Forum

battlefield 4 & hardlind exp gratis

Har du set et godt tilbud hos en forhandler, lad andre vide det.

battlefield 4 & hardlind exp gratis

Indlægaf mrlenniboy » ons 04 maj 2016 21:09

hej
i anledning af der kommer et nyt battlefield senere i år. giver ea alle tidligere expansions gratis til alle formater, det bliver over flere gange dog, og fra 3 maj til 10 maj er det til:

battlefield 4 - dragons teeth - https://store.playstation.com/#!/da-dk/ ... ns%20teeth

Battlefield hardline - robbery - https://store.playstation.com/#!/da-dk/ ... /q=robbery

så slå til inden det slutter

http://www.battlefield.com/news/road-to-battlefield
Mvh Lennart


Billede
mrlenniboy
Niveau 7
 
Indlæg: 2840
By: Randers


Re: battlefield 4 & hardlind exp gratis

Indlægaf Jb » ons 04 maj 2016 22:15

Hov hov. Kunne da godt være man skulle have fat i hardline så. Åh alle de spil

Sendt fra min SM-G900F med Tapatalk
PSN: JB_dk // Xbox live: FyrstJB // Nintendo Switch friend code: SW-5059-3134-7520
Jb
Skribent
 
Indlæg: 3082
By: Hinnerup


Re: battlefield 4 & hardlind exp gratis

Indlægaf morfar » tors 05 maj 2016 01:12

Jeg ender nok også med at købt Hardline igen.
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Re: battlefield 4 & hardlind exp gratis

Indlægaf ikkNico » tors 05 maj 2016 09:06

Nice, tak for heads-up
... and then it walked whole cucumber
ikkNico
Niveau 6
 
Indlæg: 1528

Brugeravatar

Re: battlefield 4 & hardlind exp gratis

Indlægaf Jb » tors 05 maj 2016 18:34

Og så har de lige hardline til 74 kr på storen nu. Så faldt man i. Igen igen [SMILING FACE WITH OPEN MOUTH AND COLD SWEAT]

Sendt fra min SM-G900F med Tapatalk
PSN: JB_dk // Xbox live: FyrstJB // Nintendo Switch friend code: SW-5059-3134-7520
Jb
Skribent
 
Indlæg: 3082
By: Hinnerup


Re: battlefield 4 & hardlind exp gratis

Indlægaf Xainz » fre 06 maj 2016 15:42

Tak for heads up :) har ledt efter en undskyldning for at vende tilbage til BF4, har ikke spillet det siden "May 2nd 2014" hvor jeg fik platin i det. Har flere gange overvejet at købe alt dlc til det.
Billede
Xainz
Niveau 6
 
Indlæg: 1343
By: Tranbjerg


Re: battlefield 4 & hardlind exp gratis

Indlægaf mrlenniboy » ons 18 maj 2016 10:20

så er det final stand der er gratis: https://store.playstation.com/#!/da-dk/ ... al%20stand
Mvh Lennart


Billede
mrlenniboy
Niveau 7
 
Indlæg: 2840
By: Randers


Re: battlefield 4 & hardlind exp gratis

Indlægaf Slimjay DK » ons 18 maj 2016 10:47

mrlenniboy skrev:så er det final stand der er gratis: https://store.playstation.com/#!/da-dk/ ... al%20stand


Nu med link der virker :)

https://store.playstation.com/#!/en-dk/ ... 4000000000
Billede
PS5 / PS4 Pro / PS3 / PS2 / PSX / PSP / Vita / Vita TV / Series X / ONE X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn
Slimjay DK
Niveau 7
 
Indlæg: 2454


Re: battlefield 4 & hardlind exp gratis

Indlægaf morfar » ons 18 maj 2016 11:03

Hvad med næste dlc til Hardline? Indtil videre har vi fået robbery gratis.
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Re: battlefield 4 & hardlind exp gratis

Indlægaf Vreki » ons 18 maj 2016 12:03

Er det egenligt umagen værd at starte op på BF4 eller BF hardline på nuværende tidspunkt, eller bliver man jordet af folk med 1000 timers erfaring og alle unlocks?
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307


Re: battlefield 4 & hardlind exp gratis

Indlægaf Ubertracker77 » ons 18 maj 2016 13:53

For 74 kr. Synes jeg det er en ok handel. Men nu er hele singleplayerdelen completed, og jeg nørder med de tre multiplayer trofæer. Umiddelbart er det jo en kæmpe fordel med banekendskab samt man lige skal ind i de forskellige gamemodes. Pt. Synes jeg at der skal kæmpes lidt for at få even kill/death ratio. Men jeg tåger jo også rundt med en strømpistol(trofæ for 25 kills), og en M1 carabin(trofæ for gold service star(robbery expansion). Og det er næppe de bedste våben man kan få i spillet :)

Jeg synes dog det går lidt hurtigere end battlefield 4/Battlefront, men jeg skal nok bare vænne mig til det. Når jeg bliver alt for sur over de pelser mig, finder jeg en dør at gemme mig bag equipper en shotgun og venter ;)
Ubertracker77
Niveau 3
 
Indlæg: 235
By: Skanderborg


Re: battlefield 4 & hardlind exp gratis

Indlægaf Vreki » ons 18 maj 2016 14:51

Ubertracker77 skrev:Jeg synes dog det går lidt hurtigere end battlefield 4/Battlefront, men jeg skal nok bare vænne mig til det. Når jeg bliver alt for sur over de pelser mig, finder jeg en dør at gemme mig bag equipper en shotgun og venter ;)


Ha, jeg har for længe siden vænnet mig til at blive "pelset" ,så det går mig ikke så meget på at min KDR er under 1.
Men jeg kan huske BF4 på PC hvor en del essentielt udstyr var låst væk som upgrades. Det kunne håndteres med en dedikeret indsats i starten hvor alle var på lige fod, men jeg ville godt nok nødigt forsøge at etablere mig som pilot i BF4 nu.

Det kan godt være det er hardline jeg skal kigge på. Betaen overbeviste mig om at det ikke var 4-500 værd, men 74 kr er jo en anden sag.
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307


Re: battlefield 4 & hardlind exp gratis

Indlægaf Ubertracker77 » ons 18 maj 2016 16:27

Jeg synes det er et godt buy. Og hvis du bare køber et ordentligt våben til at starte med, tror jeg ikke det går helt galt. Det er start shotgun jeg løber rundt med, og på klods hold dør de at et skud - hvis jeg rammer ;)
Jeg spillede jo hele campaign først, og jeg tror det gav mig nogle startpenge i multiplayer. Min søn synes ihvertfald det var mega snyd at jeg startede multiplayer med så mange penge, da han selv startede med multiplayer først :)
Ubertracker77
Niveau 3
 
Indlæg: 235
By: Skanderborg


Re: battlefield 4 & hardlind exp gratis

Indlægaf Jb » ons 18 maj 2016 17:55

Shotgunen er ret god i de små maps / gamemode som feks squad heist. Jeg er også ved at prøve at få kills med m1 men det går sløvt. Blood money gamemoden er den sjoveste imo.

Sendt fra min SM-G900F med Tapatalk
PSN: JB_dk // Xbox live: FyrstJB // Nintendo Switch friend code: SW-5059-3134-7520
Jb
Skribent
 
Indlæg: 3082
By: Hinnerup


Re: battlefield 4 & hardlind exp gratis

Indlægaf Xainz » fre 20 maj 2016 09:26

Vreki skrev:Er det egenligt umagen værd at starte op på BF4 eller BF hardline på nuværende tidspunkt, eller bliver man jordet af folk med 1000 timers erfaring og alle unlocks?


IMO er det bedste assault våben, nr 2 man unlocker, ACW-R har jeg valgt fremfor min ellers altid stabile G36C,
BF4 er ikke så slemt mht overpowered våben, til folk der har unlocket alt, da mange af de fedeste våben, faktisk er tilgængeligt rigtig hurtigt.
Syntes ikke det er fordi man bliver jordet i det, er lige vendt tilbage, efter 2 års pause fra BF4. så spring bare ud i det :D

Skulle jeg anbefale et af spillene, ville det klart være BF4 fremfor Hardline.
Billede
Xainz
Niveau 6
 
Indlæg: 1343
By: Tranbjerg


Næste

Tilbage til Tilbud

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster