Forum

Spil i gerne så på PSN

Snak om mindre og indie-spil fra Playstation Network.

Indlægaf Eriksen » ons 31 dec 2008 12:12

Det kunne være rigtigt fedt med Heroes of Might and Magic HD

har spillet det en del på pc, for et par år siden
Eriksen
Community Manager
 
Indlæg: 1552


Indlægaf Bab » ons 31 dec 2008 12:14

Især 3'eren er god. Eller er det 2'eren. Ihvertfald den, hvor man kan få Ghosts, som formere sig, hver gang man slår en modstander ihjel. Til sidst havde jeg en hær af ghost, som kunne slå selv de største drager og engle. :lol:

Bab
Bab
Niveau 7
 
Indlæg: 5898
By: Fredericia


Indlægaf Eriksen » ons 31 dec 2008 12:17

Mener faktisk det vare 2'eren, men 2'eren og 3 er helt klart de bedste :D
Eriksen
Community Manager
 
Indlæg: 1552


Indlægaf FreakyFellini » ons 31 dec 2008 12:31

Det var 3'eren der var bedst. Hvis Heroes skal komme til PSN, skal det helt klart være 3'eren. Så er jeg solgt.
FreakyFellini
Niveau 3
 
Indlæg: 257


Indlægaf Bab » ons 31 dec 2008 12:35

Ja enig. 4'eren var udemærket, men 5'eren blev lidt for meget. Især når man skulle opgradere sine byer.

Som lettere fanatisk tog entusiast, ville jeg gerne have en tog simulator. MSTS er jo klassikeren og man kan da håbe på at MSTS2 som muligvis udkommer næste år bliver lavet til konsollerne også.

Bab
Bab
Niveau 7
 
Indlæg: 5898
By: Fredericia


Indlægaf Mr. Kaizer » ons 31 dec 2008 12:41

Player_2 skrev:Jeg så gerne at der kom et RISK spil i stil med det til PCen kaldet RISK II, det ville være meget underholdene og vanedannende

Så kunne jeg også godt tænke mig at se et Twisted Metal spil

Wut? Findes der risk på computeren? Hvordan fungerer det? Kan man holde ud at spille det? Og findes det til mac?

I må gerne komme og spille risk hos mig :)
Mr. Kaizer
Niveau 0
 
Indlæg: 2


Indlægaf bjaelkesex » ons 31 dec 2008 12:43

Der er også udgivet RISK til PlayStation 1. Efterfølgeren kom dog kun til PC.
bjaelkesex
Niveau 2
 
Indlæg: 149
By: Esbjerg


Indlægaf FreakyFellini » ons 31 dec 2008 12:54

Er det ikke også til Xbox 360eren, som arkade? - Eller er det et andet brætspil jeg tænker på.
FreakyFellini
Niveau 3
 
Indlæg: 257


Indlægaf Anastacio » ons 31 dec 2008 12:56

FreakyFellini skrev:Er det ikke også til Xbox 360eren, som arkade? - Eller er det et andet brætspil jeg tænker på.

Hvis det var på Xbox Live Arcade havde jeg købt Risk med det samme. Det er et andet brætspil du tænker på, højst sandsynligt Ticket to Ride.
Anastacio
Niveau 4
 
Indlæg: 353


Indlægaf Luske » ons 31 dec 2008 14:22

Bab skrev:Blizzard har meldt ud, at de udelukkende laver Diablo til PC og Mac. Jeg er selv igang med Diablo 2 her 8 år efter det er udkommet.

Bab


3'eren kommer da vel til PS? Ellers tror jeg at jeg boycutter samtlige Blizzardsspil - en uges tid
Luske
Niveau 1
 
Indlæg: 64


Indlægaf bjaelkesex » ons 31 dec 2008 14:25

Nej det forbliver PC eksklusivt. Blizzard elsker den platform (og den elsker Blizzard).
bjaelkesex
Niveau 2
 
Indlæg: 149
By: Esbjerg


Indlægaf Bab » ons 31 dec 2008 14:47

Ikke helt rigtigt. Det udkommer også til Mac.

Will Diablo III be available on Windows and Mac simultaneously?
Yes. As with all of Blizzard Entertainment's recent releases, Diablo III will ship for both Windows and Mac simultaneously.


Bab
Bab
Niveau 7
 
Indlæg: 5898
By: Fredericia


Indlægaf bjaelkesex » ons 31 dec 2008 14:48

Mac er et dødt (spil)format, men det kommer det selvfølgelig også til.
bjaelkesex
Niveau 2
 
Indlæg: 149
By: Esbjerg


Indlægaf Vinterbird » ons 31 dec 2008 14:55

bjaelkesex skrev:Mac er et dødt (spil)format, men det kommer det selvfølgelig også til.


Blizzard har jo en fortid på Mac platformen, og personligt synes jeg det er rart at jeg ikke behøver købe en PC for at spille SC2 eller D3. Nu mangler de bare at smide Battlefield Heroes ud på Mac, og så er jeg glad.
Vinterbird
Niveau 4
 
Indlæg: 341


Indlægaf FreakyFellini » ons 31 dec 2008 15:23

Mac har aldrig været et egentligt spilformat, selvom at det er det de sigter efter at blive nu.

Så jeg tror godt, på et tidspunkt, at vi vil se en stigning i spiludgivelser til mac.

..men det er jo en anden snak.
FreakyFellini
Niveau 3
 
Indlæg: 257


ForegåendeNæste

Tilbage til PSN spil

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster