:48

Nogen der ved noget om, hvor længe sæson 2 varer? Fortsætter det bare sådan her, eller tror I, at der kommer en sæson 3?
Billede
Schmidty
Niveau 5
 
Indlæg: 1059


Re: Rocket League

Indlægaf Da Senzai » lør 06 aug 2016 23:25

Der er Rocket League Championships LIVE NU! :D

https://www.twitch.tv/rocketleague
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: Rocket League

Indlægaf Da Senzai » søn 07 aug 2016 21:54

Danmark (eller ihvertfald det hold hvor 2 af de 3 spillere er danskere) kom hele vejen til Winners-Bracket finalen igår. Ubesejret endda. Det er ret sejt!

Synd, at jeg ikke har tid til at se finale i aften!

Ps. Jeg holder selvfølgelig med Flipsid3 som altid! :D
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: Rocket League

Indlægaf Schmidty » man 08 aug 2016 13:47

Da Senzai skrev:Danmark (eller ihvertfald det hold hvor 2 af de 3 spillere er danskere) kom hele vejen til Winners-Bracket finalen igår. Ubesejret endda. Det er ret sejt!

Synd, at jeg ikke har tid til at se finale i aften!

Ps. Jeg holder selvfølgelig med Flipsid3 som altid! :D


Det er kun Maestro der er dansker fra Northern Gaming (tidligere We Dem Girlz). gReazymeister er fra Norge og remkoe er fra Holland :)

Men super fedt event de holdt her i weekenden. Alle kampene lørdag og søndag blev set fra min side, og det var sgu nogle fede kampe og et godt setup!
Billede
Schmidty
Niveau 5
 
Indlæg: 1059


Re: Rocket League

Indlægaf Erroneus » man 08 aug 2016 14:42

Schmidty skrev:
Da Senzai skrev:Danmark (eller ihvertfald det hold hvor 2 af de 3 spillere er danskere) kom hele vejen til Winners-Bracket finalen igår. Ubesejret endda. Det er ret sejt!

Synd, at jeg ikke har tid til at se finale i aften!

Ps. Jeg holder selvfølgelig med Flipsid3 som altid! :D


Det er kun Maestro der er dansker fra Northern Gaming (tidligere We Dem Girlz). gReazymeister er fra Norge og remkoe er fra Holland :)

Men super fedt event de holdt her i weekenden. Alle kampene lørdag og søndag blev set fra min side, og det var sgu nogle fede kampe og et godt setup!

Tak, jeg ledte og ledte efter det hold med 2 danskere, men kom også til konklusionen at det måtte være Northern Gaming der menes, fordi det havde Maestro på holdet.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: Rocket League

Indlægaf Da Senzai » man 08 aug 2016 17:28

Jeg er tydeligtvis på stoffer så. Jeg havde fået det indtryk, at gReazy også var dansker. Det er min Fejl

Der kunne godt lige skrive, hvor folk er fra andet end `EU` :)
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: Rocket League

Indlægaf Laffer » man 08 aug 2016 19:20

De var så vilde, jeg spillede bagefter et par kampe hvor jeg tabte gang på gang da jeg forsøgte at lave deres latterlige flyv hele tiden teknik.. Suk tilbage til Challenger.
Billede
Laffer
Niveau 7
 
Indlæg: 2791


Re: Rocket League

Indlægaf Da Senzai » man 08 aug 2016 19:48

Haha, jeg lærte også, at hvis din bil eller bolden rører jorden, så gør du det forkert xD

Kanel og jeg spiller Rocket league en eller to gange om ugen. Folk er velkomne til at være med, så vi kan spille noget 3v3.

Vi er ikke specielt gode, men vi synes, at det er sjovt. Vi er ranket gul firkant med et par streger.
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: Rocket League

Indlægaf Oswaldo Carillo » lør 27 aug 2016 15:03

Elsker I ikke også når man spiller 2v2 med random spillere og ens makker pludselig er AFK? :D
Oswaldo Carillo
Niveau 0
 
Indlæg: 24
By: København K


ForegåendeNæste

Tilbage til PSN spil

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 8 gæster