Forum

Udnyt den lave pund kurs!

Har du set et godt tilbud hos en forhandler, lad andre vide det.

Udnyt den lave pund kurs!

Indlægaf SaaN » lør 03 jan 2009 01:31

Jeg bliver nødt til at gøre de folk, der endnu ikke har opdaget det, opmærksomme på den utroligt lave pund kurs!
Idag er kursen 775,22 dkk. hvilket gør at Little Big Planet kan købes til små 140,00 kr. fra www.amazon.co.uk (uden fragt)


Gode engelske sider at handle fra:
www.amazon.co.uk
www.shopto.com
www.play.com (Sender fra Jersey, der kan blive krævet told)
www.sendit.com

Jeg regner med at der snart skal hentes spil og musik fra det engelske.
Hvad med Jer? :D
SaaN
Niveau 2
 
Indlæg: 113


Indlægaf SoulDecapitate » lør 03 jan 2009 01:57

åhhh gud jo den har mange af os bemærket :-) . har bestilt masser af spil til ingen penge :-)
SoulDecapitate
Niveau 7
 
Indlæg: 2509

Brugeravatar

Indlægaf SaaN » lør 03 jan 2009 02:05

Præcis..

Jeg skal dog lige helt over julen, så der ingen er der kan blive sure over jeg bestiller spil, lige efter julegaverne ;)
SaaN
Niveau 2
 
Indlæg: 113


Indlægaf PHybjerg » lør 03 jan 2009 02:47

Har bestilt 4 spil ind til videre!! 3 fra Amazon (som jeg har gode erfaringer med) og 1 fra den nye side du gav mig!! sendit.com.. Jeg takker mange gange, for den side giver fandme kun 1.5£ for fragt! Håber jeg får lige så gode oplevelser med den som jeg har gjort med amazon. (amzon er stadig min favorit uden tvivl :D) Men tak ;)
PHybjerg
Niveau 4
 
Indlæg: 511


Indlægaf muttenn » lør 03 jan 2009 03:08

ved i hvor meget fragten er paa amazon og sendit . pr spil.
muttenn
Niveau 5
 
Indlæg: 1227


Indlægaf PHybjerg » lør 03 jan 2009 03:12

For det meste er den 5£ - Men det ret underligt, for noget derinde fra, koster fragten 3£ .. Man kan ikke vide det
PHybjerg
Niveau 4
 
Indlæg: 511


Indlægaf Scoring » lør 03 jan 2009 03:33

PHybjerg skrev:Har bestilt 4 spil ind til videre!! 3 fra Amazon (som jeg har gode erfaringer med) og 1 fra den nye side du gav mig!! sendit.com.. Jeg takker mange gange, for den side giver fandme kun 1.5£ for fragt! Håber jeg får lige så gode oplevelser med den som jeg har gjort med amazon. (amzon er stadig min favorit uden tvivl :D) Men tak ;)


Hvilke spil? ;)
Scoring
Niveau 7
 
Indlæg: 2258


Indlægaf PHybjerg » lør 03 jan 2009 03:34

Jeg har bestilt LittleBigPlanet - Brothers In Arms - Hells Highway og Ferrari Challenge fra Amazon.co.uk
Og lige for 1 time siden bestilte jeg Call of Duty 5 fra sendit.com til 313kr inkl. fragt :) kanooon.
PHybjerg
Niveau 4
 
Indlæg: 511


Indlægaf Scoring » lør 03 jan 2009 04:19

PHybjerg skrev:Jeg har bestilt LittleBigPlanet - Brothers In Arms - Hells Highway og Ferrari Challenge fra Amazon.co.uk
Og lige for 1 time siden bestilte jeg Call of Duty 5 fra sendit.com til 313kr inkl. fragt :) kanooon.


Hvad blev det ialt? :D
Scoring
Niveau 7
 
Indlæg: 2258


Indlægaf SoulDecapitate » lør 03 jan 2009 09:15

Købte James bond til ps3 for 217kr leveret.
SoulDecapitate
Niveau 7
 
Indlæg: 2509

Brugeravatar

Indlægaf Dehli » lør 03 jan 2009 09:50

Jeg mener at play.com trækker pengene i euro eller er jeg forkert på den?
Dehli
Niveau 2
 
Indlæg: 114


Indlægaf bjaelkesex » lør 03 jan 2009 11:24

Nej, du husker korrekt.

Items priced in pounds can only be delivered to UK addresses.
Items priced in euros can only be delivered to European addresses outside the UK.
bjaelkesex
Niveau 2
 
Indlæg: 149
By: Esbjerg


Indlægaf anlun5 » lør 03 jan 2009 11:55

Jeg har lige bestilt mirrors edge til lidt over 200 kr fra amazon:D:D

Og mht. fragt og sådan noget, så skal man regne med at lægge ca. 5£ til prisen. Det er både fordi der er en eller anden skat man skal betale, og så er der jo selvfølgelig fragt osv.
anlun5
Niveau 0
 
Indlæg: 48


Indlægaf Bab » lør 03 jan 2009 12:11

Du betalter ikke nogen "skat". De priser de oplyser først er excl. moms, og længere ned er det incl. moms. Priserne i toppen er også lavere end det du skal betale for dem, da momsen først kommer til sidst.

Bab
Bab
Niveau 7
 
Indlæg: 5898
By: Fredericia


Indlægaf Jeheart » lør 03 jan 2009 12:35

Nu bliver jeg meget interesseret i det her. Jeg har kigget meget på Shaun White snowboarding de sidste par dage, og det koster som regel 529 kr, nu har jeg fundet det til 19,99 £

http://www.amazon.co.uk/UBI-Soft-Shaun- ... 773&sr=8-3

Men! Kan de spilles på en 60 gb's dansk playstation købt i blockbuster? Og I så fald, kan dette spil anbefales? :D
Jeheart
Niveau 1
 
Indlæg: 83


Næste

Tilbage til Tilbud

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 9 gæster

cron