Forum

Spring Sale på PS4 Store

Har du set et godt tilbud hos en forhandler, lad andre vide det.

Spring Sale på PS4 Store

Indlægaf Hertzblut » søn 20 mar 2016 16:57

Var lige på PS4'eren i dag og så der var Spring Sale. Der dælme nogen gode tilbud hvis man står og mangler noget.
Nappede selv:
Knack
Onechanbara z2 chaos
Og
Toukiden Kiwami

Til at starte med. Er der nogen der vil jagte monstre med mig? :) :oops:
Hertzblut
Niveau 0
 
Indlæg: 46


Re: Spring Sale på PS4 Store

Indlægaf Jb » søn 20 mar 2016 17:32

Nappede også onechanbara [WHITE SMILING FACE] samt tembo the elephant, GTA trilogi og dark Cloud.
PSN: JB_dk // Xbox live: FyrstJB // Nintendo Switch friend code: SW-5059-3134-7520
Jb
Skribent
 
Indlæg: 3082
By: Hinnerup


Re: Spring Sale på PS4 Store

Indlægaf runni1399 » søn 20 mar 2016 18:17

Selvfølgelig kan jeg stadig intet købe via storen grundet ugyldige kortoplysninger......... Sony i en nøddeskal.
runni1399
Niveau 4
 
Indlæg: 329
By: Aalborg


Re: Spring Sale på PS4 Store

Indlægaf Hertzblut » søn 20 mar 2016 18:19

runni1399 skrev:Selvfølgelig kan jeg stadig intet købe via storen grundet ugyldige kortoplysninger......... Sony i en nøddeskal.

Kan du sætte PayPal op derinde? Hvis du har sådan en.

Har også tænkt på nogen af de der PSN titler
Hertzblut
Niveau 0
 
Indlæg: 46


Re: Spring Sale på PS4 Store

Indlægaf runni1399 » søn 20 mar 2016 18:21

Hertzblut skrev:
runni1399 skrev:Selvfølgelig kan jeg stadig intet købe via storen grundet ugyldige kortoplysninger......... Sony i en nøddeskal.

Kan du sætte PayPal op derinde? Hvis du har sådan en.

Har også tænkt på nogen af de der PSN titler


Jeg har også forsøgt med PayPal tidligere... Jeg er ikke den eneste der oplever disse problemer. :-(
runni1399
Niveau 4
 
Indlæg: 329
By: Aalborg


Re: Spring Sale på PS4 Store

Indlægaf pjulledk » søn 20 mar 2016 18:39

Jeg har købt en ps2 klasikker jeg altid har villet spille siden jeg prøvede demoen engang. Spillet hedder war of the monsters og er lige udkommet til ps4 i hd grafik og så til den billige sum af 45 kroner
pjulledk
Niveau 4
 
Indlæg: 423
By: hobro


Re: Spring Sale på PS4 Store

Indlægaf Hertzblut » søn 20 mar 2016 19:10

pjulledk skrev:Jeg har købt en ps2 klasikker jeg altid har villet spille siden jeg prøvede demoen engang. Spillet hedder war of the monsters og er lige udkommet til ps4 i hd grafik og så til den billige sum af 45 kroner


Den kiggede jeg også på. Må vist hellere kigge nærmere i aften.
Hertzblut
Niveau 0
 
Indlæg: 46


Re: Spring Sale på PS4 Store

Indlægaf ikkNico » søn 20 mar 2016 19:18

Mercenary Kings og Metal Slug 3 frister, men jeg har allerede en backlog og et FIFA 16, der tager al min tid.

runni1399 skrev:Selvfølgelig kan jeg stadig intet købe via storen grundet ugyldige kortoplysninger......... Sony i en nøddeskal.

Hvad hvis du sletter dit kort, og sætter penge på din wallet med en kode?
... and then it walked whole cucumber
ikkNico
Niveau 6
 
Indlæg: 1528

Brugeravatar

Re: Spring Sale på PS4 Store

Indlægaf runni1399 » søn 20 mar 2016 21:21

ikkNico skrev:Mercenary Kings og Metal Slug 3 frister, men jeg har allerede en backlog og et FIFA 16, der tager al min tid.

runni1399 skrev:Selvfølgelig kan jeg stadig intet købe via storen grundet ugyldige kortoplysninger......... Sony i en nøddeskal.

