Forum

S/B: Uncharted 4 150 kr

Har du ting der skal sælges. Find en køber.
Bemærk at alt køb/salg/bytte på PSlife.dk sker på eget ansvar.

S/B: Uncharted 4 150 kr

Indlægaf sebQbe » lør 17 dec 2016 11:38

Sælges da jeg har gennemført dem.

Byttes meget gerne til The Last Guardian (plus penge).

Kan sendes med posten på købers regning (postnord, brev, 250 g, 27 kr) eller afhentes i Sabro.

Mobilepay foretrækkes men kontant, paypal og bankoverførsel er skam også fint :)
Senest rettet af sebQbe man 19 dec 2016 17:41, rettet i alt 2 gange.
sebQbe
Niveau 2
 
Indlæg: 172

Handelskarakterer:
180
Skriv handelskommentar

Re: S/B: FFXV 300 kr og Uncharted 4 175 kr

Indlægaf Portuz » lør 17 dec 2016 13:17

Jeg nupper FF :)
Portuz
Niveau 5
 
Indlæg: 1263
By: Smørum

Handelskarakterer:
340
Skriv handelskommentar

Re: S/B: Uncharted 4 175 kr

Indlægaf Maethiel » søn 18 dec 2016 03:35

Bytte med GTA V? :)
Billede

Casual trophyhunter <3
Maethiel
Niveau 5
 
Indlæg: 923

Brugeravatar
Handelskarakterer:
30
Skriv handelskommentar

Re: S/B: Uncharted 4 175 kr

Indlægaf sebQbe » søn 18 dec 2016 14:00

Maethiel skrev:Bytte med GTA V? :)


Nej tak, er kun interesseret i The Last Guardian ved evt. bytte.
sebQbe
Niveau 2
 
Indlæg: 172

Handelskarakterer:
180
Skriv handelskommentar

Re: S/B: Uncharted 4 175 kr

Indlægaf Maethiel » søn 18 dec 2016 17:42

I så fald vil jeg gerne byde 100kr inkl porto, hvis du ikke finder en at bytte med :)

(Det er på tilbud i Føtex til 150 fra ny).
Billede

Casual trophyhunter <3
Maethiel
Niveau 5
 
Indlæg: 923

Brugeravatar
Handelskarakterer:
30
Skriv handelskommentar

Re: S/B: Uncharted 4 175 kr

Indlægaf sebQbe » man 19 dec 2016 17:40

Maethiel skrev:I så fald vil jeg gerne byde 100kr inkl porto, hvis du ikke finder en at bytte med :)

(Det er på tilbud i Føtex til 150 fra ny).


Heh, frækt nok at byde mindre end det halve af det ønsket beløb.

Men okay, sænker min pris til 150 kr afhentet el. 175 kr inkl. forsendelse

(Føtex har det ikke på lager online og der er ikke garanti for at ens lokale føtex har det liggende)
sebQbe
Niveau 2
 
Indlæg: 172

Handelskarakterer:
180
Skriv handelskommentar

Re: S/B: Uncharted 4 175 kr

Indlægaf Maethiel » man 19 dec 2016 18:38

sebQbe skrev:
Maethiel skrev:I så fald vil jeg gerne byde 100kr inkl porto, hvis du ikke finder en at bytte med :)

(Det er på tilbud i Føtex til 150 fra ny).


Heh, frækt nok at byde mindre end det halve af det ønsket beløb.

Men okay, sænker min pris til 150 kr afhentet el. 175 kr inkl. forsendelse

(Føtex har det ikke på lager online og der er ikke garanti for at ens lokale føtex har det liggende)


Lidt fræk er man vel altid ;)

Men realistisk set er det ikke et dumt bud, hvis folk bor tæt på en Føtex og kan få det til samme pris som dit brugte. Jeg vil gerne holde fast i mit bud, hvis du ikke får den pris du vil, så er jeg kun en PB væk :)
Billede

Casual trophyhunter <3
Maethiel
Niveau 5
 
Indlæg: 923

Brugeravatar
Handelskarakterer:
30
Skriv handelskommentar

Re: S/B: Uncharted 4 150 kr

Indlægaf Slimjay DK » man 19 dec 2016 22:11

Og en anelse nærrig er man også hvis man ikke bare smutter i Føtex og køber det til 149 kr, hvis de altså har det mere ;)
Billede
PS5 / PS4 Pro / PS3 / PS2 / PSX / PSP / Vita / Vita TV / Series X / ONE X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn
Slimjay DK
Niveau 7
 
Indlæg: 2454

Handelskarakterer:
160
Skriv handelskommentar

Re: S/B: Uncharted 4 150 kr

Indlægaf Maethiel » man 19 dec 2016 22:49

Slimjay DK skrev:Og en anelse nærrig er man også hvis man ikke bare smutter i Føtex og køber det til 149 kr, hvis de altså har det mere ;)


Jeg kan ikke se det er nærigt, at man gerne vil have en brugt vare billigere end en tilsvarende ny. Nu er det en salgstråd, så jeg gik ud fra at sælger var interesseret i at få afsat varen, og derfor afgav jeg et realistisk bud, sammenlignet med nyprisen.

