Forum

The Long Dark

Snak om mindre og indie-spil fra Playstation Network.

Re: The Long Dark

Indlægaf Erroneus » søn 24 feb 2019 19:41

HEADSTAR skrev:Det der kommer i næste uge er hvad udvikler kalder Hotfix, jeg er naturligvis spændt men hvad andre siger er kassen ved at være tom og lige nu handler det om service til dem der var med til st betale via Kickstarter projektet. Det siges at episode 4 og 5 først dukker op i 2020.

Ja der kommer et hotifx, men det er ikke det interessante, det interessante er den "Dev diary", hvor de kommer til at snakke om fremtiden.

Jeg har svært ved at tro kassen er ved at være tom, når de netop har været ude og hyre flere folk, samt købe udstyr ind så de kan lave in-house mocap. De tager deres tid om det, men der er ingen indikationer på at firmaet er i problemer. De ligger i Canada, hvor der er nogle skattefordele for udviklere, samt de har fået kapital fra Canada Media Fund.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: The Long Dark

Indlægaf HEADSTAR » man 25 feb 2019 09:55

250.000 som blev hentet ind via Kickstarter projektet burde være brugt nu. Tvivler på at de kan sælge plakater og metal kopper nok til ikke at drive penge ud af en omgang dlc. Vi er blevet spurgt om vi der spiller er villig til at kaste ekstra penge efter spillet.
Billede
HEADSTAR
Niveau 7
 
Indlæg: 2604


Re: The Long Dark

Indlægaf HEADSTAR » man 25 feb 2019 10:05

Et eksempel er at ham der er bag spillet forstå ikke hvorfor folk venter med at spille singelplayer spillet nu hvor de 2 første afsnit blev opdateret. Og det er jo simpelthen fordi spillet ikke er færdigt og har været så længe undervejs. Det giver en del spørgsmål for hvad skal der bruges tid på, sandkasse spillet eller singelplayer spillet.
Billede
HEADSTAR
Niveau 7
 
Indlæg: 2604


Re: The Long Dark

Indlægaf Erroneus » tors 07 mar 2019 00:43

http://www.hinterlandforums.com/forums/ ... arch-2019/

Ingen dato på EP3. De hyrer flere folk ind, så der er 2 teams, et til survival og et til wintermute (historien).
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: The Long Dark

Indlægaf HEADSTAR » tors 07 mar 2019 15:32

Ligner en undskyldning for at udskyde episode 3. Revolveren ved jeg ikke lige hvad vi skal bruge til, tror at det bliver for nemt at gribe revolveren istedet for at bruge et nødblus til at skræmme ulvene væk.
Billede
HEADSTAR
Niveau 7
 
Indlæg: 2604


Re: The Long Dark

Indlægaf HEADSTAR » lør 20 apr 2019 11:33

Så er der en pistol på vej til spillet.

Er the long dark et "game as service" spil?
Billede
HEADSTAR
Niveau 7
 
Indlæg: 2604


Re: The Long Dark

Indlægaf Erroneus » lør 20 apr 2019 12:39

Nej, det er det ikke. Hvis det skal være game as service, skal det have en løbende indtægstmulighed, f.eks. løbende betalt DLC eller abonnement, og det har det ikke.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: The Long Dark

Indlægaf HEADSTAR » lør 20 apr 2019 14:41

Super :D
Billede
HEADSTAR
Niveau 7
 
Indlæg: 2604


Re: The Long Dark

Indlægaf Erroneus » tirs 07 maj 2019 09:38

Stor opdatering ude til survival mode kaldet STEADFAST RANGER. Indeholder bl.a. revolver, nyt system til at sigte med, birkebark te, ny energi drink, nyt system i forbindelse med forstuvningerne man kan få og et hav af bug fixes, bl.a. også til WINTERMUTE historie delen.

Opdateringen hedder v1.48.

PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: The Long Dark

Indlægaf HEADSTAR » tirs 07 maj 2019 11:39

Jeg skal i hvert fald kikke på det i aften.
Billede
HEADSTAR
Niveau 7
 
Indlæg: 2604


Re: The Long Dark

Indlægaf HEADSTAR » fre 10 maj 2019 07:56

Så gik det galt, det her ankel skade system er gået agurk. Nu får jeg skader ved at gå på jevne overflader og veje i et uhørt omfang.
Mit spil hakke sig vej igennem spillet og fryser efter jeg er gået 2 meter og sådan fortsætter det.
Billede
HEADSTAR
Niveau 7
 
Indlæg: 2604


Re: The Long Dark

Indlægaf Erroneus » fre 10 maj 2019 09:20

v1.49 som fixer det skulle rulle ud netop her, det skulle have fixet nogle af de problemer du omtaler. Så må vi håbe de har fixet det :)
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg

+1

Re: The Long Dark

Indlægaf HEADSTAR » fre 10 maj 2019 10:07

Ja det er sandt at der dukkede et hotfix op temmelig hurtigt.
Lad os se hvad der sker :)
Billede
HEADSTAR
Niveau 7
 
Indlæg: 2604


Re: The Long Dark

Indlægaf HEADSTAR » ons 29 maj 2019 16:32

Jeg har tabt tråden for hvad der sker her men vi har fået nye opdatering.
Jeg har fuldstændig tabt lysten for at spille det her. Jeg keder mig og at overleve 500 dage for et trofæ er lige i overkanten af hvad jeg gider.
Billede
HEADSTAR
Niveau 7
 
Indlæg: 2604


Re: The Long Dark

Indlægaf Erroneus » ons 29 maj 2019 17:51

Jeg har lagt det på hylden indtil afsnit 3 udkommer, hvilket forhåbentligt er snart :)
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg

+1

ForegåendeNæste

Tilbage til PSN spil

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 5 gæster