Forum

Udnyt den lave pund kurs!

Har du set et godt tilbud hos en forhandler, lad andre vide det.

Indlægaf bjaelkesex » lør 03 jan 2009 12:39

Det kan sagtens spilles på en dansk (europæisk) konsol.

Om spillet er noget for dig kan jeg ikke svare på. Gamerankings.com har spillet på 62%.
bjaelkesex
Niveau 2
 
Indlæg: 149
By: Esbjerg


Indlægaf SoulDecapitate » lør 03 jan 2009 13:11

anlun5 skrev:Jeg har lige bestilt mirrors edge til lidt over 200 kr fra amazon:D:D

Og mht. fragt og sådan noget, så skal man regne med at lægge ca. 5£ til prisen. Det er både fordi der er en eller anden skat man skal betale, og så er der jo selvfølgelig fragt osv.
ok det var pænt dyrt :-) koster 140 kroner her + 3 pund i fragt
http://shop.gameplay.co.uk/webstore/pla ... atform=PS3
SoulDecapitate
Niveau 7
 
Indlæg: 2509

Brugeravatar

Indlægaf Bab » lør 03 jan 2009 13:15

Så kører du med en anden kurs end os andre. Det koster 23 Pund x 8 = 184 plus porto.

Bab
Bab
Niveau 7
 
Indlæg: 5898
By: Fredericia


Indlægaf SoulDecapitate » lør 03 jan 2009 13:16

Bab skrev:Så kører du med en anden kurs end os andre. Det koster 23 Pund x 8 = 184 plus porto.

Bab
ehh spillet koster 17,98 pund, desuden er punden 7,8 18x 7,8 = 140 kroner .Så det er muligt vi ikke bruger samme kurs , du arbejder jo hos POST DK ikke ? sikkert derfor i lærer jo kun hvordan i skal vride gryn ud af folk. :lol:
Senest rettet af SoulDecapitate lør 03 jan 2009 13:25, rettet i alt 1 gang.
SoulDecapitate
Niveau 7
 
Indlæg: 2509

Brugeravatar

Indlægaf Nemesis » lør 03 jan 2009 13:18

Total iorden priser.. man når jeg prøver at bestille får jeg denne besked:

*** Unfortunately the item cannot be delivered to your selected destination. You may either change the delivery address or delete the item from your order by changing its quantity to 0 and clicking the Update button. ***

Nogle der kan hjælpe??
Nemesis
Niveau 0
 
Indlæg: 22


Indlægaf Bab » lør 03 jan 2009 13:30

SoulDecapitate skrev:
Bab skrev:Så kører du med en anden kurs end os andre. Det koster 23 Pund x 8 = 184 plus porto.

Bab
ehh spillet koster 17,98 pund, desuden er punden 7,8 18x 7,8 = 140 kroner .Så det er muligt vi ikke bruger samme kurs , du arbejder jo hos POST DK ikke ? sikkert derfor i lærer jo kun hvordan i skal vride gryn ud af folk. :lol:


Ja, i skal sku ikke slippe for billigt. Derfor har jeg besluttet at hæve priserne her pr. 1. Januar hehe.

Men linket er her: http://shop.gameplay.co.uk/webstore/pro ... _snowboard . Du har sikkert kikket på pixeline til din Wii.

Og Nemesis. Hvad er det du prøver at bestille ? Jeg måtte ikke købe GTA4 igår, men 5 andre spil måtte jeg godt. Måske er det fordi det er 18+ rated. Jeg ved det faktisk ikke.

Bab
Bab
Niveau 7
 
Indlæg: 5898
By: Fredericia


Indlægaf SoulDecapitate » lør 03 jan 2009 13:33

Bab skrev:
SoulDecapitate skrev:
Bab skrev:Så kører du med en anden kurs end os andre. Det koster 23 Pund x 8 = 184 plus porto.

Bab
ehh spillet koster 17,98 pund, desuden er punden 7,8 18x 7,8 = 140 kroner .Så det er muligt vi ikke bruger samme kurs , du arbejder jo hos POST DK ikke ? sikkert derfor i lærer jo kun hvordan i skal vride gryn ud af folk. :lol:


Ja, i skal sku ikke slippe for billigt. Derfor har jeg besluttet at hæve priserne her pr. 1. Januar hehe.

