Forum

Critter Crunch - værd at købe?

Snak om mindre og indie-spil fra Playstation Network.

Critter Crunch - værd at købe?

Indlægaf gnazz » fre 23 okt 2009 21:41

Hej jeg har lige prøvet demoen og overvejer at købe den.. kan ik finde den i EU account kun US, der sker vel ik noget jeg køber den der ?

Men vil lige spørge folk som allerede har købt den, om co-op er sjovt, og hvilken andre muligheder der er for 2player?

håber lige jeg ku få nogle quick svar :)
Billede
gnazz
Niveau 5
 
Indlæg: 811


Indlægaf Erroneus » fre 23 okt 2009 22:44

Du kan sagtens købe fra US, bare husk at have noteret mail og pass ned på din US bruger, hvis du en dag skulle have brug for at hente det igen.

Spillet er super sødt og sjovt. Det er let at gå til og bliver rigtig udfordrende senere hen. Det er klart man skal kunne lide den spille type, men hvis man kan er der masser af timers nuttet og hektisk gameplay.

Jeg har ikke rigtigt kigget på MP delen.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Indlægaf Krisp » fre 23 okt 2009 23:35

Jeg har selv overvejet lidt at købe det. Prøvede demo'en idag og det virker ganske sjovt. :). Men i demo'en kunne jeg dog ikke finde nogle modstandere online.

Det er nærmest en klon af Magical Drop (gameplay: http://www.youtube.com/watch?v=Vu6pJDt3-xo) fra arkade maskinerne, hvis nogle skulle kende til det. :).
Krisp
Niveau 6
 
Indlæg: 1763


Indlægaf Rytteren » lør 24 okt 2009 05:10

vil sige, prisen taget i betrækning, spillet er det vær. køb det.

det er bygget som et "bliver sværrer senere" mode.
så udfordring for du. havde prisen været 10 dollar. så nej. men 6-7 fair. køb det
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Indlægaf gnazz » lør 24 okt 2009 22:57

Har fuldt jeres råd, og har slet ik fortrudt det!
co op er utrolig udfordrende, vi har kun formået at nå lvl 14 ! meget underholdende spil, kan varmt anbefalde det :D
Billede
gnazz
Niveau 5
 
Indlæg: 811


Indlægaf OneTwo » lør 24 okt 2009 23:07

Lige et spørgsmål når vi nu er ved snakken om US store.

Til min store skuffelse findes Metal gear solid (altså den første) eksklusivt på US store. Hvordan får jeg fingerne i spillet?
OneTwo
Niveau 0
 
Indlæg: 46


Indlægaf Rytteren » søn 25 okt 2009 00:02

OneTwo skrev:Lige et spørgsmål når vi nu er ved snakken om US store.

Til min store skuffelse findes Metal gear solid (altså den første) eksklusivt på US store. Hvordan får jeg fingerne i spillet?


opretter en us bruger og køber spillet. så simpelt er det :)

hvis du ikke ved hvordan man laver en us bruger, så ligger der guides på nettet ( youtube osv.). husk at finde på en god adresse, hygger mig med at vide at jeg pt bor i det hvide hus :D

og de tager (af hvad jeg ved af) alle kort. selv visa elektron
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Indlægaf Krisp » søn 25 okt 2009 00:03

gnazz skrev:Har fuldt jeres råd, og har slet ik fortrudt det!
co op er utrolig udfordrende, vi har kun formået at nå lvl 14 ! meget underholdende spil, kan varmt anbefalde det :D


Fee'. :).
Har du tjekket om der er gang i online delen eller om den er død?
Krisp
Niveau 6
 
Indlæg: 1763


Indlægaf gnazz » tirs 27 okt 2009 23:01

ved ik om der er gang i den men der bliver da spillet :) bliver godt nok tæsket helt vildt!
Billede
gnazz
Niveau 5
 
Indlæg: 811



Tilbage til PSN spil

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 10 gæster