Forum

Rocket League

Snak om mindre og indie-spil fra Playstation Network.

Re: Rocket League

Indlægaf Schmidty » man 15 feb 2016 20:20

weissmuller skrev:Ok jeg får så min Skill Division (baseret på min meget ringe performance), og som jeg forstår det skal man hver gang ud i 10 kampe før man stiger eller falder i Rank og dermed bliver placeret i ny skilldivision? Og i løbet af de 10 kampe får man ingen synlige point at forholde sig til, hvilket for mit vedkommende gør det langt mindre rewarding.


This x100

Føler virkelig også det er træls at man ikke kan se pointene...
Billede
Schmidty
Niveau 5
 
Indlæg: 1059


Re: Rocket League

Indlægaf weissmuller » man 15 feb 2016 23:27

En måde man kan se hvor man ligger i forhold til at rykke op eller ned, er de andre spilleres skill division ikoner. Hvis der er spillere med højere niveau end dig er du tæt på at rykke op... osv. (måske) :-)
weissmuller
Niveau 4
 
Indlæg: 531


Re: Rocket League

Indlægaf Rytteren » tors 03 mar 2016 16:15

Hva' så. Nogen af jer der er gode nok?
http://rocketleagueesports.com/
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Re: Rocket League

Indlægaf Da Senzai » lør 12 mar 2016 21:10

Jeg har får desværre ikke rigtigt spillet så meget Rocket League mere, men da jeg så min kollega sad og spillede, så kunne jeg selvfølgelig ikke dy mig fra at crashe hans spil! Jeg lavede 4 mål i første kamp (var den eneste på holdet, der scorede) og jeg synes selv, at denne her var ret skarp!

Det er selvfølgelig også nemt at være Supermand, når man er den eneste på banen, der kan flyve. Jeg burde slet ikke have tid til at trykke "I Got It" inden jeg hoppede! xD



Rytteren skrev:Hva' så. Nogen af jer der er gode nok?
http://rocketleagueesports.com/


Maestro er, han ligger pt. top 10 i verden på 1v1 leaderboardet og han spiller også i Rocket Royale.

Det er vildt, de poster så mange penge i det, men mon ikke det bliver de samme hold, der Placerer sig i Toppen af Rocket Royale, GFinity og så videre, som der også kommer til at tage Rocket League eSports?
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: Rocket League

Indlægaf Schmidty » søn 13 mar 2016 23:45

Nogen der ved hvad "tiden", når man scorer et mål, betyder? Når målet bliver vist i replay, står der farten, men der står også noget med tid fx 00:48. Hvad betyder denne tid helt præcist? Synes ikke helt de idéer jeg har haft omkring, hvad den betyder, passer helt præcist.
Billede
Schmidty
Niveau 5
 
Indlæg: 1059


Re: Rocket League

Indlægaf Whoa » man 14 mar 2016 00:57

Er det ikke bare hvad tid du har scoret på? Altså tid i kampen?
Whoa
Niveau 1
 
Indlæg: 97


Re: Rocket League

Indlægaf MatHan1990 » man 14 mar 2016 08:40

Tror det er tid siden sidste mål eller siden starten af kampen.
MatHan1990
Niveau 3
 
Indlæg: 209


Re: Rocket League

Indlægaf Schmidty » tors 17 mar 2016 14:02

Begge ting har jeg også tænkt på, men jeg synes ikke det stemmer helt overens.
Billede
Schmidty
Niveau 5
 
Indlæg: 1059


Re: Rocket League

Indlægaf iaurdae » tors 17 mar 2016 14:33

Mener at uret står stilleindtil bolden bliver rørt, måske er det derfor
Billede
iaurdae
Niveau 3
 
Indlæg: 205


Re: Rocket League

Indlægaf Da Senzai » lør 19 mar 2016 23:51

Jeg har kan se, at der er Rocket League turnering i København på Torsdag!

Menehhh...

http://www.copenhagengames.com/playstation-plus

Er det 1v1 eller 3v3, 2v2,?

ER det bedste af 1, bedst af 5?

Jeg spiller ikke så meget Rocket League mere, men overvejer om jeg skal tage mig sammen og træne lidt, da det nok godt kunne være sjovt at være med ^^

Sidste offline turnering jeg var med til kørte ad helvedes til og når der er minus info frygter jeg lidt, at det er det samme denne her gang. Jeg synes, at det er ret relevant vide, hvor mange holdkammerater, jeg skal have med ^^;
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: Rocket League

Indlægaf atomalf » søn 20 mar 2016 08:25

@Schmidty - Jeg vil også side det er siden starten af kampen
atomalf
Niveau 4
 
Indlæg: 570


Re: Rocket League

Indlægaf Da Senzai » tors 24 mar 2016 22:46

Efter sidste års succes valgte min lillebror og jeg at tage til Copenhagen Games i dag og spille Rocket League.

