Forum

ModNation Racers - beta

Snak om mindre og indie-spil fra Playstation Network.

Indlægaf NielChill » fre 18 dec 2009 18:47

De er først tilgængelige om over en time. Nogen der har en kode i overskud :P
Billede
NielChill
Niveau 7
 
Indlæg: 2483
By: København


Indlægaf MJDigital » fre 18 dec 2009 18:58

NielChill skrev:De er først tilgængelige om over en time. Nogen der har en kode i overskud :P


Vi må væbne os med tålmodighed, har hvert fald sat en proxy op her :) så må vi se om den kræver at blive brugt.
MJDigital
Niveau 4
 
Indlæg: 648


Indlægaf NielChill » fre 18 dec 2009 19:15

MJDigital skrev:
NielChill skrev:De er først tilgængelige om over en time. Nogen der har en kode i overskud :P


Vi må væbne os med tålmodighed, har hvert fald sat en proxy op her :) så må vi se om den kræver at blive brugt.


Okay. Hvis du får fat i 2, vil jeg med glæde overtage den ene, hvis jeg ikke selv for fat i en :P
Billede
NielChill
Niveau 7
 
Indlæg: 2483
By: København


Indlægaf Ponduus » fre 18 dec 2009 19:21

Jeg kan så fortælle jer, at spillet er temmelig underholdende! :D

Dog er der nogle lange loading tider.
Billede
Ponduus
Niveau 6
 
Indlæg: 1514


Indlægaf LowLif3 » fre 18 dec 2009 20:02

Ahh fik sq en gennem Gamespot!
Billede
LowLif3
Niveau 0
 
Indlæg: 44


Indlægaf MJDigital » fre 18 dec 2009 20:02

jeg fik sku min :D
MJDigital
Niveau 4
 
Indlæg: 648


Indlægaf MJDigital » fre 18 dec 2009 20:06

Hvordan gik det jer andre? :)
MJDigital
Niveau 4
 
Indlæg: 648


Indlægaf NielChill » fre 18 dec 2009 20:13

Har ikke fået nogen (indtil videre) æv. Så del endelig hvis i har en i overskud :P
Billede
NielChill
Niveau 7
 
Indlæg: 2483
By: København


Indlægaf MJDigital » fre 18 dec 2009 20:14

NielChill skrev:Har ikke fået nogen (indtil videre) æv. Så del endelig hvis i har en i overskud :P


og du har prøvet hos gamespot right?

http://www.gamespot.com/event/codes/modnation/

Du skal bare logge ind på deres side så kommer der en form du udfylder og så får du en key med det samme on-screen.
MJDigital
Niveau 4
 
Indlæg: 648


Indlægaf NielChill » fre 18 dec 2009 20:32

Jeg har prøvet maaaange gange. Intet sker, udover jeg kan få lov at udfylde skidtet gang på gang :)
Billede
NielChill
Niveau 7
 
Indlæg: 2483
By: København


Indlægaf hazzwar » fre 18 dec 2009 20:35

Jeg fik ingen key på Gamespot, så medmindre nogen har lyst til at dele deres login-information med mig (wink wink), så bliver der ikke nogen kart racing til mig.
hazzwar
Niveau 4
 
Indlæg: 386
By: Herning


Indlægaf MJDigital » fre 18 dec 2009 20:53

hazzwar skrev:Jeg fik ingen key på Gamespot, så medmindre nogen har lyst til at dele deres login-information med mig (wink wink), så bliver der ikke nogen kart racing til mig.


Jeg gav min ekstra nøgle til NielChill så jeg kan desværre ikke være behjælpelig.
MJDigital
Niveau 4
 
Indlæg: 648


Indlægaf hazzwar » fre 18 dec 2009 21:00

MJDigital skrev:Jeg gav min ekstra nøgle til NielChill så jeg kan desværre ikke være behjælpelig.

Det var egentligt ikke en ekstra nøgle jeg var på udkig efter - for der er nok ikke for mange der har en - men mere én der vil dele sin e-mail og kode, så jeg lige kan logge på og hente betaen, og så derefter slette oplysningerne fra min PS3 igen ;)
hazzwar
Niveau 4
 
Indlæg: 386
By: Herning


Indlægaf MJDigital » fre 18 dec 2009 21:12

hazzwar skrev:
MJDigital skrev:Jeg gav min ekstra nøgle til NielChill så jeg kan desværre ikke være behjælpelig.

Det var egentligt ikke en ekstra nøgle jeg var på udkig efter - for der er nok ikke for mange der har en - men mere én der vil dele sin e-mail og kode, så jeg lige kan logge på og hente betaen, og så derefter slette oplysningerne fra min PS3 igen ;)


det bliver desværre ik mig :D da jeg har 5 ps3'er registeret vil du ik kunne bruge min store eller spil..
MJDigital
Niveau 4
 
Indlæg: 648


Indlægaf Laffer » lør 19 dec 2009 00:17

hazzwar skrev:
MJDigital skrev:Jeg gav min ekstra nøgle til NielChill så jeg kan desværre ikke være behjælpelig.

Det var egentligt ikke en ekstra nøgle jeg var på udkig efter - for der er nok ikke for mange der har en - men mere én der vil dele sin e-mail og kode, så jeg lige kan logge på og hente betaen, og så derefter slette oplysningerne fra min PS3 igen ;)


Den originale er låst til en konsol, så man kan ikke dele ud af dem desværre..
Laffer
Niveau 7
 
Indlæg: 2791


ForegåendeNæste

Tilbage til PSN spil

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 5 gæster