Forum

Black Friday 2015

Har du set et godt tilbud hos en forhandler, lad andre vide det.

Re: Black Friday 2015

Indlægaf Whoa » fre 27 nov 2015 16:33

ikkNico skrev:
Hasani94 skrev:
Rico skrev:Hvad er forskellen på Steelseries V3 og Siberia 200?

Nico, enlighten us, plox! Tænkte på at spørge om de samme lidt tidligere...:D

Tjaeh det ene hedder 200, det andet hedder v3. Kan i ikke læse? :mrgreen:

Lidt mere seriøst:
Jeg har kun prøvet 200 modellen selv, men har set og læse en masse anmeldelser de seneste dage.

Steelseries Siberia v2 er generelt udråbt som et fantastisk headset i sin prisklasse. Lyden er kendetegnet ved at være skarp med en god balance mellem bas og diskant (billige headsets skruer ofte voldsomt op for bassen, så folk tror der er god lyd i). Headsettet sidder behageligt, har god holdbarhed og er for mange anmeldele det klart bedste (i sin prisklasse). V2 virker med PS4 uden trylleri eller dingenoter. Headsettet blev trukket fra markedet tidligere på året.

Steelseries Siberia v3 er storebror, der skulle have bedre lyd, men om det er fordi folk er "farvede" eller om lyden viterligt er dårligere ved jeg ikke. Det får i hvert fald lidt mere stryg end lillebror, uden at det på nogen måde er et dårligt headset. Lyden er ofte beskrevet som mere hul, og så vidt jeg kan finde ud af, så virker chat ikke på PS4.

Steelseries Siberia 200 (kommer også i en X200 og P200 model til hhv XBO og PS4) er v2 relanceret med nogle ændringer. Lyden har fået en anelse mere bas ifht v2, hvilket skulle give en list (LIDT) anderledes lydoplevelse end v2. Bøjlen og "hovedbåndet" får noget kritik, og det samme gør mikrofonen. SS 200 (uden forbogstav) virker både for lyd og chat med PS4. Dette har jeg selv verificeret i dag.

Har faktisk et v2, men hvordan får du det til at virke med PS4? Der er da 2 stik?
Whoa
Niveau 1
 
Indlæg: 97


Re: Black Friday 2015

Indlægaf Haugboelle » fre 27 nov 2015 16:36

GTA V Xbox One, nogen der har set det billigere end 370 kr ?
Xbox tag = Hauvx
Haugboelle
Niveau 5
 
Indlæg: 975


Re: Black Friday 2015

Indlægaf Haugboelle » fre 27 nov 2015 16:37

BR har btw Disney Infinity 3.0 til alle platforme til 275 kr
Xbox tag = Hauvx
Haugboelle
Niveau 5
 
Indlæg: 975


Re: Black Friday 2015

Indlægaf ikkNico » fre 27 nov 2015 16:50

Whoa skrev:Har faktisk et v2, men hvordan får du det til at virke med PS4? Der er da 2 stik?

Hm, så skal det måske bruge en dingenot alligevel. Synes anmeldelserne kun nævnte et 3.5mm mini-jack.
Der fulgte sådan en lille fætter her med til mit SS200, der også kommer med 2 mini-jack stik. Begge stik i den og så ind i controlleren, og så er der både spil og chat lyd i headsettet (bemærk 3 tinge på samlestikket, det er vigtigt).

Billede

Jeg har så sat min spil lyd i min preamp, så lige nu kan jeg ikke chatte ... fordi chat-ledningen til controlleren er ALT for kort (så skal lige have en forlænger)
... and then it walked whole cucumber
ikkNico
Niveau 6
 
Indlæg: 1528

Brugeravatar

Re: Black Friday 2015

Indlægaf Haugboelle » fre 27 nov 2015 16:55

Xbox tag = Hauvx
Haugboelle
Niveau 5
 
Indlæg: 975


Re: Black Friday 2015

Indlægaf Hasani94 » fre 27 nov 2015 17:05

Hmm. Tak for svaret. Tror også jeg skal på udkig efter et nyt headset meget snart, da mikrofonen på mit nuværende har sagt op... SS200-modellen virker som en god kandidat - jeg ser ingen grund til at give mere end det for et headset! :P
Final Fantasy XIV Online: A Realm Reborn - Server: ODIN (EU) - Behemoth (US)
Billede
Hasani94
Niveau 4
 
Indlæg: 752


Re: Black Friday 2015

Indlægaf Stricker » fre 27 nov 2015 17:06

Øv, for helvede. Xbox One controller på komplett til 249, god pris, men jeg manglede ikke andet, og for at undgå at skulle betale fragt på 69kr(!) skulle man handle for mindst 500.
Stricker
Niveau 6
 