En 2v2 turnering med en Prize Pool på 5000 danske kroner.

Min lillebror spiller ikke Rocket League og selv har jeg ikke spillet siden Smite. Vi vidste derfor, at vi ikke ville have en chance for at vinde og var bare med for lols! :D

Indledning

Vi ankommer til sitet ved 13-tiden, så vi kan melde os til og være klar til klokken 14.00. Vi får så at vide, at turnering er rykket til 16 og ikke 14 som står på deres hjemmeside.

Okay, Vi tager så en tur på McD og bæller nogle Milkshakes. Klokken bliver 16 og vi så klar!

Der er bare lige et problem.. Arrangørerne var ikke lige klar over, at Rocket League er et online-spil og kræver PS+ accounts! Og nu er det ikke sikkert, at det bliver til noget alligevel... WTF?!

Nå, vi finder så en kontroller og tager et spil. Der er så ca. omkring 1 sekunds delay på alle kontrollerne. Så er det svært ikke at tænke "OMG!". Det kunne så heldigvis løses ved at sætte oplader/mini-usb stik i kontrollerne. De var bare mega korte, så vi måtte side med hovedet like 15-20 cm fra skærmen.

Det bliver så besluttet, at 2v2 turnering bliver lavet om til en 1v1 turnering, der skal spilles i Splitscreen! FFS!

Jeg er en horribel dårlig 1v1 spiller. Jeg er alt for meget one-track mind. Når jeg spiller Rocket League, så laver jeg fede Aerials og Sick Saves!

Jeg er dårlig til at dribble og min bold-kontrol er ikke eksisterende. Jeg er nødt til at have en makker eller to. Hvis man spiller 1v1 mod en, der kan finde ud af det, så bliver der scoret på dig første gang, du taber bolden.

Selve turneringen.

Vi var ca. 16 spillere og blev delt i to puljer. Hver kamp er bedst af en. Nå, ja. Der var ingen biler unlocket, så jeg kørte i Gizmo istedet for Takumi, som jeg plejer.

Jeg vandt 4 kampe og tabte 2.

Det ene nederlag var mod en Gammel Sarb-spiller. Jeg når ikke at blive varm inden kampen er næsten overstået. Det giver ham tre hurtige mål og det får jeg aldrig hentet.

Andet nederlag var en sjov og tæt kamp! Efter et fedt Aerial-mål kom jeg vidst også til at rejse mig op med armene i vejret, mens jeg råbte "EeeeeSPOOOOORT!!!"

Kampen stod 4-4 og gik i overtid. Jeg taber på en dårlig beslutning. Jeg kom til at tage boost-pick-uppet istedet for bolden og jeg blev straffet. Sådan er det i 1v1 :P.

4 Wins og 2 losses var nok til, at jeg kom ud af min pulje og gik videre til kvartfinalen. Den spilles bedst af 3.

Jeg tabte begge spil 10-0 eller noget i den dur og så var jeg ude xD.

På trods af, at jeg er maks træt af, at turnerings-arrangører aldrig har tjek på tingene, så var det faktisk rigtigt sjovt. Alle RL-spillerne var super Cool-dudes og udviste rigtigt godt sportmanship.

Det var også fedt, at der var så mange unge kvindelige cosplayere uden bukser på.
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: Rocket League

Indlægaf Dummiz » tors 24 mar 2016 23:17

Da Senzai skrev:Det var også fedt, at der var så mange unge kvindelige cosplayere uden bukser på.


Din gamle gris shin :lol:
Billede
Dummiz
Moderator
 
Indlæg: 6376
By: 8981 Spentrup


Re: Rocket League

Indlægaf Da Senzai » tors 24 mar 2016 23:40

Der var altså ikke en eneste af dem, der var grimme! :mrgreen:

Jeg kan godt lide cosplayers, men jeg var alligevel lidt overrasket over, at de fik lov til at rende rundt sådan til et arrangement, hvor der også var børn.
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: Rocket League

Indlægaf Schmidty » fre 25 mar 2016 00:15

Da Senzai skrev:Der var altså ikke en eneste af dem, der var grimme! :mrgreen:

Jeg kan godt lide cosplayers, men jeg var alligevel lidt overrasket over, at de fik lov til at rende rundt sådan til et arrangement, hvor der også var børn.


Hvilke ranks er du i Rocket League og hvad havde de andre sådan cirka? Bare for at få en nogenlunde fornemmelse af kvaliteten og sværhedsgraden af turneringen!

Lyder træls at der igen ikke er styr på turneringerne haha!
Billede
Schmidty
Niveau 5
 
Indlæg: 1059


ForegåendeNæste

Tilbage til PSN spil

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 5 gæster

cron