Forum

Udnyt den lave pund kurs!

Har du set et godt tilbud hos en forhandler, lad andre vide det.

Indlægaf FreakyFellini » tors 08 jan 2009 00:15

xireuz skrev:Så er pundet desværre i kraftig vækst igen :(
http://www.valutakurser.dk/currency/Sho ... 2&gyy=2008


Hehe. Det er vel en god ting, mere end det er dårligt. Der er vigtigere ting end billige spil i denne verden. :)
FreakyFellini
Niveau 3
 
Indlæg: 257


Indlægaf xireuz » tors 08 jan 2009 00:18

FreakyFellini skrev:
xireuz skrev:Så er pundet desværre i kraftig vækst igen :(
http://www.valutakurser.dk/currency/Sho ... 2&gyy=2008


Hehe. Det er vel en god ting, mere end det er dårligt. Der er vigtigere ting end billige spil i denne verden. :)


Det er ikke en positiv ting for spil-entusiaster her på siden :)
xireuz
Niveau 4
 
Indlæg: 756
By: Frederikshavn


Indlægaf SoulDecapitate » tors 08 jan 2009 09:20

ahhh det er stadigvæk lav nok til at man kan spare en masse penge når man handler , det skal heller ikke glemmes det er nogle sindsyge gode tilbud de har i England lige nu om punden er 7 kroner eller 10 kroner , så er det stadigvæk mange penge og spare.
SoulDecapitate
Niveau 7
 
Indlæg: 2509

Brugeravatar

Indlægaf the bifoman » tors 08 jan 2009 17:26

Det er stadig billigt i forhold til dengang, da pundet lå på 11. :)
the bifoman
Skribent
 
Indlæg: 450


Indlægaf scandal » tors 08 jan 2009 18:42

Ang. told, så mener jeg at regler blev lavet om 1/12, så grænsen for hvornår der kommer told på er røget helt op på over 1000,- kr... skal nok lige se om jeg kan finde link...

EDIT:
Her er linket http://www.skat.dk/SKAT.aspx?oId=1792446&vId=0&search=told
Hvor der bl.a. står:

Hidtil har reglerne for internethandel og andre forsendelser af ringe værdi afsendt fra lande uden for EU været sådan, at du skulle betale told, hvis dine varer tilsammen havde kostet mere end 165 kroner (22 euro). Fra den 1. december bliver grænsen hævet, så du først skal betale told, hvis dine varer tilsammen har kostet mere end 1.150 kroner (150 euro).

Du skal ikke betale det samme i told for alle varer. Du kan læse mere om dette og de nye beløbsgrænser for internethandel mv. på www.skat.dk/internethandel.

Bemærk, at du efter den 1. december fortsat skal betale moms og eventuelle punktafgifter, hvis dine varer tilsammen har kostet mere end 80 kroner.

Køber du drikkevarer, der indeholder alkohol (fx spiritus, øl og vin), parfume, toiletvand eller tobaksvarer, skal du betale told, moms og eventuelle punktafgifter, uanset hvad varerne har kostet.
scandal
Niveau 0
 
Indlæg: 1


Indlægaf Player_2 » tors 08 jan 2009 18:55

Der kan stadig komme moms på, samt deres fine gebyr for at lægge moms på ... Jeg fandt ud af det på den hårde måde da mit spil blev 200 kr dyrer
Player_2
Niveau 5
 
Indlæg: 900

Brugeravatar

Indlægaf SoulDecapitate » tors 08 jan 2009 19:00

Præcis, så det er stadivæk det mest sikker og handle i EU
SoulDecapitate
Niveau 7
 
Indlæg: 2509

Brugeravatar

Foregående

Tilbage til Tilbud

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 17 gæster

cron