Forum

Rocket League

Snak om mindre og indie-spil fra Playstation Network.

Re: Rocket League

Indlægaf Rytteren » lør 27 aug 2016 19:22

Nej... For jeg spiller ikke med folk, der bruger keyboard
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Re: Rocket League

Indlægaf Oswaldo Carillo » lør 27 aug 2016 20:46

Rytteren skrev:Nej... For jeg spiller ikke med folk, der bruger keyboard


Høhø =D>
Oswaldo Carillo
Niveau 0
 
Indlæg: 24
By: København K


Re: Rocket League

Indlægaf Krede1972 » søn 28 aug 2016 02:44

Rytteren skrev:Nej... For jeg spiller ikke med folk, der bruger keyboard


Man sagtens plugge et keyboard i en PS3/PS4. Det har jeg selv brugt i eksempelvis MMO'er eller hvis man spiller andre spil hvor der ofte skal skrives længere beskeder, da det tager 100 år og en sommer at skrive ved hjælp af "skærm-keyboardet".

Jeg brugte det specielt meget på forrige konsolgeneration hvor muligheden for party-chat ikke var en mulighed på samme måde som det er nu på PS4.
Billede
Krede1972
Niveau 7
 
Indlæg: 3125
By: Ørestad


Re: Rocket League

Indlægaf Da Senzai » tirs 30 aug 2016 10:23

WHAT A SAVE! :D

Oswaldo Carillo skrev:
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: Rocket League

Indlægaf Oswaldo Carillo » tirs 30 aug 2016 14:24

[quote="Da Senzai"]WHAT A SAVE! :D

Ja ikke? Det er som at se dig når du har drukket Herkuladedrik!
Oswaldo Carillo
Niveau 0
 
Indlæg: 24
By: København K


Re: Rocket League

Indlægaf Da Senzai » lør 17 sep 2016 01:20

Hej!

Hvis der er nogen af jer, der ikke gider bruge penge på at købe DLC keys, så kunne jeg mægtigt godt tænke mig jeres Crates! :D

Jeg er også meget interesseret i "Looper"-Hjulene, hvis der er nogen, der vil af med dem!

Indtil videre har jeg følgende at bytte med:

Road Hog: Carbonated
Octane: Distortion
Breakout: Dot Matrix
Dominus GT
Breakout: Vice
5 Keys
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: Rocket League

Indlægaf Da Senzai » ons 21 sep 2016 22:50

Det er 100 år siden, at jeg har postet en Rocket League video, så I får altså lige to, fordi, at jeg synes, at nummer 2 er sjov! :D

Jeg og min makker er begyndt at bruge en simpel taktik, når vi begge starter på midten.

Det går ud på, at den forrerste bil (MIG) lader som om, at han skal skyde, men i sidste øjeblik kører uden om bolden og forsøger at torpedere målmanden. Det betyder så, at modstanderen skyder bolden ned på vores banehalvdel, hvor Kanel står klar til at tyre bolden direkte ind i modstanderens mål! Det virker hver gang! :D

Vi hygger os! :mrgreen:



Her spiller vi mod en, der kender Selassie I og Counter den! xD

Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: Rocket League

Indlægaf Da Senzai » man 26 sep 2016 21:39

Til min store overraskelse, så har der her for 3 ugers tid siden været en stor Dansk Rocket League turnering! (http://leagueofsharks.com/autumn-rocket ... meldinger/)

Hverken jeg eller min holdkammerat havde hørt om eventet, så vi var desværre ikke med! Hvis der er nogen af jer, der hører om andre Danske Rocket League turneringer, så må I meget gerne sige til! :D
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: Rocket League

Indlægaf Da Senzai » lør 15 okt 2016 15:12

Haha, jeg synes, at denne her er ret god! Årets forbier! - Men vi hygger os meget godt! :mrgreen:

Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: Rocket League

Indlægaf Da Senzai » søn 23 okt 2016 12:55

Var der nogen, der var til Geekcore og spille Rocket League igår? :D

Jeg manglede en holdkammerat, så jeg var ikke med, men jeg er ret nysgerrig for at gøre, hvordan det gik denne gang.

