Forum

http://www.getmore.dk/k%C3%B8b-batman-arkham-asylum-billig/p

Snak om mindre og indie-spil fra Playstation Network.

http://www.getmore.dk/k%C3%B8b-batman-arkham-asylum-billig/p

Indlægaf Adrian » ons 10 feb 2010 14:14

Can not find it anywhere. I want to buy it can anyone suggest me a place. Ye have already Batman Arkham Asylum . I am sure that this is not what you speak. its years old games
http://www.getmore.dk/k%C3%B8b-batman-arkham-asylum-billig/ps3-spil/5021290037779_141311_p.html[/url]
Adrian
Niveau 0
 
Indlæg: 2


Indlægaf FunteXDK » ons 10 feb 2010 14:35

Well, you can look at www.shopto.net, but if you need it shipped to Denmark it can take some time. It prize tagged to 20£ (calculate with up to a week, maybe even more)

By the way, don't buy it from getmore no mather what. I have had so many problems with that site.
FunteXDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1263


Indlægaf BaconBaronen » ons 10 feb 2010 18:21

And I've traded at Getmore a lot, no problems what so ever!
Jyde hjemvendt til moderlandet
Billede
BaconBaronen
Niveau 1
 
Indlæg: 83


Indlægaf Zalam » ons 10 feb 2010 18:29

BaconBaronen skrev:And I've traded at Getmore a lot, no problems what so ever!


Har du så haft brug for at sende noget til RMA?

De fleste firmaer er udmærkede til at sæge og leverevaren, men reparere halter de "dårlige" firmaer og de "gode" er fine til det.
Zalam
Niveau 3
 
Indlæg: 225


Indlægaf BaconBaronen » ons 10 feb 2010 18:35

Zalam skrev:
BaconBaronen skrev:And I've traded at Getmore a lot, no problems what so ever!


Har du så haft brug for at sende noget til RMA?

De fleste firmaer er udmærkede til at sæge og leverevaren, men reparere halter de "dårlige" firmaer og de "gode" er fine til det.


RMA? Return Merchandise Authorization?

Nej, har aldrig sendt noget tilbage til Getmore, tingene har altid været 100 % iorden :)
Jyde hjemvendt til moderlandet
Billede
BaconBaronen
Niveau 1
 
Indlæg: 83


Indlægaf FunteXDK » ons 10 feb 2010 18:38

Jeg har 2 gange haft uheldige handler ved getmore, 1 x rma hvor varen ikke virkede og måtte slås med dem i 1 måned.
2. gang havde jeg fået den forkerte vare og det var heller ikke bare sådan at få den byttet.
Så jeg kan kun anbefale at handle et andet sted.

Og hvorfor egentlig skrive på engelsk?
FunteXDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1263


Indlægaf BaconBaronen » ons 10 feb 2010 18:45

FunteXDK skrev:Jeg har 2 gange haft uheldige handler ved getmore, 1 x rma hvor varen ikke virkede og måtte slås med dem i 1 måned.
2. gang havde jeg fået den forkerte vare og det var heller ikke bare sådan at få den byttet.
Så jeg kan kun anbefale at handle et andet sted.

Og hvorfor egentlig skrive på engelsk?


Ja, så personen i det første indlæg kunne forstå det :)
Jyde hjemvendt til moderlandet
Billede
BaconBaronen
Niveau 1
 
Indlæg: 83


Indlægaf SnoobyFly » ons 10 feb 2010 23:01

Jeg har ikke synderlig god erfaring med Getmore faktisk.. Købte et Samsung LED TV for godt og vel to måneder siden, men det viser sig nu at være defekt, men næh nej, ikke ifølge dem - det er ganske normalt, at at TV til 12500,- larmer, så det ligefrem generer én, når man sidder og ser TV. Har prøvet at ringe mindre 100 gange, men de har lukket lige pt., da de er ved at få et nyt telefonsystem op at køre. Sendte dem også en mail, hvor jeg så fik at vide, at Getmore A/S var gået konkurs, og at de nu hed Getmore APS, og derfor kunne de ikke behandle min reklamation. Svarede så tilbage, at han måtte ringe til ham, og at de ikke kunne være rigtigt, at TVet overhovedet skulle sige noget, men har endnu ikke fået noget svar (sendt i sidste uge). Så nu må jeg bare vente til, at jeg kan komme igennem på telefonen.. :?
SnoobyFly
Niveau 4
 
Indlæg: 782


Indlægaf NielChill » tors 11 feb 2010 00:57

Tja, jeg har også kun haft positive oplevelser hos Getmore :)
Billede
NielChill
Niveau 7
 
Indlæg: 2483
By: København


Indlægaf Erroneus » tors 11 feb 2010 01:22

Problemet med Getmore, er jo desværre at de snyder told og skat så det driver. Det er den klassiske jeg lader firmaet gå ned når jeg skal betale skat og lader min ukendte fætter nr. 12 overtage det.

Et firma med den morale, så skal man nok indstille sig på de også kan finde på at røvrende en i en RMA sag.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg



Tilbage til PSN spil

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 15 gæster