Forum

PlayStation Plus 1år

Har du set et godt tilbud hos en forhandler, lad andre vide det.

Re: PlayStation Plus 1år

Indlægaf Slimjay DK » fre 07 okt 2016 14:04

Davor skrev:
Slimjay DK skrev:Det kan selvfølgelig være 1048 fake profiler, der har givet 5 stjerner :D hvem ved

Min første transaktion, kan jeg heller ikke sætte en finger på.
Men jeg kan slet, slet ikke fatte, hvad webshoppen skal bruge mit pas til. Det lugter værre end en fiskebutik i højsommeren...


Enig, og på det punkt ville jeg så heller ikke deltage .. I det man får en kode sendt når der betales, er jo deres sikkerhed for at de får pengene ...
Billede
PS5 / PS4 Pro / PS3 / PS2 / PSX / PSP / Vita / Vita TV / Series X / ONE X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn
Slimjay DK
Niveau 7
 
Indlæg: 2454


Re: PlayStation Plus 1år

Indlægaf Vreki » fre 07 okt 2016 14:14

Slimjay DK skrev:
Davor skrev:
Slimjay DK skrev:Det kan selvfølgelig være 1048 fake profiler, der har givet 5 stjerner :D hvem ved

Min første transaktion, kan jeg heller ikke sætte en finger på.
Men jeg kan slet, slet ikke fatte, hvad webshoppen skal bruge mit pas til. Det lugter værre end en fiskebutik i højsommeren...


Enig, og på det punkt ville jeg så heller ikke deltage .. I det man får en kode sendt når der betales, er jo deres sikkerhed for at de får pengene ...


Jeg tror nu godt at Paypal og Visa kan finde på at kræve pengene tilbage hvis betalingerne bliver bestridt.
F.eks. hvis der er benyttet et stjålet kort.
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307


Re: PlayStation Plus 1år

Indlægaf Davor » fre 07 okt 2016 19:59

Vreki skrev:Jeg tror nu godt at Paypal og Visa kan finde på at kræve pengene tilbage hvis betalingerne bliver bestridt.
F.eks. hvis der er benyttet et stjålet kort.

Nej, det kan de ikke - så det er ikke derfor.
The diet coke of Evil!
Davor
Niveau 4
 
Indlæg: 340
By: Gentofte, København


Re: PlayStation Plus 1år

Indlægaf Erroneus » fre 07 okt 2016 20:29

Davor skrev:
Vreki skrev:Jeg tror nu godt at Paypal og Visa kan finde på at kræve pengene tilbage hvis betalingerne bliver bestridt.
F.eks. hvis der er benyttet et stjålet kort.

Nej, det kan de ikke - så det er ikke derfor.

Ehm jo det kan de netop og oven i det, smide et gebyr i hovedet. Det er problemet for firmaer, når der bruges stjålne kort. Ikke nok med at pengene bliver trukket tilbage, det koster lige også et gebyr.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: PlayStation Plus 1år

Indlægaf Davor » fre 07 okt 2016 22:44

Erroneus skrev:Ehm jo det kan de netop og oven i det, smide et gebyr i hovedet. Det er problemet for firmaer, når der bruges stjålne kort. Ikke nok med at pengene bliver trukket tilbage, det koster lige også et gebyr.

Det overrasker mig, but If that's true, I stand corrected.
Har du et link, der beskriver denne praksis?
The diet coke of Evil!
Davor
Niveau 4
 
Indlæg: 340
By: Gentofte, København


Re: PlayStation Plus 1år

Indlægaf Davor » fre 07 okt 2016 22:58

Ok - fandt selv dette link: https://en.wikipedia.org/wiki/Credit_ca ... #Merchants
Der står godt nok ikke noget om gebyrer, men det er beskrevet, at Merchanten kan sidde med regningen...

Beklager min skråsikre udmeldning. Min fejl. :oops:

Om det gør dette site mere troværdigt, vil jeg lade andre om at bedømme. Intet skal dog få mig til at sende billeder af pas eller kørekort til tilfældige folk på nettet. Måske er jeg bare en gammel, mave-sur mand. :shock:
The diet coke of Evil!
Davor
Niveau 4
 
Indlæg: 340
By: Gentofte, København


Re: PlayStation Plus 1år

Indlægaf Erroneus » lør 08 okt 2016 00:33

Kan godt forstå din holdning. Jeg har den samme og gør det heller ikke. Hvis en butik ikke stoler på mig, så skal vi åbenbart ikke handle sammen :)

Om gebyrer er internationalt skal jeg ikke kunne sige, men jeg har før været med til at drive forretning med kreditkort som betalingsmulighed og via NETS kostede det 350 kr. (mener jeg) i gebyr, når sådan sager opstod >_<
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: PlayStation Plus 1år

Indlægaf Odyzeus » tors 15 dec 2016 14:25

Nu kan jeg da lige skrive en uheldig historie om G2A.

Jeg købte en kode til et spil på Steam, og det var helt fint. Billigt, fik koden med det samme, aktiverede den og det virkede bare.

Efter omkring to måneder får jeg så en besked på Steam om, at de har været nødt til at deaktivere produktet - uden egentlig yderligere forklaring. Der var heldigvis kun tale om 5EUR, så det er ikke så vigtigt, men man skal bare lige passe lidt ekstra på måske.. :)
Odyzeus
Niveau 4
 
Indlæg: 689
By: København


Re: PlayStation Plus 1år

Indlægaf Erroneus » tors 15 dec 2016 18:22

Der har været mange problemer med G2A og den bliver udnyttet / benyttet til at sælge stjålne keys via.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Foregående

Tilbage til Tilbud

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 7 gæster

cron