Forum

PSN Plus September 2015

Snak om mindre og indie-spil fra Playstation Network.

Re: PSN Plus September 2015

Indlægaf Major Oblivious » ons 26 aug 2015 11:53

tue69 skrev:MGS: GZ har jeg liggende, men må (med skam i stemmen) erkende at jeg aldrig er blevet fanget af MGS serien. Rocket League ser dog fedt nok ud.


Sidder praktisk talt med kaffe i skødet lige nu :shock: (Siger ham der både har preorderet digitalt og collectors edition af Phantom Pain) ;)

Har gennemført 1 - 4 flere gange end jeg vil indrømme. Mindes at det lykkedes mig at slide mine MGS-skiver halvt i stykker. :lol:
Major Oblivious
Niveau 3
 
Indlæg: 282


Re: PSN Plus September 2015

Indlægaf tue69 » ons 26 aug 2015 11:56

Major Oblivious skrev:
tue69 skrev:MGS: GZ har jeg liggende, men må (med skam i stemmen) erkende at jeg aldrig er blevet fanget af MGS serien. Rocket League ser dog fedt nok ud.


Sidder praktisk talt med kaffe i skødet lige nu :shock: (Siger ham der både har preorderet digitalt og collectors edition af Phantom Pain) ;)

Har gennemført 1 - 4 flere gange end jeg vil indrømme. Mindes at det lykkedes mig at slide mine MGS-skiver halvt i stykker. :lol:


Ja, det er skammeligt egentligt. Og jeg kalder mig selv gamer... :(
Billede
tue69
Niveau 7
 
Indlæg: 2200
By: Aarhus


Re: PSN Plus September 2015

Indlægaf Erroneus » ons 26 aug 2015 13:17

MGS fangede mig heller ikke rigtigt, men Ground Zeroes var sjovt nok og jeg bliver vist nød til at have MGS V på et tidspunkt, fordi alle siger jo det er et fantastisk spil primært pga. det gode gameplay og flotte store åbne verden.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: PSN Plus September 2015

Indlægaf Vreki » tors 27 aug 2015 09:57

Major Oblivious skrev:
tue69 skrev:MGS: GZ har jeg liggende, men må (med skam i stemmen) erkende at jeg aldrig er blevet fanget af MGS serien. Rocket League ser dog fedt nok ud.


Sidder praktisk talt med kaffe i skødet lige nu :shock: (Siger ham der både har preorderet digitalt og collectors edition af Phantom Pain) ;)

Har gennemført 1 - 4 flere gange end jeg vil indrømme. Mindes at det lykkedes mig at slide mine MGS-skiver halvt i stykker. :lol:


Du må hellere tage hagesmæk på, for
............
............
............
............
............
Jeg bryder mig altså heller ikke om MGS serien

Men nu er jeg også typen der har droppet flere ellers udmærkede spil midtvejs fordi de havde en stealth sektion. Så jeg er nok ikke lige målgruppen :wink:
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307


Re: PSN Plus September 2015

Indlægaf klatzen » tors 27 aug 2015 10:32

Jae MGS V skal da købes.. når det kommer på tilbud til en 100 mand nede i føtex ;)
Billede
klatzen
Niveau 4
 
Indlæg: 438


Re: PSN Plus September 2015

Indlægaf Slimjay DK » tors 27 aug 2015 12:01

Erroneus skrev:MGS fangede mig heller ikke rigtigt, men Ground Zeroes var sjovt nok og jeg bliver vist nød til at have MGS V på et tidspunkt, fordi alle siger jo det er et fantastisk spil primært pga. det gode gameplay og flotte store åbne verden.


Ja, og så er der sikkert min. 8 timer cutscenes hvilket gør at min tålmodighed slipper op :) Tror jeg har gennemført et enkelt MGS på PS2 .. Og så er der jo historien som jeg synes er mere indviklet en Game Of Thrones på tysk :lol:
Billede
PS5 / PS4 Pro / PS3 / PS2 / PSX / PSP / Vita / Vita TV / Series X / ONE X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn
Slimjay DK
Niveau 7
 
Indlæg: 2454


Re: PSN Plus September 2015

Indlægaf Erroneus » tors 27 aug 2015 13:11

Faktisk har de droppet de lange cut-scenes i MGS V til stor overraskelse :P
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: PSN Plus September 2015

Indlægaf Major Oblivious » tors 27 aug 2015 14:25

Shit I er ukulturelle :lol:

Ej.. Havde godt fået fornemmelsen af, at vi er få der er super begejstrede for PP - grundet den larmende tavshed. :wink:
Major Oblivious
Niveau 3
 
Indlæg: 282


Foregående

Tilbage til PSN spil

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 7 gæster

cron