Forum

Pris på PS4

Har du set et godt tilbud hos en forhandler, lad andre vide det.

Re: Pris på PS4

Indlægaf ikkNico » fre 04 dec 2015 13:04

glyr skrev:Er CUH1216A den nye strøm sparede model ?

Jep, og også CUH-1216b
... and then it walked whole cucumber
ikkNico
Niveau 6
 
Indlæg: 1528

Brugeravatar

Re: Pris på PS4

Indlægaf SimonThorsager » fre 04 dec 2015 13:15

Min lillebror hoppede endelig på PS4-vognen, og købte en Playstation 4 med 1TB med Uncharted Collection, GoW 3 Remastered, TLOU Remastered i pakken og ved siden af det nye Batman. Han gav 3200 i Gamestop.
Pakken hed noget med Gamer Pack, da de først 3 nævnte spil var i pakken med konsollen og Batman fik han udleveret ved siden af :-)
SimonThorsager
Niveau 3
 
Indlæg: 258
By: Viborg


Re: Pris på PS4

Indlægaf glyr » fre 04 dec 2015 13:31

ikkNico skrev:
glyr skrev:Er CUH1216A den nye strøm sparede model ?

Jep, og også CUH-1216b


Tak...... Got one :)
Billede
glyr
Niveau 5
 
Indlæg: 896
By: South Harbor


Re: Pris på PS4

Indlægaf TheoB » tors 10 dec 2015 10:59

Jeg sidder lidt og overvejer, om jeg skal købe en PS4 i julegave til min lillebror i sammenskud med mine forældre.

Jeg er dog lidt usikker på, om jeg skal gå efter 1TB, med to controllers eller en game-pack? Personligt har jeg ikke brug for 1TB, men I ved med de unge... de downloader alt.
TheoB
Niveau 0
 
Indlæg: 4


Re: Pris på PS4

Indlægaf Slimjay DK » tors 10 dec 2015 11:14

Det er jo kun dig selv der kan lave den beslutning ;)
Billede
PS5 / PS4 Pro / PS3 / PS2 / PSX / PSP / Vita / Vita TV / Series X / ONE X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn
Slimjay DK
Niveau 7
 
Indlæg: 2454


Re: Pris på PS4

Indlægaf Erroneus » tors 10 dec 2015 11:35

TheoB skrev:Jeg sidder lidt og overvejer, om jeg skal købe en PS4 i julegave til min lillebror i sammenskud med mine forældre.

Jeg er dog lidt usikker på, om jeg skal gå efter 1TB, med to controllers eller en game-pack? Personligt har jeg ikke brug for 1TB, men I ved med de unge... de downloader alt.

Det er værd at huske på, at man selv kan sætte en større HDD i en PS4, uden at miste garantien. Der bruges almindelige 2,5" SATA harddiske. Hvis du søger på harddisk her i forummet, så kommer der masser af tråde om det.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10986
By: Nyborg


Re: Pris på PS4

Indlægaf Vreki » tors 10 dec 2015 11:48

TheoB skrev:Jeg sidder lidt og overvejer, om jeg skal købe en PS4 i julegave til min lillebror i sammenskud med mine forældre.

Jeg er dog lidt usikker på, om jeg skal gå efter 1TB, med to controllers eller en game-pack? Personligt har jeg ikke brug for 1TB, men I ved med de unge... de downloader alt.


Ikke bare downloader, men mange spil blive også installeret selv om du køber dem på disc.
Så æder selve PS OS ca 100 GB, og det er ikke ukendt at spil har savegames på flere hundrede MB.

1 TB er det jeg ville vælge. Det tog mig under et år at blive træt af 500 GB.
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307


Re: Pris på PS4

Indlægaf Slimjay DK » tors 10 dec 2015 12:12

Jeg har levet fint med min 500GB siden launch .. Men jeg har det også med at slette spil når de spillet igennem, så jeg når aldrig at fylde den op.

Men somsagt er det nemt at upgrade den selv ....
Billede
PS5 / PS4 Pro / PS3 / PS2 / PSX / PSP / Vita / Vita TV / Series X / ONE X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn
Slimjay DK
Niveau 7
 
Indlæg: 2454


Re: Pris på PS4

Indlægaf TheoB » tors 10 dec 2015 13:43

Fornemt. Så kan jeg også rigtig være storebror, når der skal installeres ekstern harddisk. Så tror det bliver en 500 gb.
TheoB
Niveau 0
 
Indlæg: 4


Re: Pris på PS4

Indlægaf Vreki » tors 10 dec 2015 13:52

TheoB skrev:Fornemt. Så kan jeg også rigtig være storebror, når der skal installeres ekstern harddisk. Så tror det bliver en 500 gb.


Lige for at undgå misforståelser: Det er ikke en ekstern harddisk.
Du erstatter selve systemdisken med en ny, med hvad det medfører af backup, geninstallation osv.
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307


Foregående

Tilbage til Tilbud

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster

cron