Forum

Købt

Efterlyser du noget brugt og billigt. Skriv her først.
Bemærk at alt køb/salg/bytte på PSlife.dk sker på eget ansvar.

Købt

Indlægaf Cena » fre 06 aug 2021 13:15

Nogen der sælger et billigt eksemplar af Rachet and Clank til PS5? :) De billigste jeg har set er gået til 200-250 kr. uden fragt - så ca. noget deromkring jeg tænker :)

Det haster ikke helt vildt, så hvis du lige er startet kan jeg nok vente lidt, da jeg allerede har et backlog at kigge på :) Det er vigtigere det er billigt, da replay value ikke skulle være kæmpe i nævnte titler :)

EDIT:
Har købt Spider-man:Miles Morales :)
Senest rettet af Cena søn 08 aug 2021 11:38, rettet i alt 4 gange.
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599

Handelskarakterer:
140
Skriv handelskommentar

Re: K: Rachet and Clank - Miles Morales PS5

Indlægaf Slimjay DK » fre 06 aug 2021 13:31

Ikke at jeg har spillene til salg.

Men ser tit opslag hvor folk skriver at det skal være billigt. Men hvad er billigt ?
Billede
PS5 / PS4 Pro / PS3 / PS2 / PSX / PSP / Vita / Vita TV / Series X / ONE X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn
Slimjay DK
Niveau 7
 
Indlæg: 2454

Handelskarakterer:
160
Skriv handelskommentar

Re: K: Rachet and Clank PS5

Indlægaf Cena » fre 06 aug 2021 19:00

Slimjay DK skrev:Ikke at jeg har spillene til salg.

Men ser tit opslag hvor folk skriver at det skal være billigt. Men hvad er billigt ?


Skide godt spørgsmålet :) Jeg fik Miles Morales til 150 kr. incl. fragt. Det synes jeg er en god pris :)
Rachet and Clank er solgt som del af bundle, så der burde være en del på markedet. Det er dog helt nyt. De billigste jeg har set er gået til 200 kr. Så det er nok noget i den stil jeg sigter efter :)
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599

Handelskarakterer:
140
Skriv handelskommentar
+1

Re: K: Rachet and Clank - Miles Morales PS5

Indlægaf Slimjay DK » lør 07 aug 2021 16:04

Miles Morales til 150 kr. incl. fragt er satme også en god pris, det vil jeg også gerne give :)
Billede
PS5 / PS4 Pro / PS3 / PS2 / PSX / PSP / Vita / Vita TV / Series X / ONE X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn
Slimjay DK
Niveau 7
 
Indlæg: 2454

Handelskarakterer:
160
Skriv handelskommentar

Re: K: Rachet and Clank - Miles Morales PS5

Indlægaf Cena » søn 08 aug 2021 11:38

Slimjay DK skrev:Miles Morales til 150 kr. incl. fragt er satme også en god pris, det vil jeg også gerne give :)


Og jeg fik Rachet and Clank: A rift apart til 240 kr. incl. porto :)
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599

Handelskarakterer:
140
Skriv handelskommentar
+1


Tilbage til Købes

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 7 gæster