Hvad hvis du sletter dit kort, og sætter penge på din wallet med en kode?


Jeg har slettet kortet flere gange og brugt forskellige kort... Det ser ikke ud til at man kan købe de koder med 200 kr. eller 400 kr. mere. Ihvertfald ikke til den danske Playstation Store.
runni1399
Niveau 4
 
Indlæg: 329
By: Aalborg


Re: Spring Sale på PS4 Store

Indlægaf ikkNico » søn 20 mar 2016 21:43

Jo da. Jeg købte en i Fona tidligere på ugen, og også en i Gamestop i sidste måned.

CDon har dem også, det koster bare 30kr at få dem tilsendt, og ellers er det bare ned i den lokale Bilka eller Føtex (de virker også til din PS4 selvom, der står PS3, da pengene sættes på din PSN wallet ;) )
... and then it walked whole cucumber
ikkNico
Niveau 6
 
Indlæg: 1528

Brugeravatar

Re: Spring Sale på PS4 Store

Indlægaf Da Senzai » søn 20 mar 2016 21:54

pjulledk skrev:Jeg har købt en ps2 klasikker jeg altid har villet spille siden jeg prøvede demoen engang. Spillet hedder war of the monsters og er lige udkommet til ps4 i hd grafik og så til den billige sum af 45 kroner


Det spil har jeg brugt ufatteligt mange timer på. Det er hjernedødt fedt! Synd, at vi ikke har fået en fortsættelse her på de nye maskiner!

Når det så er sagt, så er det vidst 10-15 år siden, jeg sidst spillede det og jeg er ikke sikker på, hvor godt spillet er i dag.
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: Spring Sale på PS4 Store

Indlægaf HrDanish » man 21 mar 2016 02:30

Da Senzai skrev:
pjulledk skrev:Jeg har købt en ps2 klasikker jeg altid har villet spille siden jeg prøvede demoen engang. Spillet hedder war of the monsters og er lige udkommet til ps4 i hd grafik og så til den billige sum af 45 kroner


Det spil har jeg brugt ufatteligt mange timer på. Det er hjernedødt fedt! Synd, at vi ikke har fået en fortsættelse her på de nye maskiner!

Når det så er sagt, så er det vidst 10-15 år siden, jeg sidst spillede det og jeg er ikke sikker på, hvor godt spillet er i dag.


Samme her, elskede det spil på min PS2!

Mindes dog at den ikke er super speciel hvis du kun spiller alene, det er langt bedre med en ven eller 3 på sofaen,
og så kan i ellers bare gå amok ;p
HrDanish
Niveau 4
 
Indlæg: 300


Re: Spring Sale på PS4 Store

Indlægaf runni1399 » man 21 mar 2016 02:39

ikkNico skrev:Jo da. Jeg købte en i Fona tidligere på ugen, og også en i Gamestop i sidste måned.

CDon har dem også, det koster bare 30kr at få dem tilsendt, og ellers er det bare ned i den lokale Bilka eller Føtex (de virker også til din PS4 selvom, der står PS3, da pengene sættes på din PSN wallet ;) )


Det må jeg så gøre. Det ændrer dog ikke på at det sejler for Sony hvad angår brug af kreditkort mv. Det eneste sted hvor ingen af mine kreditkort virker er hos Sony gennem storen haha. :roll:
runni1399
Niveau 4
 
Indlæg: 329
By: Aalborg


Re: Spring Sale på PS4 Store

Indlægaf ikkNico » man 21 mar 2016 09:05

runni1399 skrev:Det må jeg så gøre. Det ændrer dog ikke på at det sejler for Sony hvad angår brug af kreditkort mv.

Det kan vi kun være enige om. Jeg bruger kun koder på både XBO og PS4, så jeg slipper for alle de problemer
... and then it walked whole cucumber
ikkNico
Niveau 6
 
Indlæg: 1528

Brugeravatar

Re: Spring Sale på PS4 Store

Indlægaf Cena » man 21 mar 2016 09:34

Fine tilbud. Men er bagud i tid, så hopper nok over :)
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Næste

Tilbage til Tilbud

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster