Forum

PlayStation Plus 1år

Har du set et godt tilbud hos en forhandler, lad andre vide det.

Re: PlayStation Plus 1år

Indlægaf Krede1972 » man 30 maj 2016 00:06

morfar skrev:
Krede1972 skrev:Off-topic: Morfar, kender du en der hedder Mads Dygård?


Nej, det navn siger mig ikke lige noget.


OK - En som arbejder i samme branche som dig, også i det midtjyske - så det kunne jo være.
Billede
Krede1972
Niveau 7
 
Indlæg: 3125
By: Ørestad


Re: PlayStation Plus 1år

Indlægaf Unklemac » man 30 maj 2016 12:01

Tak AllanB

Det blev 43 euro uden g2a shield.. men er godt tilfreds.
Unklemac
Niveau 4
 
Indlæg: 622


Re: PlayStation Plus 1år

Indlægaf Racermus » man 03 okt 2016 21:21

Har os lige købt. Det virker stadig fint med det link du har lagt op :)

Jeg valgte Danmark som land, og 0% i moms, og betalte med dansk kredit kort, og der var ingenting. Samme pris!
Billede
Racermus
Niveau 4
 
Indlæg: 318
By: Rødovre


Re: PlayStation Plus 1år

Indlægaf morfar » ons 05 okt 2016 23:46

Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Re: PlayStation Plus 1år

Indlægaf Slimjay DK » tors 06 okt 2016 22:34

morfar skrev:Nogen der kender denne?

https://www.playstation-plus-now.com/da/


Jeg har lige brugt dem, og fik koden få sekunder efter betaling :) Og den virker ....

ca. 333 kr for et 400 kr Giftcard :wink:
Billede
PS5 / PS4 Pro / PS3 / PS2 / PSX / PSP / Vita / Vita TV / Series X / ONE X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn
Slimjay DK
Niveau 7
 
Indlæg: 2454


Re: PlayStation Plus 1år

Indlægaf Vreki » tors 06 okt 2016 23:25

Slimjay DK skrev:
morfar skrev:Nogen der kender denne?

https://www.playstation-plus-now.com/da/


Jeg har lige brugt dem, og fik koden få sekunder efter betaling :) Og den virker ....

ca. 333 kr for et 400 kr Giftcard :wink:


Det var godt nok billigt, kan man være sikker på at det er hæderligt?
Jeg har ikke lyst til at købe hælervarer
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307


Re: PlayStation Plus 1år

Indlægaf Davor » fre 07 okt 2016 08:38

morfar skrev:Nogen der kender denne?

https://www.playstation-plus-now.com/da/


Købte én kode - gik uden problemer. Da jeg bestilte min anden bad de mig om at sende et billede af et identifikations-kort (kørekort eller pas), så de kunne "verificere" mig. Jeg bad dem om øjeblikkeligt at annullere ordren.

Hvis de trækker penge skriver jeg til min bank i aften.

Så en advarsel herfra! :-/


Her den fulde tekst:
Afventer betalings verifikation

Hej,

Vi vil gerne meddele Dem, at din ordre er blevet blokeret af vores sikkerhedssystem og din transaktion er "indtil udbetaling kontrol."

Sådan fjernes blokeringen af ​​dit køb, bedes du give os et billede af et gyldigt ID-kort med det samme navn bruges på bankkort eller PayPal-konto bruges til at betale, og med en af ​​denne 2 muligheder, skal du:

- Med bogstaverne "PSN" skrev ved siden af ​​kortet (f.eks http://i.imgur.com/eBGmAlP.png)
eller
- Med en skærm, der viser vores logo bag (f.eks http://i.imgur.com/E6KEohW.png)

(Slørede dele er kun blevet brugt til dette exemple, kortets oplysninger skal være synlig)
Med disse oplysninger, vil vi være glade for at aktivere din kode.

Til at sende os dit billede, gå til "støtte" i din konto og klik på "vedhæfte et billede. "

Vi beklager ulejligheden, og vi vil være glade for at låse du bestille, så snart vi får dette dokument.
The diet coke of Evil!
Davor
Niveau 4
 
Indlæg: 340
By: Gentofte, København


Re: PlayStation Plus 1år

Indlægaf Vreki » fre 07 okt 2016 09:09

Davor skrev:
morfar skrev:Nogen der kender denne?

https://www.playstation-plus-now.com/da/


Købte én kode - gik uden problemer. Da jeg bestilte min anden bad de mig om at sende et billede af et identifikations-kort (kørekort eller pas), så de kunne "verificere" mig. Jeg bad dem om øjeblikkeligt at annullere ordren.

Hvis de trækker penge skriver jeg til min bank i aften.

Så en advarsel herfra! :-/


Her den fulde tekst:


PSN kort er sikkert et yndet mål for stjålne kreditkort, så man kan til dels godt forstå at de dobbelttjekker.
Jeg skal bare ikke have mit ID til at flyde rundt på nettet, det er faktisk præcist ved sites som denne jeg ville benytte Paypal for at skærme mit Visa.
Og hvad nytter det så hvis de alligevel ikke har tillid til Paypal?
Der er også "Verified by Visa" hvis man som sælger vil have lidt ekstra sikkerhed på.
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307


Re: PlayStation Plus 1år

Indlægaf Slimjay DK » fre 07 okt 2016 10:23

Under betaling valgte jeg VISA muligheden med Skrill og der blev sendt en SMS til min telefon for validering fra Verfifeid by Visa. Så at de har bedt om ID kort, virker for mig underligt. Hvordan har du betalt og med hvad ?

