Forum

Star Wars Battlefront til 299,-

Har du set et godt tilbud hos en forhandler, lad andre vide det.

Re: Star Wars Battlefront til 299,-

Indlægaf Unklemac » lør 21 nov 2015 13:21

Jeg siger også tak for tippet :D
Unklemac
Niveau 4
 
Indlæg: 622


Re: Star Wars Battlefront til 299,-

Indlægaf Vreki » lør 21 nov 2015 14:10

BizzyVaping skrev:
Ja jeg kan godt huske fra de gamle battlefront spil at det var en kæmpe ulempe at spille som imperiet på Endor. Udligner det ikke ubalance en smule at imperiet har AT-ST'er eller gør det ikke den store forskel?


Det er vist kun på Walker Assault som per definition er asymmetrisk.
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307


Re: Star Wars Battlefront til 299,-

Indlægaf MrGlennDK » lør 21 nov 2015 16:48

Tak! 2stk bestilt til julgave, bliver ikke meget billigere :)
MrGlennDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1184
By: Haderslev


Re: Star Wars Battlefront til 299,-

Indlægaf Hedegaard » lør 21 nov 2015 21:19

Godt køb tænker jeg. Men mon ik den rammer samme tilbud hvis ikke bedre til Black Friday?
Hedegaard
Niveau 0
 
Indlæg: 45
By: Odense C


Re: Star Wars Battlefront til 299,-

Indlægaf Lubricated » lør 21 nov 2015 22:16

Lidt sjovt at det ligger under PS3 spil.. Håber ikke folk bliver skuffet hvis Føtex har brugt det forkerte cover :)
Lubricated
Niveau 0
 
Indlæg: 40
By: Odense C


Re: Star Wars Battlefront til 299,-

Indlægaf morfar » lør 21 nov 2015 22:33

Lubricated skrev:Lidt sjovt at det ligger under PS3 spil.. Håber ikke folk bliver skuffet hvis Føtex har brugt det forkerte cover :)


Så er det ikke værre end at man kontakter føtex og får det byttet til en PS4 version til same pris.
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Re: Star Wars Battlefront til 299,-

Indlægaf Stricker » søn 22 nov 2015 00:36

Er det egentligt pengene værd? Det ligner ikke at der er alt for meget indhold. Måske er det noget ala Titanfall, et spil jeg også synes var ret sjovt, men som havde meget lidt indhold, og bestemt ikke var over 100kr værd ift. hvor mange timer man kunne forvente at få ud af det.
Stricker
Niveau 6
 
Indlæg: 1674
By: Sønderborg


Re: Star Wars Battlefront til 299,-

Indlægaf Erroneus » søn 22 nov 2015 00:41

De fleste siger at det ikke holder til super lang tid, men det er meget veludført de timer man spiller det, specielt hvis man er glad for Star-Wars. Jeg forventer at have det solgt igen inden året er omme.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: Star Wars Battlefront til 299,-

Indlægaf Sethos » søn 22 nov 2015 01:35

Spillet har ligeså meget dybde som en vandpyt. Utroligt flot, fint poleret og ligger et godt fundament til de kan høvle DLC afsted.

Men substans er der ikke meget af.
Sethos
Niveau 6
 
Indlæg: 1859


Re: Star Wars Battlefront til 299,-

Indlægaf Hasani94 » søn 22 nov 2015 01:52

Sethos skrev:Spillet har ligeså meget dybde som en vandpyt. Utroligt flot, fint poleret og ligger et godt fundament til de kan høvle DLC afsted.

Men substans er der ikke meget af.

