Forum

Crash Team Racing 2 player? [LØST]

Snak om mindre og indie-spil fra Playstation Network.

Crash Team Racing 2 player? [LØST]

Indlægaf Krisp » lør 02 jan 2010 18:22

Hey.

Jeg har købt Crash Team Racing (PSone) på PS Store, men kan ikke få det til at virke med flere spillere. Selvom jeg vælger Vs., så er 2, 3 og 4 player "deaktiveret" (markeret med grå). Jeg har prøvet at slukke og tænde controller nr. 2, men det hjælper ikke noget.

Nogen der har nogen tips eller råd? Det kan da ikke passe, at man kun kan spille det i 1 player, bare fordi man har købt det på PS Store.
Senest rettet af Krisp søn 03 jan 2010 13:28, rettet i alt 1 gang.
Krisp
Niveau 6
 
Indlæg: 1763


Indlægaf SnoobyFly » lør 02 jan 2010 18:24

Du kan godt spille det i 2 Player, men af en eller anden grund kan man ikke spille 3 og 4 Player :?
Ved dog ikke, hvorfor din spiller nummer to ikke vil aktiveres.. Det lyder squ lidt mærkeligt..
SnoobyFly
Niveau 4
 
Indlæg: 782


Indlægaf Abcent » lør 02 jan 2010 20:27

Inde i spillet, hold PS-knappen nede, indtil menuen kommer frem og gå ind i "Controller Settings". Sæt den første controller til "1 / 1A", og den anden til "1-B". Hvis du vil have flere med, skal de sættes til "1-C" og "1-D".
Ved 1-B vil lyset på controlleren lyse som, at den er nr. 3, 1-C nr. 5 og 1-D nr. 7.
Ja, det er ikke så smart, men det virker.
Abcent
Niveau 3
 
Indlæg: 247


Indlægaf SnoobyFly » lør 02 jan 2010 22:47

Whaat, det vidste jeg sørme ikk, Abcent!! Det må jeg lige prøve!

Tak :D
SnoobyFly
Niveau 4
 
Indlæg: 782


Indlægaf Krisp » søn 03 jan 2010 13:27

Abcent skrev:Inde i spillet, hold PS-knappen nede, indtil menuen kommer frem og gå ind i "Controller Settings". Sæt den første controller til "1 / 1A", og den anden til "1-B". Hvis du vil have flere med, skal de sættes til "1-C" og "1-D".
Ved 1-B vil lyset på controlleren lyse som, at den er nr. 3, 1-C nr. 5 og 1-D nr. 7.
Ja, det er ikke så smart, men det virker.


Underligt, men mange tak. Det vil jeg prøve. :)
Krisp
Niveau 6
 
Indlæg: 1763



Tilbage til PSN spil

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 8 gæster

cron