Forum

Uncharted 4 til 399,- på www.bilka.dk

Har du set et godt tilbud hos en forhandler, lad andre vide det.

Re: Uncharted 4 til 399,- på www.bilka.dk

Indlægaf pjulledk » ons 11 maj 2016 08:18

Hedegaard skrev:Har spillet de 4 første kapitler igår og helt slugt ind i spillet - de forstår godt nok at skrue en historie sammen.


i forstår at hype mig:D

nu må bilka.dk godt få fingeren ud og levere mit spil
håber jeg får det her til morgen og ikke i aften da idag er min eneste fridag i den her uge...
pjulledk
Niveau 4
 
Indlæg: 423
By: hobro


Re: Uncharted 4 til 399,- på www.bilka.dk

Indlægaf Slimjay DK » ons 11 maj 2016 09:09

Hedegaard skrev:Har spillet de 4 første kapitler igår og helt slugt ind i spillet - de forstår godt nok at skrue en historie sammen.



Ja, ND kan deres kram .. God historie, fedt gameplay og absolut det flotteste spil jeg har set til dato. Jeg havde meget svært ved at slippe spillet i går, men jeg nægter at rushe det igennem, det er det ganske enkelt for smukt til. Det skal nydes :D
Billede
PS5 / PS4 Pro / PS3 / PS2 / PSX / PSP / Vita / Vita TV / Series X / ONE X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn
Slimjay DK
Niveau 7
 
Indlæg: 2454


Re: Uncharted 4 til 399,- på www.bilka.dk

Indlægaf Pestowicz » ons 11 maj 2016 11:21

Fik mit fra bilka i går, det blev smidt i postkassen og jeg fik en besked da det kom :)
Umiddelbart var spillet udsolgt hos Bilka/Føtex, og kom så op igen. Den her besked står på begge sider, når man vil bestille nu:
Forudbestilt produkt. Produktet kan leveres efter 24-05-2016

Spørgsmålet er om da det kom igen, at det så stod der? Mere så dem af jer der venter, kan få annulleret jeres ordre, og få købt det et andet sted.
Det er lang tid at vente :)
Pestowicz
Niveau 3
 
Indlæg: 223
By: København


Re: Uncharted 4 til 399,- på www.bilka.dk

Indlægaf pjulledk » ons 11 maj 2016 13:31

Sidste gang jeg køber hos bilka.dk

Først rykker de spillet fra den 10 maj til den 11 maj der blev jeg da lidt mobset, men tænkte fint så har jeg hele dagen idag som er min eneste fridag i en uge. Men nej idag ringer jeg til dem da jeg stadig ikke havde hørt noget kl 13. Og der finder jeg ud af at spillet først kommer i morgen den 12 maj... så tak til bilka for at ødelægge min fridag med at sidde at glæde sig over ingen ting:(
pjulledk
Niveau 4
 
Indlæg: 423
By: hobro


Re: Uncharted 4 til 399,- på www.bilka.dk

Indlægaf Slimjay DK » ons 11 maj 2016 13:37

Du kunne jo også bare havde brugt noget af din fridag på at hente det selv, der ligger jo en Føtex i Hobro, og de har det også til 399 ;) Vejret er smukt og motion er ikke skadeligt ...
Billede
PS5 / PS4 Pro / PS3 / PS2 / PSX / PSP / Vita / Vita TV / Series X / ONE X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn
Slimjay DK
Niveau 7
 
Indlæg: 2454


Re: Uncharted 4 til 399,- på www.bilka.dk

Indlægaf pjulledk » ons 11 maj 2016 14:04

Slimjay DK skrev:Du kunne jo også bare havde brugt noget af din fridag på at hente det selv, der ligger jo en Føtex i Hobro, og de har det også til 399 ;) Vejret er smukt og motion er ikke skadeligt ...


Det ville jeg også gøre hvis ikke spillet var sendt og var umuligt at anulerre tro mig:)
pjulledk
Niveau 4
 
Indlæg: 423
By: hobro


Re: Uncharted 4 til 399,- på www.bilka.dk

Indlægaf Krede1972 » ons 11 maj 2016 15:08

pjulledk skrev:
Slimjay DK skrev:Du kunne jo også bare havde brugt noget af din fridag på at hente det selv, der ligger jo en Føtex i Hobro, og de har det også til 399 ;) Vejret er smukt og motion er ikke skadeligt ...


Det ville jeg også gøre hvis ikke spillet var sendt og var umuligt at anulerre tro mig:)


Det kunne du jo have gjort alligevel og så være gået ned og have fået pengene retur for det sendte eksemplar - når det en gang dukker op ;-)
Billede
Krede1972
Niveau 7
 
Indlæg: 3125
By: Ørestad


Re: Uncharted 4 til 399,- på www.bilka.dk

Indlægaf pjulledk » ons 11 maj 2016 15:20

Kan man det
pjulledk
Niveau 4
 
Indlæg: 423
By: hobro


Re: Uncharted 4 til 399,- på www.bilka.dk

Indlægaf morfar » ons 11 maj 2016 15:51

pjulledk skrev:Sidste gang jeg køber hos bilka.dk

Først rykker de spillet fra den 10 maj til den 11 maj der blev jeg da lidt mobset, men tænkte fint så har jeg hele dagen idag som er min eneste fridag i en uge. Men nej idag ringer jeg til dem da jeg stadig ikke havde hørt noget kl 13. Og der finder jeg ud af at spillet først kommer i morgen den 12 maj... så tak til bilka for at ødelægge min fridag med at sidde at glæde sig over ingen ting:(


Hvis din fridag bliver ødelagt fordi et spil ikke dukker op, så tror jeg du skal slukke din playstation i et par dage og komme ud og få noget naturligt lys =D>
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Re: Uncharted 4 til 399,- på www.bilka.dk

Indlægaf Volpi » ons 11 maj 2016 16:17

Njae kan nu godt forstå frustrationen, hvis mulighederne for lidt PS er begrænset og man så har sat en dag af til det. Træls, men ja solen skinner - ud og glo på damer i kort;)
Volpi
Niveau 5
 
Indlæg: 1294


Re: Uncharted 4 til 399,- på www.bilka.dk

Indlægaf pjulledk » ons 11 maj 2016 16:52

morfar skrev:
pjulledk skrev:Sidste gang jeg køber hos bilka.dk

Først rykker de spillet fra den 10 maj til den 11 maj der blev jeg da lidt mobset, men tænkte fint så har jeg hele dagen idag som er min eneste fridag i en uge. Men nej idag ringer jeg til dem da jeg stadig ikke havde hørt noget kl 13. Og der finder jeg ud af at spillet først kommer i morgen den 12 maj... så tak til bilka for at ødelægge min fridag med at sidde at glæde sig over ingen ting:(


Hvis din fridag bliver ødelagt fordi et spil ikke dukker op, så tror jeg du skal slukke din playstation i et par dage og komme ud og få noget naturligt lys =D>



har skam også været i haven hele dagen så lys har jeg fået nok af :D
pjulledk
Niveau 4
 
Indlæg: 423
By: hobro


Re: Uncharted 4 til 399,- på www.bilka.dk

Indlægaf Krede1972 » ons 11 maj 2016 16:54

pjulledk skrev:Kan man det


Ja, så længe du ikke fjerner folien.

Du kan bare bruge bonnen fra det eksemplar du selv har været nede at hente. De kan jo ikke se (og er nok også ligeglade) om det er det sendte eller afhentede eksemplar du returnerer.
Billede
Krede1972
Niveau 7
 
Indlæg: 3125
By: Ørestad


Re: Uncharted 4 til 399,- på www.bilka.dk

Indlægaf Krede1972 » ons 11 maj 2016 16:55

pjulledk skrev:
morfar skrev:
pjulledk skrev:Sidste gang jeg køber hos bilka.dk

Først rykker de spillet fra den 10 maj til den 11 maj der blev jeg da lidt mobset, men tænkte fint så har jeg hele dagen idag som er min eneste fridag i en uge. Men nej idag ringer jeg til dem da jeg stadig ikke havde hørt noget kl 13. Og der finder jeg ud af at spillet først kommer i morgen den 12 maj... så tak til bilka for at ødelægge min fridag med at sidde at glæde sig over ingen ting:(


Hvis din fridag bliver ødelagt fordi et spil ikke dukker op, så tror jeg du skal slukke din playstation i et par dage og komme ud og få noget naturligt lys =D>



har skam også været i haven hele dagen så lys har jeg fået nok af :D


Lys og sol er stærkt overvurderet. Det skal man ikke have for meget af.
Billede
Krede1972
Niveau 7
 
Indlæg: 3125
By: Ørestad


Re: Uncharted 4 til 399,- på www.bilka.dk

Indlægaf morfar » tors 12 maj 2016 21:20

Krede1972 skrev:
morfar skrev:
pjulledk skrev:Sidste gang jeg køber hos bilka.dk

Først rykker de spillet fra den 10 maj til den 11 maj der blev jeg da lidt mobset, men tænkte fint så har jeg hele dagen idag som er min eneste fridag i en uge. Men nej idag ringer jeg til dem da jeg stadig ikke havde hørt noget kl 13. Og der finder jeg ud af at spillet først kommer i morgen den 12 maj... så tak til bilka for at ødelægge min fridag med at sidde at glæde sig over ingen ting:(


har skam også været i haven hele dagen så lys har jeg fået nok af :D


Lys og sol er stærkt overvurderet. Det skal man ikke have for meget af.


Hvis man tager et vitamintilskud, så slipper man for hudkræft. En depression pga manglende spillevering er, ved nærmere eftertanke, nok at foretrække frem for hudkræft =P~
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Re: Uncharted 4 til 399,- på www.bilka.dk

Indlægaf Slimjay DK » fre 13 maj 2016 10:28

Med den gamerscore kan det ikke være meget lys du får, udover det der kommer fra skærmen. :mrgreen:
Billede
PS5 / PS4 Pro / PS3 / PS2 / PSX / PSP / Vita / Vita TV / Series X / ONE X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn
Slimjay DK
Niveau 7
 
Indlæg: 2454


ForegåendeNæste

Tilbage til Tilbud

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 12 gæster

cron