Forum

The Division 399 kr

Har du set et godt tilbud hos en forhandler, lad andre vide det.

Re: The Division 399 kr

Indlægaf Laffer » søn 06 mar 2016 15:57

Tak for tippet, så håber jeg det bliver godt når det lander i maskinen :)
Billede
Laffer
Niveau 7
 
Indlæg: 2791


Re: The Division 399 kr

Indlægaf Dummiz » søn 06 mar 2016 23:03

Nogle der ved om man kan forudbestille det og så vælge collect a store? Har ikke yderlig tiltro til jeg får det på release med posten :D
Billede
Dummiz
Moderator
 
Indlæg: 6376
By: 8981 Spentrup


Re: The Division 399 kr

Indlægaf Krede1972 » man 07 mar 2016 01:40

Dummiz skrev:Nogle der ved om man kan forudbestille det og så vælge collect a store? Har ikke yderlig tiltro til jeg får det på release med posten :D


Det er nok nemmest bare at gå ind i den nærmeste forretning på releasedagen, hive det ned fra hylden, betale og tage det med hjem...
Billede
Krede1972
Niveau 7
 
Indlæg: 3125
By: Ørestad


Re: The Division 399 kr

Indlægaf Whoa » man 07 mar 2016 10:09

Jeg lærer fanme aldrig at forstå hvorfor digital kopi er dyrere.. Man kan købe downloads til pc alle steder men ikke til ps4? Eller har ihvertfald kun fundet få titler få steder?
Whoa
Niveau 1
 
Indlæg: 97


Re: The Division 399 kr

Indlægaf Erroneus » man 07 mar 2016 14:48

Whoa skrev:Jeg lærer fanme aldrig at forstå hvorfor digital kopi er dyrere.. Man kan købe downloads til pc alle steder men ikke til ps4? Eller har ihvertfald kun fundet få titler få steder?

Det er fordi hvis digitale kopier er billigere, så bliver butikkerne sure og spil firmaerne har stadigvæk brug for at butikkerne sælger deres spil, da det giver god reklame og stadigvæk størstedelen af omsætningen kommer fra butikkerne.

Derfor er digitale spil også længere om at komme ned i pris, da de fysiske kopier skal væk fra butikkerne først.

Ang. køb af digitale spil andre steder end selve butikken, så er amazon.com begyndt at sælge PS4 spil digitalt. PC markedet har været digitalt i betydeligt længere tid end konsol spil, derfor er der flere digitale muligheder, da PC markedet er mere modent på den digitale side og så er PC markedet spil til åbne systemer og ikke lukkede platforme som konsoller er, det er 2 meget forskellige ting :)
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: The Division 399 kr

Indlægaf too nizzle » man 07 mar 2016 15:18

Dertil afhænger Sony, MS og Nintendo 100% af at detailbutikkerne er interesseret i at sælge deres konsoller - samt alt andet fysisk tilbehør som aldrig ville kunne blive digitale.
too nizzle
Niveau 3
 
Indlæg: 291
By: Taastrup


Foregående

Tilbage til Tilbud

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 17 gæster