Forum

Pinball FX3!

Snak om mindre og indie-spil fra Playstation Network.

Pinball FX3!

Indlægaf Da Senzai » tirs 26 sep 2017 19:20

Så er Pinball FX3 landet og det er AWESOME!!

Jeg søger derfor Pinball FX3 venner, så vi kan dyste på leaderboardsne :D

Mit PSN er Shin_Senzai

Jeg har ikke tid til at spille det denne uge, da jeg er på kursus hele ugen, men jeg elsker Pinball FX og ser frem til at gå igang inden ugen er omme! :D

Jeg ligger allerede nr, 2 i verden på V12 bordet, lol! :D

Jeg er ikke specielt god, men søger venner of all skill-levels. Spillet er nemlig sjovest, når der er nogen at dyste high-scores mod.
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: Pinball FX3!

Indlægaf Slimjay DK » ons 27 sep 2017 11:03

Jeg husker ikke hvor mange tables jeg har på PS4 og Xbox ... Og jeg ved ikke hvor meget jeg får spillet på PS4, når jeg har alle tables på Steam.

Men jeg tilføjer dig lige når jeg kommer hjem, hvis ikke vi allerede er "venner" :)

Pinball FX3 Cross-Platform Details
Leaderboards, Matchups and Tournaments are all cross-platform enabled between the following communities and devices:

PlayStation Network + Steam
Xbox One + Windows 10 + Steam.

Please note, players on Xbox One and PlayStation 4 may restrict their gameplay experience to their platform only if so desired, meaning Playstation 4 players can elect to play with others only on PlayStation 4.
Billede
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / Vita / Vita TV / ONE X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS
DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 7
 
Indlæg: 2453

+1

Re: Pinball FX3!

Indlægaf Da Senzai » ons 27 sep 2017 17:02

Jeg har næstent samlige borde på Xbox 360, men det kan jeg vist ikke bruge til ret meget xD
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: Pinball FX3!

Indlægaf Slimjay DK » man 18 dec 2017 19:30

Til info, så skulle Pinball FX3 - Carnivals and Legends bordene være gratis frem til d. 19 December .. det gælder Steam, PS4, Xbox One samt Switch ..

https://store.playstation.com/en-dk/pro ... LFX3CARN0K
Billede
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / Vita / Vita TV / ONE X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS
DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 7
 
Indlæg: 2453

+1

Re: Pinball FX3!

Indlægaf Da Senzai » man 18 dec 2017 21:32

AWESOME!!

Tak for tippet! Har lige hentet begge borde!

Jeg elsker det her spil, men spiller det desværre ikke nok! Jeg kan kun anbefale folk at hente de to borde! Og hvis I gør, så tilføj mig, så vi kan battle! :D
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: Pinball FX3!

Indlægaf Vreki » tirs 19 dec 2017 11:11

Man kan vist også importere de boards man har købt i FX2.
Jeg fik dog en del mærkværdige fejlmeddelelser, så jeg ved ikke hvor godt det virker.
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307


Re: Pinball FX3!

Indlægaf Slimjay DK » tirs 19 dec 2017 12:45

Vreki skrev:Man kan vist også importere de boards man har købt i FX2.
Jeg fik dog en del mærkværdige fejlmeddelelser, så jeg ved ikke hvor godt det virker.


Ja , det kan man godt , mine er importeret ... :wink:
Billede
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / Vita / Vita TV / ONE X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS
DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 7
 
Indlæg: 2453

+1

Re: Pinball FX3!

Indlægaf Da Senzai » tirs 19 dec 2017 22:09

Jeg fik prøvet det igår og det nye Herkules bord er helt vildt sejt! Jeg elsker, når Zeus går amok og der er uvejr på banen! :mrgreen:

Adventure Land banen kan jeg ikke lide. Jeg synes, at banen er for uoverskuelig med alle de farver.

Vreki skrev:Man kan vist også importere de boards man har købt i FX2.
Jeg fik dog en del mærkværdige fejlmeddelelser, så jeg ved ikke hvor godt det virker.


Det kan man sagtens med de fleste borde. Det virker dog ikke for mig, da jeg har købt de gamle på 360´eren.
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: Pinball FX3!

Indlægaf Vreki » ons 20 dec 2017 00:03

Da Senzai skrev:Jeg fik prøvet det igår og det nye Herkules bord er helt vildt sejt! Jeg elsker, når Zeus går amok og der er uvejr på banen! :mrgreen:

Adventure Land banen kan jeg ikke lide. Jeg synes, at banen er for uoverskuelig med alle de farver.


Jeg oplever de to baner på samme måde.
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307

+1

Re: Pinball FX3!

Indlægaf Xainz » søn 20 maj 2018 06:50

Så fik jeg lyst til at spille lidt Pinball, nogle borde der er et must have ? :)
Har købt Bethesda pinball, samt alien vs pinball, da det er spil jeg har prøvet, samt film jeg har set.
Billede
Xainz
Niveau 6
 
Indlæg: 1343
By: Tranbjerg


Re: Pinball FX3!

Indlægaf Pokemonzz1980 » søn 20 maj 2018 18:05

Marvel-pinball pakken :)
Billede
Pokemonzz1980
Niveau 1
 
Indlæg: 78
By: 8310 Tranbjerg J



Tilbage til PSN spil

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 5 gæster

cron