Forum

The Long Dark

Snak om mindre og indie-spil fra Playstation Network.

Re: The Long Dark

Indlægaf Erroneus » man 27 aug 2018 21:33

Episode 3 lander til december, sammen med opdateret udgaver af første og anden afsnit.

Det udkommer i øvrigt i butikkerne 7 september, hvis man er til fysiske kopier, men spillet vil naturligvis kun indholde de 2 første episoder, resten skal downloades.

En 3,4GB patch er i også udkommet i dag, så spillet hedder v1.36. Ser dog ikke ud til at PS4 Pro support er landet, eller det er i hvert fald ikke bekræftet.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10983
By: Nyborg


Re: The Long Dark

Indlægaf HEADSTAR » tirs 28 aug 2018 09:23

Tak for info, jeg har desværre lagt det her spil på is. Det må simpelthen vente til de mørke dage.
Håber oprindeligt talt at der bliver gjort noget ved lyssetningen, det er umuligt at spille i dagtimerne.
Billede
HEADSTAR
Niveau 7
 
Indlæg: 2590


Re: The Long Dark

Indlægaf Erroneus » tirs 28 aug 2018 09:51

Jeg venter personligt også på de opdateret udgaver af først og andet afsnit lander til december, hvor foråbenligt PS4 Pro og HDR support er landet.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10983
By: Nyborg


Re: The Long Dark

Indlægaf HEADSTAR » fre 31 aug 2018 09:23

Endnu en update er landet, kvit og frit.
Billede
HEADSTAR
Niveau 7
 
Indlæg: 2590


Re: The Long Dark

Indlægaf HEADSTAR » ons 12 dec 2018 11:48

Der kommer desværre en opdatering her i december som slår singelplayer spillet Wintermute ud af kurs.
Vores savegames vil ikke virke efter opdatering som er en der påvirker historien.

Sandkasse spilne og fremskridt med disse vil ikke ændres.

Så stop endelig med Wintermute.
Billede
HEADSTAR
Niveau 7
 
Indlæg: 2590


Re: The Long Dark

Indlægaf Erroneus » ons 12 dec 2018 12:37

Ye, jeg har udskudt mit spil af det pga. det. Desværre lander afsnit 3 ikke til december, vi skal nok et par måneder ind i 2019, før vi har det.

Men de opdateret udgaver af afsnit 1 og 2 (Redux), lander i December, men det påvirker så nuværende savegames ja. Ser frem til at skulle spille det i min julepause :)
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10983
By: Nyborg


Re: The Long Dark

Indlægaf HEADSTAR » tors 13 dec 2018 10:11

Det er fanme et godt spil, jeg nåede til Milton som er den første by efter flyvraget.
Og stopper med at spille. Jeg mister heldigvis ikke meget, andet end at jeg igen skal sætte mig ind i et nyt spil.
Billede
HEADSTAR
Niveau 7
 
Indlæg: 2590


Re: The Long Dark

Indlægaf Erroneus » tirs 18 dec 2018 19:51

Så er v1.41 ude som indeholder Redux! :)
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10983
By: Nyborg


Re: The Long Dark

Indlægaf HEADSTAR » fre 18 jan 2019 02:47

Nu begynder de her opdaterninger altså at blive trælse, vetsion 1.46 er landet med 1,9 gb og den næste er på vej og skulle fylde 4 gb.

Jeg gider simpelthen ikke at spille før de er færdig med det her.
Billede
HEADSTAR
Niveau 7
 
Indlæg: 2590


Re: The Long Dark

Indlægaf HEADSTAR » lør 26 jan 2019 18:07

Hold da kæft, hvordan kan et Kickstarter projektet som dette have penge til de skuespiller som har lagt stemmer til The Long Dark.

Jane Sharpard og Snake er med :shock:
Billede
HEADSTAR
Niveau 7
 
Indlæg: 2590

+1

Re: The Long Dark

Indlægaf Erroneus » lør 26 jan 2019 23:04

Tror deres Kickstarter penge løb ud for lang tid siden, men nu har de jo også solgt spillet på både PC, Xbox og PlayStation igennem en del år, så der triller nok løbende lidt penge ind for salg af det, men ja de må have haft sig en pæn startkapital ud over Kickstarter, fordi de har trods alt været i gang siden 2013.

En interessant note, så bliver der også arbejdet på en film, baseret på historien fra spillet :)
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10983
By: Nyborg


Re: The Long Dark

Indlægaf HEADSTAR » søn 27 jan 2019 19:48

Ja der bliver snakket lidt om den film, men lad os nu se. Der er mange spil film der aldrig blev til noget :D
Billede
HEADSTAR
Niveau 7
 
Indlæg: 2590


Re: The Long Dark

Indlægaf HEADSTAR » søn 24 feb 2019 16:38

Det spil her har da forbigået sig selv, sikke mange uløste ender der er. Det virker lidt som om der ingen plan er bag dem der bygger spillet. Ved godt det ikke er et trofæ jæger spil men sikke mange muligheder dette spil kunne have givet.
Billede
HEADSTAR
Niveau 7
 
Indlæg: 2590


Re: The Long Dark

Indlægaf Erroneus » søn 24 feb 2019 18:06

HEADSTAR skrev:Det spil her har da forbigået sig selv, sikke mange uløste ender der er. Det virker lidt som om der ingen plan er bag dem der bygger spillet. Ved godt det ikke er et trofæ jæger spil men sikke mange muligheder dette spil kunne have givet.

Sådan er det med early access spil, som det har var i starten, men jeg syntes planen er ret klar nu, hvor de har udgivet redux udgaverne af ep1 og ep2. EP3 kommer i det her halvår regner man med. Der kommer en plan op i næste uge, med hvordan det ser ud.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10983
By: Nyborg


Re: The Long Dark

Indlægaf HEADSTAR » søn 24 feb 2019 18:27

Det der kommer i næste uge er hvad udvikler kalder Hotfix, jeg er naturligvis spændt men hvad andre siger er kassen ved at være tom og lige nu handler det om service til dem der var med til st betale via Kickstarter projektet. Det siges at episode 4 og 5 først dukker op i 2020.
Billede
HEADSTAR
Niveau 7
 
Indlæg: 2590


ForegåendeNæste

Tilbage til PSN spil

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 1 gæst