Forum

PS4 + Kamera + Ekstra Controller + Killzone SF - 3933 dkr

Har du set et godt tilbud hos en forhandler, lad andre vide det.

PS4 + Kamera + Ekstra Controller + Killzone SF - 3933 dkr

Indlægaf Davor » tors 26 sep 2013 23:04

Hej alle!

Ville lige gøre opmærksom på dette tilbud:
http://www.amazon.de/gp/product/B00EYZW ... UTF8&psc=1

Mvh
Davor
The diet coke of Evil!
Davor
Niveau 4
 
Indlæg: 340
By: Gentofte, København


Re: PS4 + Kamera + Ekstra Controller + Killzone SF - 3933 dk

Indlægaf Morten Rask » tors 26 sep 2013 23:42

Ville ønske GameStop fik denne bundle, da jeg har forudbestilt og betalt konsollen med brugte spil..

Men en alletiders pris for hele molevitten. :-)
Morten Rask
Niveau 7
 
Indlæg: 3407


Re: PS4 + Kamera + Ekstra Controller + Killzone SF - 3933 dk

Indlægaf Erroneus » fre 27 sep 2013 07:35

Sony har meldt ud at hele Europa får den bundle. Gamestop har ikke fået nogle detaljer på den og ved ikke rigtigt noget pt.

Jeg har punket PlayStation Danmark (Nordisk Film), for at de skal finde ud af noget.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10986
By: Nyborg


Re: PS4 + Kamera + Ekstra Controller + Killzone SF - 3933 dk

Indlægaf morfar » fre 27 sep 2013 07:40

Hvis hele europa får den, så får elgiganten den garanteret også. Noget tyder på, at jeg skal fjerne min forudbestilling hos Gamestop.

200 kr billigere end Gamestop og 1 ekstra controller + kamera med. Hvor er Danmark dog et latterligt land på det område!
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Re: PS4 + Kamera + Ekstra Controller + Killzone SF - 3933 dk

Indlægaf EvilNinjaMoby » fre 27 sep 2013 08:23

Hvis nu landet ligger således, at man ikke kan nå at få fremstillet nok bundle-kits så kunne man jo udlevere en voucher, så man kunne tilkøbe KZ SF, ekstra controller samt PS4 Eye for en merpris på differencen mellem PS4-standard-udgaven og den bundle udgave visse andre EU-lande ser ud til at få...

Den klinger efterhånden lidt hult, den videohilsen wMikkel lagde op med Jim Ryan. Det er fint nok at vi betragtes som trofaste og loyale PS-supporters, men hvorfor skal vi så "snydes" ift. andre dele af EU? :?
EvilNinjaMoby
Moderator
 
Indlæg: 2074
By: 6800 Varde


Re: PS4 + Kamera + Ekstra Controller + Killzone SF - 3933 dk

Indlægaf Bab » fre 27 sep 2013 08:48

Jeg ville bare ønske, at nogen begyndte at melde noget konkret nu. Hele verden ved hvad de får og hvad det kommer til at koste. Vi ved kun noget hvis og måske. Der er virkelig nogen, som sover i timen herhjemme.

De fleste af os, som har forudbestilt, vil sikkert gerne skifte vores bestilling ud med den store bundle. De fleste af os har sikkert også allerede forudbestilt en ekstra controller, så vi skulle ikke af med mere for at få et kamera og et spil oveni.

Bab
Bab
Niveau 7
 
Indlæg: 5898
By: Fredericia


Re: PS4 + Kamera + Ekstra Controller + Killzone SF - 3933 dk

Indlægaf Slimjay DK » fre 27 sep 2013 08:56

Det er fint nok med de bundles, men hvis folk har fået at vide de skal betale 4000,- for PS4 + Killzone bundlen, hvilket er en besparelse på ingen ting, så kommer den store bundle med ekstra controller og cam til at koste mindst 5000,- ..

Det er latterligt at det skal tage evigheder at støve nogle priser op, der er satme nogle der sover i timen.

Men som det er nu, så ser det ikke ud til at vi kommer til at mærke noget til de 100$ forskel der er på prisen mellem Xbox One og PS4, der er bare nogle i det store hele der tjener mere.
Billede
PS5 / PS4 Pro / PS3 / PS2 / PSX / PSP / Vita / Vita TV / Series X / ONE X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn
Slimjay DK
Niveau 7
 
Indlæg: 2454


Re: PS4 + Kamera + Ekstra Controller + Killzone SF - 3933 dk

Indlægaf EvilNinjaMoby » fre 27 sep 2013 09:04

Hmmm, måske nogen snart skulle få trukket hovedet ud af isbjørnens røv, så at sige...
EvilNinjaMoby
Moderator
 
Indlæg: 2074
By: 6800 Varde


Re: PS4 + Kamera + Ekstra Controller + Killzone SF - 3933 dk

Indlægaf nzane » fre 27 sep 2013 10:34

Hvis man nu vælger at benytte sig af dette ganske fristende tilbud ved Amazon.de, hvordan ligger landet så ang. reklamation af et eventuelt fejl-behæftet produkt? Hvor skal man henvende sig? Er der kun 1 års garanti?
Håber nogen kan svare :D
nzane
Niveau 0
 
Indlæg: 13


Re: PS4 + Kamera + Ekstra Controller + Killzone SF - 3933 dk

Indlægaf Rena » fre 27 sep 2013 10:38

Det ville være lidt flovt for Nordic Film, hvis Danmark ikke fik bundle, når Sony nu har sagt EU-wide.
Så igen de kan heller ikke regne, så vi mangler bare at, de bruger TNT til at, send PS4 ud til butikkerne

nzane skrev:Hvis man nu vælger at benytte sig af dette ganske fristende tilbud ved Amazon.de, hvordan ligger landet så ang. reklamation af et eventuelt fejl-behæftet produkt? Hvor skal man henvende sig? Er der kun 1 års garanti?
Håber nogen kan svare :D


Der har altid kun været 1 års garanti, de andet år er reklamation ret og vil tror du skal til at, send din PS4 til Tyskland for repair.
Billede
Rena
Niveau 6
 
Indlæg: 1424


Re: PS4 + Kamera + Ekstra Controller + Killzone SF - 3933 dk

Indlægaf Bab » fre 27 sep 2013 10:58

Der er nu kun 6 måneders garanti ;) Og jeg mener, at det er det samme i Tyskland, dog uden reklamationret.

Bab
Bab
Niveau 7
 
Indlæg: 5898
By: Fredericia


Re: PS4 + Kamera + Ekstra Controller + Killzone SF - 3933 dk

Indlægaf EvilNinjaMoby » fre 27 sep 2013 11:21

Bab skrev:Der er nu kun 6 måneders garanti ;) Og jeg mener, at det er det samme i Tyskland, dog uden reklamationret.

Bab

Ja, hvis producenten ikke yder en 12 måneders garanti, hvilket Sony DK gør på TV, A/V-produkter og andet - men om de også yder en reel 12 måneders garanti på PS4 kan jeg ikke lige finde noget på...
EvilNinjaMoby
Moderator
 
Indlæg: 2074
By: 6800 Varde


Re: PS4 + Kamera + Ekstra Controller + Killzone SF - 3933 dk

Indlægaf Slimjay DK » fre 27 sep 2013 13:49

Der må virkelig sidde nogle hos gamestop der burde lave noget andet end det de forsøger at lave f.eks. slå græs, samle klemmer eller plukke jordbær, så kunne der eventuelt komme nogle til der gider at lave det de er ansat til :)
Senest rettet af Slimjay DK fre 27 sep 2013 14:03, rettet i alt 1 gang.
Billede
PS5 / PS4 Pro / PS3 / PS2 / PSX / PSP / Vita / Vita TV / Series X / ONE X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn
Slimjay DK
Niveau 7
 
Indlæg: 2454


Re: PS4 + Kamera + Ekstra Controller + Killzone SF - 3933 dk

Indlægaf iPwnd94 » fre 27 sep 2013 13:52

Får man den ikke først næste år, hvis man bestiller den nu her? Eller er jeg helt galt på den? :)
Billede
iPwnd94
Niveau 2
 
Indlæg: 142
By: Vejle


Re: PS4 + Kamera + Ekstra Controller + Killzone SF - 3933 dk

Indlægaf Slimjay DK » fre 27 sep 2013 14:02

iPwnd94 skrev:Får man den ikke først næste år, hvis man bestiller den nu her? Eller er jeg helt galt på den? :)


Gamestop får en sending midt december, om den er udsolgt ved jeg ikke ...
Billede
PS5 / PS4 Pro / PS3 / PS2 / PSX / PSP / Vita / Vita TV / Series X / ONE X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn
Slimjay DK
Niveau 7
 
Indlæg: 2454


Næste

Tilbage til Tilbud

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 22 gæster