Men linket er her: http://shop.gameplay.co.uk/webstore/pro ... _snowboard . Du har sikkert kikket på pixeline til din Wii.

Og Nemesis. Hvad er det du prøver at bestille ? Jeg måtte ikke købe GTA4 igår, men 5 andre spil måtte jeg godt. Måske er det fordi det er 18+ rated. Jeg ved det faktisk ikke.

Bab
ok sødt nok , men vi taler altså om mirrors edge . Og du linker til Shaun White Snowboard
SoulDecapitate
Niveau 7
 
Indlæg: 2509

Brugeravatar

Indlægaf Bab » lør 03 jan 2009 13:37

Ahhh sorry. Jeg havde lige glemt, at du svare på gamle indlæg hehe. Jeg tog den nyeste:

Nu bliver jeg meget interesseret i det her. Jeg har kigget meget på Shaun White snowboarding de sidste par dage, og det koster som regel 529 kr, nu har jeg fundet det til 19,99 £


Jeg bøjer mig i støvet og erkender, at jeg kunne lave fejl.

Bab
Bab
Niveau 7
 
Indlæg: 5898
By: Fredericia


Indlægaf SoulDecapitate » lør 03 jan 2009 13:41

Bab skrev:Ahhh sorry. Jeg havde lige glemt, at du svare på gamle indlæg hehe. Jeg tog den nyeste:

Nu bliver jeg meget interesseret i det her. Jeg har kigget meget på Shaun White snowboarding de sidste par dage, og det koster som regel 529 kr, nu har jeg fundet det til 19,99 £


Jeg bøjer mig i støvet og erkender, at jeg kunne lave fejl.

Bab
he he :-) Du er undskyldt du arbejder hos post DK
SoulDecapitate
Niveau 7
 
Indlæg: 2509

Brugeravatar

Indlægaf Panacea73 » lør 03 jan 2009 13:52

Nemesis skrev:Total iorden priser.. man når jeg prøver at bestille får jeg denne besked:

*** Unfortunately the item cannot be delivered to your selected destination. You may either change the delivery address or delete the item from your order by changing its quantity to 0 and clicking the Update button. ***

Nogle der kan hjælpe??


Ændre kursen i øverste højre hjørne til Euro istedet for Pund :idea:
Billede
Panacea73
Niveau 7
 
Indlæg: 2076
By: Tønder, 6270 - Sønderjylland


Indlægaf FreakyFellini » lør 03 jan 2009 14:47

SoulDecapitate skrev:
Bab skrev:Ahhh sorry. Jeg havde lige glemt, at du svare på gamle indlæg hehe. Jeg tog den nyeste:

Nu bliver jeg meget interesseret i det her. Jeg har kigget meget på Shaun White snowboarding de sidste par dage, og det koster som regel 529 kr, nu har jeg fundet det til 19,99 £


Jeg bøjer mig i støvet og erkender, at jeg kunne lave fejl.

Bab
he he :-) Du er undskyldt du arbejder hos post DK


Hehe.

Er der et sted hvor man kan få det "nye" Star Wars spil rigtig rigtig billigt?
FreakyFellini
Niveau 3
 
Indlæg: 257


Indlægaf Bab » lør 03 jan 2009 14:50

Både Amazon og Gameplay har det til 25 pund. 200 kr plus porto.

Bab
Bab
Niveau 7
 
Indlæg: 5898
By: Fredericia


Indlægaf Nemesis » lør 03 jan 2009 15:05

det var LBP, Shaun White Snowboarding og Resistance 2... men fandt ud af det... købte bare en af de ander eksémplare og så virket det fint :D
Nemesis
Niveau 0
 
Indlæg: 22


Indlægaf Scoring » lør 03 jan 2009 17:34

Nogle der ved hvor jeg finder Burnout paradise på lager til billigste pris? :)
Scoring
Niveau 7
 
Indlæg: 2258


Indlægaf decon » lør 03 jan 2009 18:50

Scoring skrev:Nogle der ved hvor jeg finder Burnout paradise på lager til billigste pris? :)

USA PSN vil jeg tro ;) ca. 200 kr.
decon
Niveau 0
 
Indlæg: 35


ForegåendeNæste

Tilbage til Tilbud

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 5 gæster

cron