Forum

550 kr Gavekort til iTunes/AppStore/Mac AppStore

Har du ting der skal sælges. Find en køber.
Bemærk at alt køb/salg/bytte på PSlife.dk sker på eget ansvar.

550 kr Gavekort til iTunes/AppStore/Mac AppStore

Indlægaf Thomass024 » ons 31 aug 2011 18:23

Hej, da jeg lige har købt en MacBook Air med studie rabat på Apple.dk, fik jeg et gavekort med på 550 kr, og det virker til iTunes, AppStore og Mac AppStore. For at spare mest mulig tid og penge, gan jeg sende koden til dig, men hvis du ønsker kan jeg også sende dig kortet, dog mod egen betaling. Det virker til den danske AppStore iTunes osv. og ikke til den Amerikanske eller andre. Brug det f.eks til at købe iWork / Office eller bare Sange/Apps til din iPhone/Mac :)

Min pris er 525 kr, selvom de på eBay bliver solgt for mere end de er værd. Men ellers byd, regner med at sælge til højestbydende på mandag, pga meget arbejde i weekenden.

Send gerne PM :D
Thomass024
Niveau 2
 
Indlæg: 173

Handelskarakterer:
90
Skriv handelskommentar

Re: 550 kr Gavekort til iTunes/AppStore/Mac AppStore

Indlægaf arnel925 » tors 01 sep 2011 01:00

Skal lige spørg om noget, du siger at den bliver solgt til en højere pris på ebay end den er værd (gavekortet), så skal jeg lige vide har det kort en extra værdi på en eller anden måde som mine penge fra mit kort ikke har, eller kunne jeg købe selv et gavekort til samme pris? Ellers giver det ingen som helt mening at man køber det til en højere pris, det vil være ligesom hvis man gik i supermarket og købt et gavekort der har en værdi af 500kr til 1000kr....?!? Eller er der noget jeg ikke har forstået her?
arnel925
Niveau 4
 
Indlæg: 422

Handelskarakterer:
100
Skriv handelskommentar

Re: 550 kr Gavekort til iTunes/AppStore/Mac AppStore

Indlægaf Thomass024 » tors 01 sep 2011 13:58

arnel925 skrev:Skal lige spørg om noget, du siger at den bliver solgt til en højere pris på ebay end den er værd (gavekortet), så skal jeg lige vide har det kort en extra værdi på en eller anden måde som mine penge fra mit kort ikke har, eller kunne jeg købe selv et gavekort til samme pris? Ellers giver det ingen som helt mening at man køber det til en højere pris, det vil være ligesom hvis man gik i supermarket og købt et gavekort der har en værdi af 500kr til 1000kr....?!? Eller er der noget jeg ikke har forstået her?


Nej det giver ingen mening at folk sælger det til en højere pris, derfor sælger jeg det til 525 og det et 550 kr værd. Men dem på eBay er også dollars, måske har det noget med det at gøre.
Thomass024
Niveau 2
 
Indlæg: 173

Handelskarakterer:
90
Skriv handelskommentar

Re: 550 kr Gavekort til iTunes/AppStore/Mac AppStore

Indlægaf WraithDK » tors 08 sep 2011 20:38

Så vidt jeg ved, så sælges Amerikanske iTunes gavekort på ebay osv for lidt mere end de er værd, fordi man eks. i Danmark kan bruge dem til at sætte ind på en (fake) US iTunes konto, og så hente/leje/se amerikanske film/tv osv. Så folk i USA køber dem til pålydende værdi, og tager et lille beløb for at sælge dem til folk i udlandet :-) Kender et par stykker der gør det, og det virker fint. Det har vist engang gennemgået proceduren (næsten) i So Ein Ding, prøv evt. at søge lidt på det, hvis du/i vil vide mere :)
Billede
WraithDK
Niveau 0
 
Indlæg: 41

Handelskarakterer:
20
Skriv handelskommentar

Re: 550 kr Gavekort til iTunes/AppStore/Mac AppStore

Indlægaf peru500 » tors 08 sep 2011 21:59

Ikke for at blande mig eller noget, men de er "næsten" altid billigere.

http://www.ebay.com/sch/i.html?_from=R4 ... Categories
Billede
peru500
Niveau 4
 
Indlæg: 308

Handelskarakterer:
170
Skriv handelskommentar


Tilbage til Sælges

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 47 gæster

cron