Forum

Blue Toad Murder Files?

Snak om mindre og indie-spil fra Playstation Network.

Blue Toad Murder Files?

Indlægaf Dummiz » lør 26 dec 2009 22:33

Hejsa alle Life´re ;)

Nogle af jer der har dette spil som kan sige om det er noget ved? er det bare et simpel puzzle eller? og hvor mange "Opklaringer" er der pr. kapitel man kan købe på PSN (Mener der er 4 kapitler)
Billede
Dummiz
Moderator
 
Indlæg: 6376
By: 8981 Spentrup


Re: Blue Toad Murder Files?

Indlægaf NielChill » lør 26 dec 2009 22:34

dummiz skrev:Hejsa alle Life´re ;)

Nogle af jer der har dette spil som kan sige om det er noget ved? er det bare et simpel puzzle eller? og hvor mange "Opklaringer" er der pr. kapitel man kan købe på PSN (Mener der er 4 kapitler)


Super tråd. Har selv overvejet det lidt. Håber helt klart der er nogen med erfaringer :)
Billede
NielChill
Niveau 7
 
Indlæg: 2483
By: København


Indlægaf Dummiz » lør 26 dec 2009 22:35

Tak tak :)

Har også selv haft et "Godt" øje til dette spil men kan ikke finde ud af om det er "Go" eller No go" :)
Billede
Dummiz
Moderator
 
Indlæg: 6376
By: 8981 Spentrup


Indlægaf GoNuts_DK » søn 27 dec 2009 00:23

Det er et kæmpe NO-GO!!! jeg slettede det efter en halv times spilletid.... Fandeme et ringe og alt for nemt spil....
Billede
GoNuts_DK
Niveau 1
 
Indlæg: 52


Indlægaf NielChill » søn 27 dec 2009 00:47

Det kan da godt være man skulle overveje at spare lidt penge på det spil så :D
Billede
NielChill
Niveau 7
 
Indlæg: 2483
By: København


Indlægaf Rytteren » søn 27 dec 2009 01:36

har selv tænkt mig at købe det. udviklere for mine penge når det hele ikke er aktion bang bang fps.

om det er godt.. det ved jeg ikke, men har ventet indtil det haløj med "køb episode 1 og 2" er blevet fixet på storen. Har hørt det skulle være en blanding af Professor Layton og Cluedo, hvilket lover godt.
imens kan jeg så hygge mig med flOw. kæft, havde glemt hvor genialt det spil er!!


giver lige mit be7 med når jeg har købt og spillet det :)
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Indlægaf NielChill » søn 27 dec 2009 02:50

Kommer der episode 1 og 2 i samme pakke på store'n? Eller kommer 2'eren som DLC og evt. til hvilken pris? Det lyder som om du er inde i sagerne Rytteren ;)

Har også overvejet flOw nu når der er kommet trophies, ved bare ikke om jeg får spillet det.
Billede
NielChill
Niveau 7
 
Indlæg: 2483
By: København


Indlægaf Bab » søn 27 dec 2009 10:13

Jeg købte da episode 1 & 2 da det kom på storen.

Om det er godt? Både og. Det hele er på engelsk, så hvis man ikke er god til det, så skal man ikke købe det. De forskellige puzzles er af forskellig sværhedsgrad. Nogle meget nemme, andre lidt sværere. Der er en irriterende fortæller, som gør, at jeg føler mig alt for gammel til det spil.

Men det er en god afveksling fra de "alm" spil. Jeg tror bare ikke, at jeg gider spille det to gange. Selvom puzzles skulle være forskellige hver gang.

Bab
Bab
Niveau 7
 
Indlæg: 5898
By: Fredericia


Indlægaf CD » man 28 dec 2009 23:55

jeg har det det virker sjovt nok, men er ikke den bedste til englesk så har lagt det lidt på hylden
Setup. Samsung UHD 7005 60",PS3 slim 1tbSSHD(modificeret 320gb.) Logitech z - 5500 5,1 THX. Samsung BD 8500. Sony vario. PS4 2tb HDD.
Billede
CD
Niveau 6
 
Indlæg: 1649
By: Middelfart


Indlægaf SnoobyFly » tirs 29 dec 2009 01:40

Har også overvejet spillet her.. Men venter lige lidt med evt. at købe det :)
SnoobyFly
Niveau 4
 
Indlæg: 782


Indlægaf Rytteren » tirs 29 dec 2009 11:52

nu har jeg købt det, og har også gennemført første episode. er faktisk MEGET underholdende. skal siges det kræver et skarpt øje og øre, da man skal være opmærksom på nogle underlige ting :)

hvis man forventer et aktion spil, så bliver man skuffet. det er et lækkert lille spil, med nogle god puzzles (dem må der meget gerne være flere af).

vil helt klart anbefale det. dejligt afbræk i alle de andre spil man ellers måtte havde
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Indlægaf Dummiz » tirs 29 dec 2009 13:52

Kunne være ejg skulle kaste lidt mønt efter det også så :)
Billede
Dummiz
Moderator
 
Indlæg: 6376
By: 8981 Spentrup



Tilbage til PSN spil

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 8 gæster