Forum

Calling All Cars - nogle erfaringer?

Snak om mindre og indie-spil fra Playstation Network.

Calling All Cars - nogle erfaringer?

Indlægaf baggi94 » søn 03 jan 2010 23:01

Hej folkens!

Jeg faldt over Calling All Cars på Playstation Store forleden dag, og spottede samtidig, at der er 4-player split screen. Er der nogen, der har erfaringer med dette spil? Er det et godt multiplayer spil?
Billede
baggi94
Niveau 3
 
Indlæg: 250


Indlægaf SnoobyFly » søn 03 jan 2010 23:12

Har spillet det med mange venner og må sige, at det er vildt underholdende! Det er helt klart værd at prøve ;) Det er sjovt for selv de mindste :)
SnoobyFly
Niveau 4
 
Indlæg: 782


Indlægaf baggi94 » søn 03 jan 2010 23:13

Super, mange tak for det.
Billede
baggi94
Niveau 3
 
Indlæg: 250


Indlægaf LZS » man 04 jan 2010 01:40

Ja synes også det er et super fedt spil :) men lad være med at købe det for at spille online, for der er nada, der spiller det ;)
LZS
Niveau 1
 
Indlæg: 63


Indlægaf baggi94 » man 04 jan 2010 01:46

LZS skrev:Ja synes også det er et super fedt spil :) men lad være med at købe det for at spille online, for der er nada, der spiller det ;)


Jeg mener også at have læst et sted, at serveren bliver lukket ned d. 14. januar. Men det er fordi, jeg synes, jeg mangler 4-player split screen spil.
Billede
baggi94
Niveau 3
 
Indlæg: 250


Indlægaf SnoobyFly » man 04 jan 2010 08:15

baggi94 skrev:
LZS skrev:Ja synes også det er et super fedt spil :) men lad være med at købe det for at spille online, for der er nada, der spiller det ;)


Jeg mener også at have læst et sted, at serveren bliver lukket ned d. 14. januar. Men det er fordi, jeg synes, jeg mangler 4-player split screen spil.


Hvorfor så ikk købe Warhawk?? Det er underholdning (når man spiller flere) på topplan! :D
SnoobyFly
Niveau 4
 
Indlæg: 782


Indlægaf baggi94 » man 04 jan 2010 10:25

SnoobyFly skrev:
baggi94 skrev:
LZS skrev:Ja synes også det er et super fedt spil :) men lad være med at købe det for at spille online, for der er nada, der spiller det ;)


Jeg mener også at have læst et sted, at serveren bliver lukket ned d. 14. januar. Men det er fordi, jeg synes, jeg mangler 4-player split screen spil.


Hvorfor så ikk købe Warhawk?? Det er underholdning (når man spiller flere) på topplan! :D


Fordi jeg allerede har Warhawk :wink:
Billede
baggi94
Niveau 3
 
Indlæg: 250


Indlægaf SnoobyFly » man 04 jan 2010 17:57

Ah, ja okay - fair nok :D
SnoobyFly
Niveau 4
 
Indlæg: 782



Tilbage til PSN spil

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 5 gæster

cron