Forum

Pelican Charger

Har du set et godt tilbud hos en forhandler, lad andre vide det.

Pelican Charger

Indlægaf Bab » man 29 dec 2008 17:27

Ved Amazon.co.uk kan man få 2 Pelican'er for 30 Pund. Eller en Pelican og et spil. Der er dog ikke ret mange spil at vælge imellem, og dem der er der, er ikke meget værd.

Så kender du en, som står og mangler en lader, og du selv mangler en, så kan de fåes for 300 kr incl porto. Det er 150 kr. pr. stk. og det kan vist ikke gøres meget billigere.

Bab
Bab
Niveau 7
 
Indlæg: 5898
By: Fredericia


Indlægaf tesoo » man 29 dec 2008 18:06

Tak for oplysningen :)

Ved du egentlig om det kan lade sig gøre at hænge sådan en op på væggen ?
tesoo
Niveau 3
 
Indlæg: 221


Indlægaf Bab » man 29 dec 2008 18:20

Hvis ikke der er andre, som har svaret, så skal jeg gerne svare, når jeg får dem hjem engang i næste uge.

Men jeg mener da, at jeg læste på console, at der var nogen som havde hængt dem op.

Bab
Bab
Niveau 7
 
Indlæg: 5898
By: Fredericia


Indlægaf tesoo » man 29 dec 2008 19:09

Fedt :D super nice man ligger og gamer og ikke engang behøver rejse sig for at skifte controller :P

Men skriv gerne en lille anmeldse når du får dem hjem :)

mvh tesoo
tesoo
Niveau 3
 
Indlæg: 221


Indlægaf crockett » man 29 dec 2008 20:04

Det er edderbankeme et godt tilbud! Det er en superlækker charger der står rigtig godt til, chrom fronten og listerne på 60 gb ps3. Og så ser det sq meget frækt ud at der er separat lade indikation for hver controller, der lyser grønt når controlleren er klar, og rødt når den lader.
crockett
Niveau 5
 
Indlæg: 1079


Indlægaf Bab » man 29 dec 2008 20:34

Jeg kan lige tilføje, at Amazon.co.uk har sendt den med Deutsche Post. Så hvis de sender fra Tyskland, så kan jeg faktisk risikere, at den allerede dukker op på Fredag. Der er jo helligdage imellem.

Og bestillingen lavede jeg idag kl. 11.00 og den er pakket og sendt idag kl 19.30. Det er da ok service.

Bab
Bab
Niveau 7
 
Indlæg: 5898
By: Fredericia


Indlægaf Player_2 » tirs 30 dec 2008 12:23

Du kan også være endnu mere heldig at have det imorgen så, da de også levere imorgen.. Så vidt jeg har forstået
Player_2
Niveau 5
 
Indlæg: 900

Brugeravatar

Indlægaf Bab » tirs 30 dec 2008 12:33

Jeg er selv post, og har fri i morgen. Og jeg mener faktisk, at det gælder hele Post DK. Men det kan være at breve og pakke bude går ud. Jeg ved det faktisk ikke.

Bab
Bab
Niveau 7
 
Indlæg: 5898
By: Fredericia


Indlægaf Player_2 » tirs 30 dec 2008 12:46

Okay, skal nok ikke lægge mig ud med en postmand, om hvornår de levere..

Kunne vel også være at det bare var posthuset der havde åbnet imorgen til kl 2.. Men kunne ikke se hvorfor de så ikke også skulle levere
Player_2
Niveau 5
 
Indlæg: 900

Brugeravatar

Indlægaf Bab » tirs 30 dec 2008 12:53

Hvis vi alle har fri i morgen, så gælder det også dem, som levere pakkerne til posthuset.

Hvis de er sendt fra Tyskland igår, så vil vi modtage dem på pakkecenteret i Taulov (Fredericia) idag kl 14.00. Så bliver de sorteret i nat, og så vil jeg tro, at de bliver ståede i Taulov. Jeg kunne selvfølgelig kører ud og hente dem selv. Men et par dage mere går nok også.

Men som jeg skrev før, så ved jeg ikke om vi kører som en helligdag, eller vi kører som en almindelig hverdag i morgen, hvad angår udbringning af breve og pakker.

Bab
Bab
Niveau 7
 
Indlæg: 5898
By: Fredericia


Indlægaf Clemme » ons 31 dec 2008 18:59

www.play.com (Play) kan man få en for 18 pund. Det er da heller ikke værst og den er super fed. Har den selv ;)
Clemme
Niveau 1
 
Indlæg: 90

Brugeravatar

Indlægaf Bab » ons 31 dec 2008 19:54

Play er fra Jersey, og man risikere at der kommer ekstra moms overi.

Bab
Bab
Niveau 7
 
Indlæg: 5898
By: Fredericia


Indlægaf Scoring » fre 02 jan 2009 02:30

tesoo skrev:Tak for oplysningen :)

Ved du egentlig om det kan lade sig gøre at hænge sådan en op på væggen ?


Det kan lade sig gøre, det eneste du skal tænke på at skaffe en ledningeskjuler, :D
Scoring
Niveau 7
 
Indlæg: 2258


Indlægaf PHybjerg » fre 02 jan 2009 03:29

Hvordan skal den lige hænge? op ad?
PHybjerg
Niveau 4
 
Indlæg: 511


Indlægaf Scoring » fre 02 jan 2009 03:32

PHybjerg skrev:Hvordan skal den lige hænge? op ad?


Definer op ad :roll:

Den skal hænge sådan at controllerne hænger nedad.., men du kan også gøre det på den anden måde, hvis man synes det er pænere.. Du kan også hænge den med siden til..
Scoring
Niveau 7
 
Indlæg: 2258


Næste

Tilbage til Tilbud

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 7 gæster

cron