Forum

Afstem: Din vurdering af Fat princess

Snak om mindre og indie-spil fra Playstation Network.

Er du tilfreds med dit køb af Fat princess?

Ja for fanden, spillet opfylder mine forventninger - kan klart anbefales!
12
67%
Nej for pokker, spillet er i mine øjne en stor skuffelse.. så skulle du hellere prøve....(PSN titel)
6
33%
 
Afgivne stemmer : 18

Afstem: Din vurdering af Fat princess

Indlægaf Underdog dk » ons 05 aug 2009 20:21

Hej folkens

Ville lige høre folks vurdering af spillet Fat princess fra Store. Man hører så meget på nettet med lag osv. men hvad er din opfattelse af spillet?

Hey det vil være super hvis i gad at skrive en kommentar.

/Underdog dk

Ps. jeg ved der findes en Fat P. tråd, men syntes ikke min afstemning hørte dertil...
Underdog dk
Niveau 4
 
Indlæg: 616


Indlægaf Diz- » ons 05 aug 2009 20:40

du burde måske lave en svar mulighed i stil med 1teren men hvor du også skriver at der er lag og forbindelsesproblemer.
Diz-
Niveau 4
 
Indlæg: 604


Indlægaf tesoo » ons 05 aug 2009 20:45

Jeg ville ønske jeg kunne prøve det uden lag for ellers er det umuligt at give en vudering.

Så du får mit svar efter en patch :)
tesoo
Niveau 3
 
Indlæg: 221


Indlægaf Underdog dk » ons 05 aug 2009 20:46

Diz- skrev:du burde måske lave en svar mulighed i stil med 1teren men hvor du også skriver at der er lag og forbindelsesproblemer.

Du har ret... men jeg kan ikke få lov at ændre afstemningen... men ja..

Er det så stort et problem? har læst der kommer en opdatering nu her...
Underdog dk
Niveau 4
 
Indlæg: 616


Indlægaf Underdog dk » ons 05 aug 2009 20:47

tesoo skrev:Jeg ville ønske jeg kunne prøve det uden lag for ellers er det umuligt at give en vudering.

Så du får mit svar efter en patch :)

Hmm det virker som et KÆMPE problem.. :(
Underdog dk
Niveau 4
 
Indlæg: 616


Indlægaf Jeheart » ons 05 aug 2009 21:09

Som spillet er nu, så det er rigtig genialt for 110 kr, og man får sig et alternativt spil, som egentlig er super fedt :) Hvis der kommer, og det tror jeg der gør, split screen i offline tilstand og online, samt de fixer online "buggen" med den ikke altid kan finde et spil, så står spillet til top karakter af et psn spil, men som det er nu, vil jeg sgu nok give den
8,5-9 / 10 :) Desuden, vælger jeg lige at sige, hvis I mangler en spiller, så add psn: Jeheart så kan vi game sammen uden problemer :)
Jeheart
Niveau 1
 
Indlæg: 83


Indlægaf Underdog dk » tors 06 aug 2009 22:09

Er der flere med kommentar..?
Underdog dk
Niveau 4
 
Indlæg: 616


Indlægaf andr2999 » tors 06 aug 2009 22:11

jeg overvejer at købe spillet, men hvad går det ud på
andr2999
Niveau 5
 
Indlæg: 849


Indlægaf Ponduus » tors 06 aug 2009 22:38

Jeg ved ikke rigtig hvad jeg synes om spillet. I starten tog det mig med storm, men jeg synes min lyst til at spille er faldet drastisk.

Havde ingen større forhåbninger til spillet, så på den front er jeg ikke skuffet. Bevares, det er da meget hyggeligt, men tror min skuffelse bunder i, at jeg ikke har et headset og ingen at spille/snakke med.
Billede
Ponduus
Niveau 6
 
Indlæg: 1514



Tilbage til PSN spil

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 9 gæster

cron