Forum

S: PSN konto med fifa 18 icon edition (forudbestilt)

Har du ting der skal sælges. Find en køber.
Bemærk at alt køb/salg/bytte på PSlife.dk sker på eget ansvar.

Re: S: PSN konto med fifa 18 icon edition (forudbestilt)

Indlægaf Erroneus » tirs 12 sep 2017 15:43

Krede1972 skrev:Bevares.
Synes bare at det er noget besværligt gøjl at skulle skifte frem og tilbage med forskellige primære kontoer alt efter hvilket spil man ønsker at spille når man også har en US-konto som man har købt fra.
Har man kun en dansk PSN-profil, så er sagen jo selvfølgelig begrænset besværlig.

Man skal ikke skife noget rundt :)

Der er ikke nogle primær profil, der er en primær konsol. Ens konsol bliver sat som primær konsol på f.eks. både ens DK og US bruger. Når konsollen er sat primært for en bruger, betyder det at alle andre brugere på den konsol, kan bruge frit af spil / services fra den profil. Så f.eks. man køber et spil på en US PSN profil, som har ens PS4 som primær konsol og så kan man spille det med ens EU profil.

Det er mere besværligt ja, men ikke så meget i dagligdagen som først lagt op til her :)
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg

Handelskarakterer:
150
Skriv handelskommentar

Re: S: PSN konto med fifa 18 icon edition (forudbestilt)

Indlægaf Krede1972 » tirs 12 sep 2017 16:12

Erroneus skrev:
Krede1972 skrev:Bevares.
Synes bare at det er noget besværligt gøjl at skulle skifte frem og tilbage med forskellige primære kontoer alt efter hvilket spil man ønsker at spille når man også har en US-konto som man har købt fra.
Har man kun en dansk PSN-profil, så er sagen jo selvfølgelig begrænset besværlig.

Man skal ikke skife noget rundt :)

Der er ikke nogle primær profil, der er en primær konsol. Ens konsol bliver sat som primær konsol på f.eks. både ens DK og US bruger. Når konsollen er sat primært for en bruger, betyder det at alle andre brugere på den konsol, kan bruge frit af spil / services fra den profil. Så f.eks. man køber et spil på en US PSN profil, som har ens PS4 som primær konsol og så kan man spille det med ens EU profil.

Det er mere besværligt ja, men ikke så meget i dagligdagen som først lagt op til her :)


Rigtigt, der skulle ret beset have stået "primære konsoller" og ikke "primære kontoer". Jeg har mere end 1 konsol, hvilket gør at jeg skal tænde og logge ind på den ene konsol og deaktivere den jeg ikke skal bruge og derefter logge ud og slukke - for derefter at tænde den anden og logge ind og derefter aktivere den som primær konsol for at "krydsspille" mellem 2 konsoller. En kende besværligt - specielt når man lige glemmer hvilken der sidst blev aktiveret som primær og når man ikke altid kan huske hvilke spil der er købt på US-konto og hvilke der er købt på EU-konto. Øvelse gør dog mester, men let og simpelt bliver det aldrig i mine øjne.
Billede
Krede1972
Niveau 7
 
Indlæg: 3125
By: Ørestad

Handelskarakterer:
170
Skriv handelskommentar

Re: S: PSN konto med fifa 18 icon edition (forudbestilt)

Indlægaf hudhud » man 18 sep 2017 22:54

Idet jeg ikke har fået solgt kontoen endnu, er jeg villig til at gå ned i pris. I må meget gerne byde. Jeg har indtil videre et bud på 450kr. :)
hudhud
Niveau 4
 
Indlæg: 760

Handelskarakterer:
50
Skriv handelskommentar

Re: S: PSN konto med fifa 18 icon edition (forudbestilt)

Indlægaf hudhud » ons 20 sep 2017 01:26

Jeg har ændret den pris jeg gerne vil sælge kontoen for. Jeg er villig til at sælge den for 600kr.
hudhud
Niveau 4
 
Indlæg: 760

Handelskarakterer:
50
Skriv handelskommentar

Foregående

Tilbage til Sælges

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 28 gæster

cron