Jeg kan da godt se at sælger ikke tjener en formue ved at sælge varen, men det er en helt anden diskussion. I så fald kan man jo overveje om det ikke er bedre at beholde varen, hvis man ikke kan få en pris man er tilfreds med.

Mit bud står stadig ved magt, selvom jeg er nærig ;)
Billede

Casual trophyhunter <3
Maethiel
Niveau 5
 
Indlæg: 923

Brugeravatar
Handelskarakterer:
30
Skriv handelskommentar

Re: S/B: Uncharted 4 150 kr

Indlægaf enfen » tirs 20 dec 2016 00:50

Tror det giver mere for sælger, at hoppe ned i Gamestop med spillet. Selvom jeg dog tvivler på, at Føtex/Bilka har mange eksemplarer - hvis nogen - tilbage.
enfen
Niveau 3
 
Indlæg: 245

Handelskarakterer:
10
Skriv handelskommentar

Re: S/B: Uncharted 4 150 kr

Indlægaf EvilNinjaMoby » tirs 20 dec 2016 09:46

Maethiel skrev:Jeg kan ikke se det er nærigt, at man gerne vil have en brugt vare billigere end en tilsvarende ny. Nu er det en salgstråd, så jeg gik ud fra at sælger var interesseret i at få afsat varen, og derfor afgav jeg et realistisk bud, sammenlignet med nyprisen.

Næææh, men man kan måske argumentere for at det er et urealistisk bud når han kan få mere for det, ved diverse trade-ins - og det ligger fast, at han kan det (Coolshop giver pt. 150,-). At du kan købe det som nyt for 149,- er baseret på gisninger/forhåbninger og ikke noget faktuelt.

Ja, pengene er så bundet til Coolshop, tjaaah, i lyset af dit bud, så er det vist ikke så slemt endda...

NB: Ved godt, at man skal bytte ind for mindst 200,- - til gengæld betaler de så forsendelsesomkostningerne.
Billede
EvilNinjaMoby
Moderator
 
Indlæg: 2074
By: 6800 Varde

Handelskarakterer:
1570
Skriv handelskommentar

Re: S/B: Uncharted 4 150 kr

Indlægaf Mythokai » tirs 20 dec 2016 10:25

Jeg byder 120kr incl. Forsendelse. :)
Mythokai
Niveau 3
 
Indlæg: 201

Handelskarakterer:
100
Skriv handelskommentar

Re: S/B: Uncharted 4 150 kr

Indlægaf Slimjay DK » tirs 20 dec 2016 12:00

Maethiel skrev:
Slimjay DK skrev:Og en anelse nærrig er man også hvis man ikke bare smutter i Føtex og køber det til 149 kr, hvis de altså har det mere ;)


Jeg kan ikke se det er nærigt, at man gerne vil have en brugt vare billigere end en tilsvarende ny. Nu er det en salgstråd, så jeg gik ud fra at sælger var interesseret i at få afsat varen, og derfor afgav jeg et realistisk bud, sammenlignet med nyprisen.

Jeg kan da godt se at sælger ikke tjener en formue ved at sælge varen, men det er en helt anden diskussion. I så fald kan man jo overveje om det ikke er bedre at beholde varen, hvis man ikke kan få en pris man er tilfreds med.

Mit bud står stadig ved magt, selvom jeg er nærig ;)


Så under halv pris på en vare som kun Føtex / Bilka har i begrænset antal er en realistisk pris ? for ikke at nævne den tid han skal bruge for at pakke det ind og få det sendt .. Selv prisen ved Føtex er latterlig, men det er nok bare fordi de skal af med de sidste 18 eksemplar :lol:

Du kan ikke engang finde det brugt nogle steder på nettet til 100 kr leveret og vi snakker på verdensplan :wink:

Hvis man absolut skal bruge Føtex pris som udgangspunkt ville er fair pris i mine øjne være 150 incl. porto , hvilket stadigt ville være billigere end jeg ville sælge det for.

Men nu skal jeg nok holde min kæft. Hvad sælger gør må være op til ham, for det kan jo godt være, at han her i anledning af julen beslutter at lave sin salgs tråd om til en gavebod, hvem ved [-o<
Billede
PS5 / PS4 Pro / PS3 / PS2 / PSX / PSP / Vita / Vita TV / Series X / ONE X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn
Slimjay DK
Niveau 7
 
Indlæg: 2454

Handelskarakterer:
160
Skriv handelskommentar

Re: S/B: Uncharted 4 150 kr

Indlægaf sebQbe » tirs 20 dec 2016 15:22

Mythokai skrev:Jeg byder 120kr incl. Forsendelse. :)


Noteret, hvis jeg ikke får et højere bud inden i morgen kl 12 så det dit :)
sebQbe
Niveau 2
 
Indlæg: 172

Handelskarakterer:
180
Skriv handelskommentar

Re: S/B: Uncharted 4 150 kr

Indlægaf Mythokai » tirs 20 dec 2016 17:56

sebQbe skrev:
Mythokai skrev:Jeg byder 120kr incl. Forsendelse. :)


Noteret, hvis jeg ikke får et højere bud inden i morgen kl 12 så det dit :)


Krydser fingre :)
Mythokai
Niveau 3
 
Indlæg: 201

Handelskarakterer:
100
Skriv handelskommentar

Næste

Tilbage til Sælges

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 29 gæster

cron