Indlæg: 1674
By: Sønderborg


Re: Black Friday 2015

Indlægaf Megajohn » fre 27 nov 2015 17:27

Gaaaaab. For satan man skal vente lang tid på at kunne spille nyindkøbte spil på Xbone. Indtil videre har det taget 25 min at installere 56% af Halo 5. Det tog så også lige 1,5 time at update selve konsollen. Det er sq lidt anti-klimaks, når den bagefter vil have en 15 gb opdatering også. Nå, men man kan vel altid spille på sin PS4. Det tog kun et par min før Batman var klar.
Megajohn
Niveau 2
 
Indlæg: 139
By: Greve


Re: Black Friday 2015

Indlægaf Xainz » fre 27 nov 2015 17:35

Så fik jeg da skiftet min mobil ud, efter over 10år med samsung, gik jeg væk fra det :D
http://www.elgiganten.dk/product/mobil- ... phone-sort

Håber den er pengene værd :D
Billede
Xainz
Niveau 6
 
Indlæg: 1343
By: Tranbjerg


Re: Black Friday 2015

Indlægaf Haugboelle » fre 27 nov 2015 17:38

Xainz skrev:Så fik jeg da skiftet min mobil ud, efter over 10år med samsung, gik jeg væk fra det :D
http://www.elgiganten.dk/product/mobil- ... phone-sort

Håber den er pengene værd :D


Er det ikke dyrt ? Mener jeg gav 2800 kr for min Z3 for snart et år siden.
Xbox tag = Hauvx
Haugboelle
Niveau 5
 
Indlæg: 975


Re: Black Friday 2015

Indlægaf Chaui » fre 27 nov 2015 17:41

Du får ikke en z3 til så få penge selv Idag. Så tror det er en fair nok pris for z2, og jeg har haft begge 2, og der er nærmest ingen forskel på dem, bortset fra z3'eren bliver meget nemt ridset på kamera linsen.
Chaui
Niveau 5
 
Indlæg: 1057


Re: Black Friday 2015

Indlægaf Haugboelle » fre 27 nov 2015 17:47

Ah Z3 kan nu fåes for 3000 kr uden problemer, CDON mfl har den til den pris.

Men hvis de er så ens er det selvfølgelig ligemeget :)
Xbox tag = Hauvx
Haugboelle
Niveau 5
 
Indlæg: 975


Re: Black Friday 2015

Indlægaf Xainz » fre 27 nov 2015 17:48

Haugboelle skrev:
Xainz skrev:Så fik jeg da skiftet min mobil ud, efter over 10år med samsung, gik jeg væk fra det :D
http://www.elgiganten.dk/product/mobil- ... phone-sort

Håber den er pengene værd :D


Er det ikke dyrt ? Mener jeg gav 2800 kr for min Z3 for snart et år siden.


Min Galaxy s4 var gået i stykker, så skulle uanset hvad have en ny mobil, så det var nu ikke et impuls køb pga black friday tilbud. Umiddelbart var det bare den telefon og pris der gav mest mening.
Mine krav til en mobil er faktisk minimale, skal bruge tap a talk, facebook og youtube.
Med det behov så gider jeg ikke bruge større beløb på en telefon :D

Edit: Z3 kunne ganske rigtig være købt for 3000. Men 700 yderligere er sku også en god slat :)
Billede
Xainz
Niveau 6
 
Indlæg: 1343
By: Tranbjerg


Re: Black Friday 2015

Indlægaf Rico » fre 27 nov 2015 18:03

Hasani94 skrev:
Rico skrev:Hvad er forskellen på Steelseries V3 og Siberia 200?

Nico, enlighten us, plox! Tænkte på at spørge om de samme lidt tidligere...:D

Har fundet én forskel. Siberia 200 har in-line volume. Har V3 ikke :)
Billede
Spil: Uncharted 2, MX vs ATV Reflex, InFamous, Borderlands, Burnout Paradise, Ferrari Challenge, Pure, FIFA 10, Red Dead Redemption LE, FIFA 11, Just Cause 2, Gran turismo 5 CE, Medal of Honor Tier 1, MX vs ATV Alive, Dirt 3
Rico
Niveau 4
 
Indlæg: 664


Re: Black Friday 2015

Indlægaf ikkNico » fre 27 nov 2015 18:26

Også det ja
Men ellers står resten her: viewtopic.php?f=18&t=22999&start=120#p247418 :)
... and then it walked whole cucumber
ikkNico
Niveau 6
 
Indlæg: 1528

Brugeravatar

ForegåendeNæste

Tilbage til Tilbud

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 7 gæster