I mit eksempel er det Skrill der står for transaktionen, man efterlader ikke noget data hos sælgeren. Det er lige så sikkert som at handle med Visa på et DK website.

Skrill has been moving money digitally since 2001. We offer online payment solutions for businesses and consumers, allowing them to pay and get paid globally. Over 36 million account holders already trust Skrill. Our customers can send and receive money worldwide in 200 countries and 40 currencies, securely and at low cost, without revealing their personal financial details.Your business will benefit from our worldwide payment network with over 100 payment options. Whether through a simple one-step integration or a fully-tailored payment solution. Whoever you are, however you like to pay or get paid, trust Skrill to make your online payments simpler, faster and safer.

Men ja, paypal er også en mulighed, det koster så bare lidt ekstra.

https://dk.trustpilot.com/review/www.pl ... us-now.com
Billede
PS5 / PS4 Pro / PS3 / PS2 / PSX / PSP / Vita / Vita TV / Series X / ONE X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn
Slimjay DK
Niveau 7
 
Indlæg: 2454


Re: PlayStation Plus 1år

Indlægaf Slimjay DK » fre 07 okt 2016 10:26

Vreki skrev:
Slimjay DK skrev:
morfar skrev:Nogen der kender denne?

https://www.playstation-plus-now.com/da/


Jeg har lige brugt dem, og fik koden få sekunder efter betaling :) Og den virker ....

ca. 333 kr for et 400 kr Giftcard :wink:


Det var godt nok billigt, kan man være sikker på at det er hæderligt?
Jeg har ikke lyst til at købe hælervarer


Kan du være sikker på du ikke køber hælervarer når du købet et brugt spil eller billigt PS+ fra en bruger her på sitet ? folk gemmer jo sjældent kvitteringerne .. Her får du da i det mindste en kvittering :wink:
Billede
PS5 / PS4 Pro / PS3 / PS2 / PSX / PSP / Vita / Vita TV / Series X / ONE X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn
Slimjay DK
Niveau 7
 
Indlæg: 2454


Re: PlayStation Plus 1år

Indlægaf Vreki » fre 07 okt 2016 10:31



Jeg bliver ikke nødvendigvis mere tryg af fuldstændigt generiske 5 stjernede anmeldelser på fremmede sprog.
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307


Re: PlayStation Plus 1år

Indlægaf Davor » fre 07 okt 2016 11:06

Slimjay DK skrev:Under betaling valgte jeg VISA muligheden med Skrill og der blev sendt en SMS til min telefon for validering fra Verfifeid by Visa. Så at de har bedt om ID kort, virker for mig underligt. Hvordan har du betalt og med hvad ?

I mit eksempel er det Skrill der står for transaktionen, man efterlader ikke noget data hos sælgeren. Det er lige så sikkert som at handle med Visa på et DK website.


Jeg brugte Skrill - og verified by Visa. Det var en af grundene til, at jeg blev meget mistænkelig. Betalingen gik igennem hos Skrill uden problemer (modtog mail fra dem om at den var fin). At selve Webshoppen så beslutter, at de vil se ID, synes jeg er helt utroligt mistænkeligt.

De har netop nu svaret, at de vil refundere pengene. Nu må vi se, hvad der sker:

Hello,

I just started the refund process. Please note that it may take up to 5 business days to appear on your bank account. If you paid with your credits, PaySafeCard or BitPay, you will be refunded in your credits.
Thanks for having purchased on our website and sorry for the inconvenience.

Regards
The diet coke of Evil!
Davor
Niveau 4
 
Indlæg: 340
By: Gentofte, København


Re: PlayStation Plus 1år

Indlægaf S_Phoenix » fre 07 okt 2016 11:13

Allanb skrev:Det er så længe lager haves! der er tilbud på PlayStation Plus 1 år til Kr. 320,00... Gælder også plus til US, UK mfl.

https://www.g2a.com/psnoffers

Husk at vælge du ikke kommer fra et EU land og man kan også sagtens fjerne G2A shield..
Ved payment/billing valgte jeg USA og betalte med Paypal det virkede fint.

Billede


Smukt !
Tak. Gik nemt jo, fin besparelese på et års PSplus.
S_Phoenix
Niveau 1
 
Indlæg: 87
By: Vestsjælland - Kalundborg.


Re: PlayStation Plus 1år

Indlægaf Slimjay DK » fre 07 okt 2016 11:27

Vreki skrev:


Jeg bliver ikke nødvendigvis mere tryg af fuldstændigt generiske 5 stjernede anmeldelser på fremmede sprog.


Det kan selvfølgelig være 1048 fake profiler, der har givet 5 stjerner :D hvem ved
Billede
PS5 / PS4 Pro / PS3 / PS2 / PSX / PSP / Vita / Vita TV / Series X / ONE X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn
Slimjay DK
Niveau 7
 
Indlæg: 2454


Re: PlayStation Plus 1år

Indlægaf Davor » fre 07 okt 2016 13:52

Slimjay DK skrev:Det kan selvfølgelig være 1048 fake profiler, der har givet 5 stjerner :D hvem ved

Min første transaktion, kan jeg heller ikke sætte en finger på.
Men jeg kan slet, slet ikke fatte, hvad webshoppen skal bruge mit pas til. Det lugter værre end en fiskebutik i højsommeren...
The diet coke of Evil!
Davor
Niveau 4
 
Indlæg: 340
By: Gentofte, København


ForegåendeNæste

Tilbage til Tilbud

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster

cron