Forum

The Long Dark

Snak om mindre og indie-spil fra Playstation Network.

Re: The Long Dark

Indlægaf HEADSTAR » lør 23 nov 2019 11:26

Hold da op hvor har Redux lavet om på meget. Sikke en opgave det er at finde de 4 nøgler til banken som skulle give et trofæ.
Og sikke mange ubrugelig videoer der er på YouTube og sikke mange værdiløse kort Google ligger inde med.
Billede
HEADSTAR
Niveau 7
 
Indlæg: 2604


Re: The Long Dark

Indlægaf Erroneus » lør 23 nov 2019 11:35

Ja det er en god ide at kigge på datoen for videoen, og sørge for at begrænse sin søgninger inden for det seneste år, hvis man skal have noget brugbart :)
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: The Long Dark

Indlægaf HEADSTAR » lør 23 nov 2019 20:44

Det undre mig at Hinterland ikke har kort der kan hentes på deres egen hjemmeside.
Billede
HEADSTAR
Niveau 7
 
Indlæg: 2604


Re: The Long Dark

Indlægaf HEADSTAR » tors 28 nov 2019 23:56

Hold da op, vi får et ordentligt los i røven af en opdatering i december.
Det bliver helt vildt.
Billede
HEADSTAR
Niveau 7
 
Indlæg: 2604


Re: The Long Dark

Indlægaf Erroneus » fre 29 nov 2019 01:33

Fedt med en ny region og nye gameplay muligheder.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: The Long Dark

Indlægaf HEADSTAR » fre 29 nov 2019 09:07

Ikke mindst nye challenges, glæder mig utrolig meget.
Billede
HEADSTAR
Niveau 7
 
Indlæg: 2604


Re: The Long Dark

Indlægaf HEADSTAR » lør 30 nov 2019 21:30

Vi får Fluffy tilbage som går og vogter inde i Hydro Dam kraftværket og vi får en bue som kan bruges til at lave ild med.
Billede
HEADSTAR
Niveau 7
 
Indlæg: 2604


Re: The Long Dark

Indlægaf HEADSTAR » man 02 dec 2019 20:35

Hey Erroneus, har du lagt mærke til hvor langt du kan komme ved at bruge de her snow shelter vi kan bygge. Jeg har endelig fået hul på Hushed River vally og næste skridt bliver Timberwolf Mountain. Bare husk på at have tøj på du kan ødelægge til at bygge med. Og vi kan holde varmen i sådan en snow shelter.
Billede
HEADSTAR
Niveau 7
 
Indlæg: 2604


Re: The Long Dark

Indlægaf Erroneus » tirs 03 dec 2019 05:48

HEADSTAR skrev:Hey Erroneus, har du lagt mærke til hvor langt du kan komme ved at bruge de her snow shelter vi kan bygge. Jeg har endelig fået hul på Hushed River vally og næste skridt bliver Timberwolf Mountain. Bare husk på at have tøj på du kan ødelægge til at bygge med. Og vi kan holde varmen i sådan en snow shelter.

Jeg har ikke fået spillet det, efter det er blevet opdateret og det bliver nok først til jul, men godt tip, takker det må jeg prøve af.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: The Long Dark

Indlægaf HEADSTAR » fre 06 dec 2019 08:55

Det skulle blive ret vildt, det vi får. Vi får et nyt område / kort som skal gennemføres via indgang fra 2 forskellige andre områder / kort. Det lyder som en ekstra svær Pilgrim survival mode fyldt med de her ulve.
Der er desværre nogle af de garvede spiller der brokker sig over det med de ulve da spillet er blevet en del svært efter vi fik Timberwolf ulve som er med i episode 3.
Billede
HEADSTAR
Niveau 7
 
Indlæg: 2604


Re: The Long Dark

Indlægaf HEADSTAR » ons 11 dec 2019 20:10

Hold da op nogle fede detaljer som Hinterland har fået med. Nyt kort med indgang fra The Ravine og Forlorn Musk. Nogle reb er fjernet for at besværligøre vejen frem til det nye område fra The Ravine. Nye teknikker, masser af ulve og spændende bygninger at kikke på.
Billede
HEADSTAR
Niveau 7
 
Indlæg: 2604


Re: The Long Dark

Indlægaf Erroneus » tors 12 dec 2019 10:20

Ye det ser godt ud, video om det her

PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: The Long Dark

Indlægaf HEADSTAR » søn 22 dec 2019 15:51

Men det er for besværligt at samle tomme patron hylster. De er for små og nemme at overse.
Måden at komme ind i maskin fabrikken er for besværlig og udbyttet er for lavt til at det er umagen værd. Tror at det at bruge bue og pil til at jage med er langt mere givende. Tror ikke de øvede jæger har tænkt sig at bruge tid på bil batterier på 15 kilo for at lave 8-10 patroner.
Det mest interessante ved at kunne lave sine egne patroner er at når jeg genlader riffel eller pistol kan jeg samle de tomme patron hylstre op og bruge dem igen. Og det skal selvfølgelig prøves og afhængigt af hvor mange bøger jeg har fundet og læst, og hvor mange patroner jeg har lavet, desto bedre bliver patronen.
Billede
HEADSTAR
Niveau 7
 
Indlæg: 2604


Re: The Long Dark

Indlægaf HEADSTAR » tirs 19 maj 2020 22:43

Ny opdatering, der ser rigtig cool ud.
Billede
HEADSTAR
Niveau 7
 
Indlæg: 2604


Re: The Long Dark

Indlægaf Erroneus » tirs 19 maj 2020 23:49

Nice, fedt med nogle værktøjer til at planlægge overlevelse længere ude.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


ForegåendeNæste

Tilbage til PSN spil

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster

cron