Forum

Madden NFL arcade.. Er det sjovt?

Snak om mindre og indie-spil fra Playstation Network.

Madden NFL arcade.. Er det sjovt?

Indlægaf Player_2 » tors 11 feb 2010 03:11

Må indrømme at jeg ikke er den største american football fan og aldrig har været særlig vild med de NLF demoer der har været.. Måske fordi jeg ikke har tålmodigheden til at sætte mig ind i det..
På samme måde har jeg det med Ishockey spil, men synes nu alligevel at 3 on 3 NHL Arcade var rigtig sjovt.

Derfor er det der lokker lidt med Madden Nfl Arcade er at det er gjort meget simpelt og uden regler, ligesom NHL Arcade.. Som godt kunne apellere til mig..


Nogen der har købt Madden NFL arcade? Er det sjovt og hvordan er jeres forhold til andre NFL spil generalt?
Player_2
Niveau 5
 
Indlæg: 900

Brugeravatar

Indlægaf Laffer » tors 11 feb 2010 08:56

Har Madden 2010 og har prøvet NFL Arcade hos en kammerat og det er klart mere nemt at gå til.

Nu synes jeg rigtig godt om Madden og de mange muligheder der i kastevariationer osv. men det gør også at spillet er mere seriøst.

NFL Arcade er meget mere simpelt og er i mine øjne mere underholdene hvis man lige skal have et hurtigt spil, så vil sige at det bestemt er pengene værd.
Billede
Laffer
Niveau 7
 
Indlæg: 2791


Indlægaf j.rath » tors 11 feb 2010 09:19

Jeg har købt det, og det er lidt en blandet fornøjelse. Jeg syntes desværre prisen er for dyr i forhold til hvad man får. Til de 99 kr kan man ligeså godt gå ud og købe NFL Tour eller et Madden 09 spil.

Men det er ganske underholdende med en ven, hvis man er alene syntes jeg det hurtigt mister pusten, og så går jeg fra det igen.

Men det er nemt at gå til, man skal lige sætte sig ind i styringen og hvordan man tackler, finter osv. Men ellers er det bare at gå på.

Så om det er pengene værd? Det er vidst nok op til den enkelte. Jeg kan så til min begrundelse sige at NFL i fjernsyn og den virkelige verden siger mig INTET, så det er ikke med til at trække det op. ;)
j.rath
Niveau 4
 
Indlæg: 757


Indlægaf Martin1454 » tors 11 feb 2010 12:52

har det til xboxen(undskyld undskyld!) og syntes det er gangske fint, hvis man kan li NHL arcade, ville man også kunne li det her, spillede med et par venner her forleden, og det gik helt fint, og er dejligt nemt
Your Mom is rated "E" for Everyone - Billede
Martin1454
Niveau 4
 
Indlæg: 308


Indlægaf NielChill » tors 11 feb 2010 14:11

Super emne. Har selv overvejet at kaste penge efter det. Har haft utrolig mange sjove timer sammen med kammeraterne og NHL Arcade som vi ALDRIG bliver træt af :)
Måske der kommer tilbud på det, så man lige kunne spare lidt penge..
Billede
NielChill
Niveau 7
 
Indlæg: 2483
By: København


Indlægaf Player_2 » tors 11 feb 2010 15:54

Rigtge gode indputs. Tak for det.

Kan oplyse at det koster 10$ på USAs PSN lige nu.

Til de penge bør man næsten give det en chance. Især efter hvad i siger.
Player_2
Niveau 5
 
Indlæg: 900

Brugeravatar

Indlægaf Chaui » tors 11 feb 2010 15:56

Jeg gav 75kr på us store, det er måske værd at overveje.
Chaui
Niveau 5
 
Indlæg: 1057


Indlægaf Player_2 » tors 11 feb 2010 19:05

Nu har jeg prøvet at købe det..

Skal nok lige komme med en mini anmeldelse
Player_2
Niveau 5
 
Indlæg: 900

Brugeravatar

Indlægaf Player_2 » ons 24 mar 2010 01:02

Havde glemt alt om denne tråd, men har dog spillet en del NFL Arcade ..

Synes bestemt at det er pengene værd.. Kan faktisk bedre lide det end NHL 3 on 3 Arcade..

Har nu prøvet alle afkroge af spillet.. Online kan være sjovt, bare man ikke er imod en psyko stærk spiller.. Men så er der heldigvis power ups som kan vende kampen fuldstændig

Men den sjoveste del er helt klart at spille med eller mod en ven, desværre kan man ikke spille flere end 1 person online, det er lige noget jeg synes mangler i spillet

Min slut konklussion er derfor.. Køb det hvis du bare er lidt interreseret i Amerikansk fodbold og ikke gider sætte dig vild meget ind i alle reglerne og opstillingerne osv..

Ville nok personligt give det 4/5, når man ser på alle faktorne mht pris/online/multiplayer osv..
Player_2
Niveau 5
 
Indlæg: 900

Brugeravatar


Tilbage til PSN spil

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 5 gæster

cron