Forum

Disc Jam tråden

Snak om mindre og indie-spil fra Playstation Network.

Disc Jam tråden

Indlægaf Cena » søn 12 mar 2017 15:46

Jeg er lige startet på Disc Jam og hold nu kæft det er sjovt :lol: Jeg er virkelig dårlig men hold nu op hvor er det sjovt online. Som jeg så en sige i anmeldelse er det ligesom tennis, bare sjovere! Hvis i ikke har hentet det allerede, så hent det og prøv det.

Andre som spiller det?
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599

+1

Re: Disc Jam tråden

Indlægaf Redman DK » søn 12 mar 2017 15:56

Jeg spiller det også, de få gange hvor serverne altså virker :P

Det er meget sjovt, men jeg føler lidt at flowet forsvinder lidt ved at man kan holde fast på disken. Tror det havde være bedre hvis den blev kastet med det samme så det gik lidt hurtigere.
Redman DK
Niveau 4
 
Indlæg: 646


Re: Disc Jam tråden

Indlægaf Cena » søn 12 mar 2017 16:05

Jeg har lige spillet 5-6 kampe i træk uden problemer. Hold op det er sjovt i double også. Det kommer jeg til at spille en hel del det her tror jeg :)
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: Disc Jam tråden

Indlægaf Redman DK » man 13 mar 2017 16:17

Fik spillet et par kampe i går aftes uden disonnects, så den sidste patch har vist hjulpet på det :)

Jeg spillede mod en der var ret god, det første mål gav 20 point fordi der var gået så lang tid.
Redman DK
Niveau 4
 
Indlæg: 646


Re: Disc Jam tråden

Indlægaf Cena » man 13 mar 2017 17:31

Redman DK skrev:Fik spillet et par kampe i går aftes uden disonnects, så den sidste patch har vist hjulpet på det :)

Jeg spillede mod en der var ret god, det første mål gav 20 point fordi der var gået så lang tid.


Har slet ikke oplevet disconnects men har også kun spillet efter patch. Jeg havde nogle vilde double dueller med randoms i går. Tænker det er endnu sjovere hvis man sidder sammen med nogen man kender :)
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: Disc Jam tråden

Indlægaf wMikkel » man 13 mar 2017 18:06

Fik også prøvet et par kampe i går, og det var sgu meget sjovt. Jeg tror dog, at det hurtigt kan blive meget kedeligt og lineært :(
wMikkel
 
Indlæg: 1513


Re: Disc Jam tråden

Indlægaf tue69 » tirs 14 mar 2017 09:59

Med de rigtige spillere (og en bedre netkode) så er der virkelig potentiale her.
Billede
tue69
Niveau 7
 
Indlæg: 2200
By: Aarhus


Re: Disc Jam tråden

Indlægaf Cena » tirs 14 mar 2017 10:06

tue69 skrev:Med de rigtige spillere (og en bedre netkode) så er der virkelig potentiale her.


Jeg har ikke oplevet nogle problemer når først jeg har fundet en server. Jeg har dog oplevet 1-2 gange at jeg måtte vente 3-4 minutter på at finde en ledig plads. Men udviklerne arbejder på en løsning sammen med Sony.
Udviklerne er aktive på reddit og snakker med community om forbedringer og fremtidige ændringer. Det er fedt!
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: Disc Jam tråden

Indlægaf Laffer » tirs 14 mar 2017 15:15

Nøj det er spændende, virker super simpelt, men er virkelig dybt ift alle de muligheder man har for at variere skud m.v.

Jeg er dog ikke overbevist om at det er godt nok, det virker lidt tilfældigt i doubles hvem der får discen og selve pasning systemet har jeg ikke forstået endnu.

Prize delen er ligeså skod som den i Overwatch!
Billede
Laffer
Niveau 7
 
Indlæg: 2791


Re: Disc Jam tråden

Indlægaf Oswaldo Carillo » ons 15 mar 2017 17:11

Disc Jam er ret underholdende. Desværre er folk bare så ringe til det :(
Oswaldo Carillo
Niveau 0
 
Indlæg: 24
By: København K



Tilbage til PSN spil

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster

cron