10/10 Review! =D>
Final Fantasy XIV Online: A Realm Reborn - Server: ODIN (EU) - Behemoth (US)
Billede
Hasani94
Niveau 4
 
Indlæg: 752


Re: Star Wars Battlefront til 299,-

Indlægaf MrGlennDK » søn 22 nov 2015 02:04

Jeg nyder hvert sekund, men nu jeg også stor Star wars fan, men ja de kunne godt have lavet lidt mere indhold i spillet og gi os nogle gratis DLCer i stedet for man skal give hele 370kr for season pass, selv om der går rygter om der skulle være 20 maps i de pakker,
MrGlennDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1184
By: Haderslev


Re: Star Wars Battlefront til 299,-

Indlægaf DennisBeck » søn 22 nov 2015 02:42

Lubricated skrev:Lidt sjovt at det ligger under PS3 spil.. Håber ikke folk bliver skuffet hvis Føtex har brugt det forkerte cover :)

Spillet udkommer ikke til de gamle konsoller :D
Billede
DennisBeck
Niveau 4
 
Indlæg: 383
By: Tinglev


Re: Star Wars Battlefront til 299,-

Indlægaf BizzyVaping » søn 22 nov 2015 05:54

Hedegaard skrev:Godt køb tænker jeg. Men mon ik den rammer samme tilbud hvis ikke bedre til Black Friday?


Jeg kan ikke forestille mig at det bliver billigere.

Er allerede ret overrasket over at de kan sælge et helt nyt spil til den pris. Hvis de kan tjene på at sælge det til den pris, så må EA godt nok sælge det billigt til forhandlerne. (Der skal jo også trækkes moms fra de 299 og fragten fra EA til føtex får de vel heller ikke gratis)

Det kan måske tænkes at det er derfor EA har følt det nødvendigt at gemme det halve af spillet til season passet. (Ellers kunne battlefront da nærmest ikke blive andet end en underskuds forretning for dem, for det kan godt nok ikke være meget EA tjener per eksemplar hvis føtex kan sælge det til den pris)
BizzyVaping
Niveau 5
 
Indlæg: 922


Re: Star Wars Battlefront til 299,-

Indlægaf Vreki » søn 22 nov 2015 10:34

Stricker skrev:Er det egentligt pengene værd? Det ligner ikke at der er alt for meget indhold. Måske er det noget ala Titanfall, et spil jeg også synes var ret sjovt, men som havde meget lidt indhold, og bestemt ikke var over 100kr værd ift. hvor mange timer man kunne forvente at få ud af det.


300 kr er jo efterhånden ikke mere end det koster at sende et brev med Post Danmark :wink:

Der er nogen spil man fortyder at man har købt efter 10 minutter. Battlefront er bestemt ikke et af dem.
Andre spil bliver man træt af efter noget tid, og begynder at tænke på om de er pengene værd. Måske føler man at der er tydelige huller i spillet hvor indhold er blevet holdt tilbage til DLC (Destiny).

Jeg syntes det er svært at spå om hvor længe det holder. Den der "dybde" der tales om et tit bare et grind efter at unlocke våben og trofæer. Enten er de meningsløse, eller også gør de spille ubalanceret i forhold til nybegyndere.
Måske viser Battlefront sig bare at være sjovt at spille.

Under alle omstændigheder skal du ikke have langt megen tid i spillet før timeprise er under hvad du giver for at se en DVD

Jeg har ikke købt noget season pass, denne gang kan de få lov at bevise deres værdi fra gang til gang.
Men jeg syntes nu heller ikke der er huller, vi har Xwings, Tiefighter, Hoth og Endor. Det er for mig kernen i Starwars.
Det er måske ikke en voldsom stor kerne vi får, men i det mindste kan man ikke se de blødende sår hvor DLCet mangler.
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307


Re: Star Wars Battlefront til 299,-

Indlægaf Trekamp » søn 22 nov 2015 11:03

Lidt off-topic her, sorry, men jeg har købt spillet i Føtex, så jeg må godt :)

Er jeg den eneste, som har problemer med toggle sprint? Hvis jeg er heldig, løber min karakter i 3 meter, men stopper så, når der er en eller anden ujævnhed på kortet.. min tommelfinger holder ikke til at sidde med L3 nede, hver gang jeg skal sprinte..
To fingre i bussen, så kører bussen
Trekamp
Niveau 5
 
Indlæg: 893
By: Aarhus


ForegåendeNæste

Tilbage til Tilbud

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 10 gæster