Forum

Black Friday 2015

Har du set et godt tilbud hos en forhandler, lad andre vide det.

Re: Black Friday 2015

Indlægaf tue69 » lør 28 nov 2015 14:29

Fik du købt dig en konsol Nico?
Billede
tue69
Niveau 7
 
Indlæg: 2200
By: Aarhus


Re: Black Friday 2015

Indlægaf ikkNico » lør 28 nov 2015 14:35

For filan Tue, hvis du skal være så gammelmands dement, så gider jeg sgu' ikke lege med dig

viewtopic.php?f=8&t=22946&start=45#p247403

:mrgreen:
... and then it walked whole cucumber
ikkNico
Niveau 6
 
Indlæg: 1528

Brugeravatar

Re: Black Friday 2015

Indlægaf Phillermand » lør 28 nov 2015 15:31

Erroneus skrev:Jeg har brokket mig over at Shadow of Mordor aldrig var på et godt tilbud og så var GOTY udgaven der til 150 kr, så måtte man slå til. Just Cause 3 regner jeg med at spille i julen, så 299 kr., var en god pris for det :)

Tøjet var planlagt at købe, men da der så var 20% af alt hos dem, så slog jeg til. ca. 240 kr. per hoodie.

Resten er en blanding af til mig selv og gaver.


Hvor fandt du Shadows of Mordor til 150 henne? :D
Phillermand
Niveau 1
 
Indlæg: 62


Re: Black Friday 2015

Indlægaf Erroneus » lør 28 nov 2015 15:46

Det var hos Amazon UK i en af deres lightning deals. Skulle have andre ting fra dem, ellers er deres 60 kr fragt lidt ærgerlig :)
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10986
By: Nyborg


Re: Black Friday 2015

Indlægaf Phillermand » lør 28 nov 2015 18:39

Erroneus skrev:Det var hos Amazon UK i en af deres lightning deals. Skulle have andre ting fra dem, ellers er deres 60 kr fragt lidt ærgerlig :)


God deal, jeg er selv på udkig :mrgreen:
Phillermand
Niveau 1
 
Indlæg: 62


Re: Black Friday 2015

Indlægaf morfar » lør 28 nov 2015 23:45

Sort fredag endte ud i en 250 GB evo850 ssd og Just Cause 3 til ps4.

Der var mange andre ting der fristede, men jeg kunne holde igen....
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Re: Black Friday 2015

Indlægaf Jb » søn 29 nov 2015 01:57

Mange steder kører stadig med black Friday priserne.. Jeg er fristet af guitar Hero live.. Specielt fordi jeg har 500 kr stående på min Coolshop konto. Nogen der kan komme deres mening om det?
PSN: JB_dk // Xbox live: FyrstJB // Nintendo Switch friend code: SW-5059-3134-7520
Jb
Skribent
 
Indlæg: 3082
By: Hinnerup


Re: Black Friday 2015

Indlægaf datino » søn 29 nov 2015 12:26

Jb skrev:Mange steder kører stadig med black Friday priserne.. Jeg er fristet af guitar Hero live.. Specielt fordi jeg har 500 kr stående på min Coolshop konto. Nogen der kan komme deres mening om det?


jeg spillede meget GH3 og world tour, klarede alt på expert, synes det var mega fedt,
jeg solgte hele lortet samlet (trommesæt og guitare osv osv osv) og har følt mange gange at det var en dum ide..

så kom guitar hero live. og jeg tænkte, det bliver aldrig det samme igen... men omg det er et godt spil, og et langt større niveau det skal spilles på, jeg kan klare 3-4 sange på expert nu, så hard er min primære sværhedsgrad, så jeg synes det er et mega fedt spil
Blev den 7-12-13 far til en lille dreng :)
datino
Niveau 1
 
Indlæg: 77
By: køge


Re: Black Friday 2015

Indlægaf Jb » søn 29 nov 2015 13:50

datino skrev:
Jb skrev:Mange steder kører stadig med black Friday priserne.. Jeg er fristet af guitar Hero live.. Specielt fordi jeg har 500 kr stående på min Coolshop konto. Nogen der kan komme deres mening om det?


jeg spillede meget GH3 og world tour, klarede alt på expert, synes det var mega fedt,
jeg solgte hele lortet samlet (trommesæt og guitare osv osv osv) og har følt mange gange at det var en dum ide..

så kom guitar hero live. og jeg tænkte, det bliver aldrig det samme igen... men omg det er et godt spil, og et langt større niveau det skal spilles på, jeg kan klare 3-4 sange på expert nu, så hard er min primære sværhedsgrad, så jeg synes det er et mega fedt spil


fedt! jeg var helt vildt med World Tour og Metallica udgaven.. bestilte for et par timer siden efter at have set et par reviews igår på youtube , regner med jeg kommer til at bruge en del tid bare på at køre random numre i GHTV channel halløj.

hvad med lyd? - der er vel ikke en jack indgang i guitaren vel? tænker for at bruge min gode headphones,
PSN: JB_dk // Xbox live: FyrstJB // Nintendo Switch friend code: SW-5059-3134-7520
Jb
Skribent
 
Indlæg: 3082
By: Hinnerup


Foregående

Tilbage til Tilbud

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 5 gæster

cron