Forum

Playstation TV 197,-

Har du set et godt tilbud hos en forhandler, lad andre vide det.

Playstation TV 197,-

Indlægaf Pestowicz » man 14 mar 2016 16:01

Playstation TV for 197,- hos Elgiganten :)

http://www.elgiganten.dk/product/konsol ... l-vouchere
Pestowicz
Niveau 3
 
Indlæg: 223
By: København


Re: Playstation TV 197,-

Indlægaf Erroneus » man 14 mar 2016 17:56

Shit der er billigt, hvis man sq bruge en enhed til PS4 Remote Play, så er det et fund.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: Playstation TV 197,-

Indlægaf CerBDK » tors 17 mar 2016 19:07

Bestilt [THUMBS UP SIGN][THUMBS UP SIGN] tak for tippet
CerBDK
Niveau 0
 
Indlæg: 21
By: Nyborg


Re: Playstation TV 197,-

Indlægaf Xipn » fre 18 mar 2016 00:28

Kunne godt bruge det til soveværelset, men har bare læst så mange dårlige ting om det. Er det værd at købe? eller kører det for dårligt? og skal man have et kabel trukket, eller kan man nøjes med trådløst?
Xipn
Niveau 2
 
Indlæg: 113


Re: Playstation TV 197,-

Indlægaf Erroneus » fre 18 mar 2016 00:36

Det virker ganske fint, folk er bare tards og tror det kan virke igennem en dårlig forbindelse.

Det kører rent klart bedst med kabel trukket, både til PS4 og PSTV og så skal man huske at ændre Remote Play app på PS TV til at bruge 60 FPS og naturligvis max opløsning. Wifi i PSTV og PS4 er ikke fantastisk, så derfor er kabel at fortrække.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: Playstation TV 197,-

Indlægaf Xipn » fre 18 mar 2016 00:42

Okay det kunne jeg godt overveje til den pris så, da det er en funktion jeg savner ind i mellem. Tak for info :D
Xipn
Niveau 2
 
Indlæg: 113


Re: Playstation TV 197,-

Indlægaf RiLLeNXD » fre 18 mar 2016 01:43

Blev også fanget af dette tilbud, men må indrømme at jeg er ikke synderligt begejstret. PS TV'et er wired til routeren, mens PS4'eren kører over Wifi. Det hele bliver streamet fint uden nogen problemer, men input lag (?) fra controller til bevægelse på skærmen gør det umuligt for mig at spille. Jeg gav det et ihærdigt forsøg idag med Farcry Primal, og tænkte at det nok bare krævede lidt tilvænning, men måtte desværre give op efter 10 forsøg på at kapre en outpost. Jeg kunne selvfølgelig også wire ps4'en til routeren,men så kunne jeg ligeså godt have købt et 15 meter langt HDMI stik.
RiLLeNXD
Niveau 3
 
Indlæg: 221


Re: Playstation TV 197,-

Indlægaf Erroneus » fre 18 mar 2016 08:47

1. Dit WIFI er ikke godt nok så. Jeg har spillet Uncharted the collection over en fiber internet forbindelse og hjem til min PS4, der stod kablet til mit netværk, det gik fint.

2. Sikre dig at du har slået 60FPS til i Remote Play app'en på PS TV.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: Playstation TV 197,-

Indlægaf Slimjay DK » fre 18 mar 2016 11:27

Det er surt at Wifi delen på både PS4 og PSTV ikke er Dulaband 2.4Ghz / 5Ghz , som det f.eks. er på Xbox One. Synes det er et dumt sted at spare....

Men når det så er sagt fornemmer jeg ikke at jeg har haft de store problemer med input lag og jeg køre rent Wifi.

Jeg mener så også at jeg forbinder PSTV og PS4 direkte og ikke via mit access point.

If you are connecting the systems directly using Wi-Fi, select (Settings) > [Remote Play Connection Settings] from the PS4™ system's function screen, and then select the [Connect Directly with PS Vita/PS TV] checkbox to set a checkmark.
Billede
PS5 / PS4 Pro / PS3 / PS2 / PSX / PSP / Vita / Vita TV / Series X / ONE X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn
Slimjay DK
Niveau 7
 
Indlæg: 2454


Re: Playstation TV 197,-

Indlægaf MartinMery » fre 18 mar 2016 14:55

Må sige at det også frister mig at købe en, ved bare ikke om jeg kommer til at bruge den :D Da den kræver de dyre PS Vita hukommelseskort :( Dog får man også tre spil med oven i.
MartinMery
Niveau 0
 
Indlæg: 42

Brugeravatar

Re: Playstation TV 197,-

Indlægaf CerBDK » fre 25 mar 2016 20:47

Bare til info, så synes jeg det virker kanon, opløsning er ok, men bare det man remote spille er møg fedt. Sidder lige nu og spiller GTA med knægten hos mormors tv
CerBDK
Niveau 0
 
Indlæg: 21
By: Nyborg


Re: Playstation TV 197,-

Indlægaf Lubricated » man 28 mar 2016 10:55

Hvordan er det med memory cards? Det er stadig kun PS Vita kort som dur?
Lubricated
Niveau 0
 
Indlæg: 40
By: Odense C


Re: Playstation TV 197,-

Indlægaf CerBDK » man 28 mar 2016 11:02

Pas, bruger den kun til remote play
CerBDK
Niveau 0
 
Indlæg: 21
By: Nyborg


Re: Playstation TV 197,-

Indlægaf Erroneus » man 28 mar 2016 11:32

Lubricated skrev:Hvordan er det med memory cards? Det er stadig kun PS Vita kort som dur?

Yup.

Den kommer med 1GB indbygget.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: Playstation TV 197,-

Indlægaf Nergh » man 28 mar 2016 15:35

Kan jeg sætte en film på ps4 i kontoret og se filmen på PS TV i stuen?
Nergh
Niveau 3
 
Indlæg: 249


Næste

Tilbage til Tilbud

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 19 gæster

cron