Jeg var med sidste år, hvor jeg ikke var så begejstret.
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: Rocket League

Indlægaf Da Senzai » tirs 25 okt 2016 13:00

Jeg har en X-Devil MK II i overskud, hvis her er nogen, der har en Roadhog XL de vil af med!

Jeg kunne også vildt gerne tænke mig en "OMG WOW"-Cap, da jeg er kommet til at trade min ind ](*,)
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: Rocket League

Indlægaf Da Senzai » tors 23 mar 2017 22:28

Hvem herinde har spillet den nye Dropshot-Mode? :D

Jeg må nok indrømme, at jeg var meget skeptisk, da jeg så traileren, men så prøvede jeg et par kampe sammen med min Makker og jeg må sige, at det monsterfedt! :D

Lidt abstrakt, så er det en blandning mellem Breakout og Volleyball! :mrgreen: Det går ud på, at du skal smaske bolden så hårdt ned i jorden på din modstanders banehalvdel, at der kommer et hul i jorden! Når der først er hul i jorden, så får man et point for skubbe bolden ned i hullet. Det er sygt fedt og totalt eSport!

Synd, at det ikke findes i Ranked! Jeg synes, at der sjovt og fungerer ret godt. Det er den af de alternative game-modes, jeg synes er bedst! :D

Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København

+1

Re: Rocket League

Indlægaf Da Senzai » søn 26 mar 2017 00:06

Okay, det er simpelthen for sjovt det her!

Sidder her og har Rocket League eSports Championships series kørende i baggrunden og det ene hold har en spiller, "TIMI, der er lidt presset fordi, at han kun må spille Rocket League i weekenden for sine forældre.

Nøj, det er sjovt! Han er en af de bedste spillere i NA, men stadig ikke sej nok til, at hans forældre ikke sætter en grænse for, hvor meget videospil, han må spille xD
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: Rocket League

Indlægaf ikkNico » søn 26 mar 2017 09:13

Hahahahaha, det er faktisk sjovt :lol:
Hvor gammel er han?

Det er jo ligesom fodbold. Han må gå til træning to gange om ugen, og så en kamp i weekenden, men mor og far kan jo ikke forhindre ham i at spille med de andre i skolegården
... and then it walked whole cucumber
ikkNico
Niveau 6
 
Indlæg: 1528

Brugeravatar
+1

Re: Rocket League

Indlægaf Schmidty » man 27 mar 2017 14:18

Da Senzai skrev:Hvem herinde har spillet den nye Dropshot-Mode? :D

Jeg må nok indrømme, at jeg var meget skeptisk, da jeg så traileren, men så prøvede jeg et par kampe sammen med min Makker og jeg må sige, at det monsterfedt! :D

Lidt abstrakt, så er det en blandning mellem Breakout og Volleyball! :mrgreen: Det går ud på, at du skal smaske bolden så hårdt ned i jorden på din modstanders banehalvdel, at der kommer et hul i jorden! Når der først er hul i jorden, så får man et point for skubbe bolden ned i hullet. Det er sygt fedt og totalt eSport!

Synd, at det ikke findes i Ranked! Jeg synes, at der sjovt og fungerer ret godt. Det er den af de alternative game-modes, jeg synes er bedst! :D

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=YbM2aeHXGvY[/youtube*]


Jeg spiller godt nok Rocket League på PC'en, men det afholder mig ikke fra at give mit besyv med 8)

Jeg synes også den nyde mode er utrolig sjov, og som du siger er den en af de alternative modes, der sagtens kunne klare en competitive playlist. Jeg synes ikke rigtig, at hverken Rumble (for meget RNG) eller Hoops (ikke anderledes nok) kan gøre sig gældende som competitive. Men der er helt klar noget taktik bag Dropshot, og jeg kan også se, at der allerede er nogle forskellige turneringer i det rundt omkring.

Igen kan man kun rose Psyonix (udvikleren bag spillet) for deres patches. Der er utroligt meget free content, og jeg tror aldrig jeg har oplevet en udvikler, der lytter så meget til spillerbasen på Twitter, Reddit etc. I nærmest hver patch kommer der noget, som har været efterspurgt! =D>
Billede
Schmidty
Niveau 5
 
Indlæg: 1059

+1

ForegåendeNæste

Tilbage til PSN spil

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster