Forum

PS4 + Kamera + Ekstra Controller + Killzone SF - 3933 dkr

Har du set et godt tilbud hos en forhandler, lad andre vide det.

Re: PS4 + Kamera + Ekstra Controller + Killzone SF - 3933 dk

Indlægaf fariedos » tors 28 nov 2013 15:52

Jeg bestilte 27/9..

jeg sagde at der nu står at min forventet levering er Jan 3-21.. og at jeg første blev fortalt at der forventes jeg kan få den på release, men det ændret jo da det blev delayed, så ændret det til at jeg får den før jul, og nu at jeg først får den næste år. Om det var pga. den forsendelse type jeg har valgt og hvis det problemet, så ville jeg ikke have noget imod at betale ekstra for at sørge for jeg får den før jul.

Fik så svar:
the item (Bundle) PlayStation 4 – Konsolen Bundle + Killzone S.F. + 2 Kontroller + Kamera will be published after the launch of the PlayStation 4. The release date of this item is not November 29th 2013. The publisher did not yet confirm the release date of this Bundle.

We suppose that the release will be before December 24th 2013. We will inform you about the release date as soon as we get the information.

Please understand that it does not have anything to do with the delivery option you chose. I would not advise you to change anything in this pre-order. Changes to a pre-order might lead to disappointments and later delivery dates.

You can check the status of your order in your customer account at " Mein Konto " on our website (ww.amazon.de).

We hope we have been of help and we thank you for your patience.

Warmest regards

Kathi Horn

Ved ikke helt hvordan det hænger sammen? :-/
fariedos
Niveau 1
 
Indlæg: 89
By: København


Re: PS4 + Kamera + Ekstra Controller + Killzone SF - 3933 dk

Indlægaf fariedos » tors 28 nov 2013 15:57

morfar skrev:
fariedos skrev:Jeg har os fået den med januar 3-21 levering.. det totalt til grin.. har skrevet en mail til dem..


Hvorfor er det til grin? Hvilken dato har du forudbestilt?

Jeg sparer gerne 1000 kr. og venter til den 21. januar!

Jeg har også fået en mail om levering mellem 3. og 21. januar.


Det er til grin fordi det skulle være en julegave til familien. De havde jo en frist der hed før 30 September? Jeg bestilte 27 September. Den frist kan ligeså godt ikke have eksisteret. Men jeg enig at det er bare så meget man sparer og venter gerne hvis det ikke andet valg. Men det har virkelig ødelagt juleplanerne. :-(
fariedos
Niveau 1
 
Indlæg: 89
By: København


Re: PS4 + Kamera + Ekstra Controller + Killzone SF - 3933 dk

Indlægaf Teluc » tors 28 nov 2013 16:06

Som damen siger, så har Killzone PS4 bundle m. controller og cam aldrig haft release d. 29 november. Sony har vist også meldt ud, at den ville komme efter release på den officielle PS4, men før jul. Derfor passer det nu meget godt, når fx Coolshop siger, at de sender deres ud inden udgangen af næste uge.
Teluc (PS3) og TLXofdoom (Xbox 360)
Teluc
Niveau 3
 
Indlæg: 208


Re: PS4 + Kamera + Ekstra Controller + Killzone SF - 3933 dk

Indlægaf fariedos » tors 28 nov 2013 17:02

Teluc skrev:Som damen siger, så har Killzone PS4 bundle m. controller og cam aldrig haft release d. 29 november. Sony har vist også meldt ud, at den ville komme efter release på den officielle PS4, men før jul. Derfor passer det nu meget godt, når fx Coolshop siger, at de sender deres ud inden udgangen af næste uge.


Ja den er jeg med på og det er os fair nok. Men grunden til jeg også nævnt det var bare for at vise hvor mange gange jeg har fået fortalt en forventet dato som åbenbart ikke holdte. Men hvad er det du siger til sidst, coolshop kommer også med den samme bundle?
fariedos
Niveau 1
 
Indlæg: 89
By: København


Re: PS4 + Kamera + Ekstra Controller + Killzone SF - 3933 dk

Indlægaf Volpi » tors 28 nov 2013 17:50

Jeg har besluttet mig for at holde den Bundle her. Tror lige umiddelbart det er den bedste (rent økonomisk) bundle vi kommer til at se..

Havde egentlig tænkt lidt på Elgiganten eller Bilka. Bilka i min sagde bare de fik ganske få og langt færre end elgiganten. Elgiganten nægter jeg bare efter grundige overvejelser.

Stå i kulde og regn, i x antal timer OG betale overpris. Må sige jeg har kæmpet noget med min moral/stædighed og grådighed de sidste par dage:), Men når først min Amazon.de bundle lander er ventetid glemt og jeg har fået en pakke der umiddelbart ikke kan konkurreres med..

Dernæst kan man forvente at der er nogle brugte spil at hente til den tid. Dernæst tror også at release på den bundle kun bliver mere positiv, da det er tydeligt europa over at folk har preordered mere end en maskone for at sikre sig på release og deraf afbestiller. Allerede nu er der en del at finde på dba, selvom man nok skal være opmærksom på sælger annoncer
Volpi
Niveau 5
 
Indlæg: 1294


Re: PS4 + Kamera + Ekstra Controller + Killzone SF - 3933 dk

Indlægaf Bab » tors 28 nov 2013 18:02

fariedos skrev:
Teluc skrev:Som damen siger, så har Killzone PS4 bundle m. controller og cam aldrig haft release d. 29 november. Sony har vist også meldt ud, at den ville komme efter release på den officielle PS4, men før jul. Derfor passer det nu meget godt, når fx Coolshop siger, at de sender deres ud inden udgangen af næste uge.


Ja den er jeg med på og det er os fair nok. Men grunden til jeg også nævnt det var bare for at vise hvor mange gange jeg har fået fortalt en forventet dato som åbenbart ikke holdte. Men hvad er det du siger til sidst, coolshop kommer også med den samme bundle?


En forventet dato er jo ikke en fast dato. Det kan både blive før eller senere.

Bab
Bab
Niveau 7
 
Indlæg: 5898
By: Fredericia


Re: PS4 + Kamera + Ekstra Controller + Killzone SF - 3933 dk

Indlægaf EvilNinjaMoby » tors 28 nov 2013 18:39

Og hvis du har det bedst med en fast dato, så er Coolshop nok heller ikke lige noget for dig...
Billede
EvilNinjaMoby
Moderator
 
Indlæg: 2074
By: 6800 Varde


Re: PS4 + Kamera + Ekstra Controller + Killzone SF - 3933 dk

Indlægaf Mike JezZ » man 02 dec 2013 12:09

Det lyder som om der kommer til at gå lang tid før vi får denne bundle mellem hænderne.

Men maskinen er jo alligevel udsolgt alle steder, så vi har ikke rigtigt nogle alternativer end at holde på denne bundle :)
Billede
Mike JezZ
Niveau 4
 
Indlæg: 760


Re: PS4 + Kamera + Ekstra Controller + Killzone SF - 3933 dk

Indlægaf tue69 » man 02 dec 2013 12:27

"Lang tid" er jo et definitinsspørgsmål.

Nu lyder det efter januar, men indtil d. 28/11, så er du da sikret én i januar/februar.
tue69
Niveau 7
 
Indlæg: 2200
By: Aarhus


Re: PS4 + Kamera + Ekstra Controller + Killzone SF - 3933 dk

Indlægaf frimann80 » tors 05 dec 2013 20:08

har lige fået bekræftet bundlen til den 8 december hos amazon.co.uk bestilte 19 november :) men har allerede fået en ps4
frimann80
Niveau 5
 
Indlæg: 854
By: Glostrup


Re: PS4 + Kamera + Ekstra Controller + Killzone SF - 3933 dk

Indlægaf tue69 » tors 05 dec 2013 20:11

Jeg overtager gerne bundlen hvis det er ;)
tue69
Niveau 7
 
Indlæg: 2200
By: Aarhus


Re: PS4 + Kamera + Ekstra Controller + Killzone SF - 3933 dk

Indlægaf Davor » tors 05 dec 2013 20:12

frimann80 skrev:har lige fået bekræftet bundlen til den 8 december hos amazon.co.uk bestilte 19 november :) men har allerede fået en ps4

På denne bundle? Med ekstra controller og kamera også? Eller bare KZ:SF?
Senest rettet af Davor tors 05 dec 2013 20:14, rettet i alt 2 gange.
The diet coke of Evil!
Davor
Niveau 4
 
Indlæg: 340
By: Gentofte, København


Re: PS4 + Kamera + Ekstra Controller + Killzone SF - 3933 dk

Indlægaf frimann80 » tors 05 dec 2013 20:13

tue69 skrev:Jeg overtager gerne bundlen hvis det er ;)


Tænkte jeg ville sælge den jeg allerede har :)
frimann80
Niveau 5
 
Indlæg: 854
By: Glostrup


Re: PS4 + Kamera + Ekstra Controller + Killzone SF - 3933 dk

Indlægaf tue69 » tors 05 dec 2013 20:17

Jeg har tilladt mig at smide dig en PB Frimann :)
tue69
Niveau 7
 
Indlæg: 2200
By: Aarhus


Re: PS4 + Kamera + Ekstra Controller + Killzone SF - 3933 dk

Indlægaf frimann80 » tors 05 dec 2013 20:20

tue69 skrev:Jeg har tilladt mig at smide dig en PB Frimann :)


Besvaret
frimann80
Niveau 5
 
Indlæg: 854
By: Glostrup


ForegåendeNæste

Tilbage til Tilbud

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 7 gæster

cron