Forum

The Division PS4

Har du set et godt tilbud hos en forhandler, lad andre vide det.

The Division PS4

Indlægaf Hades » søn 10 jul 2016 17:02

Hejsa derude

Selvom PSLife er så nært døden at det nærmest er skræmmende, skal de tilbageværende brugere ikke snydes for et godt tilbud på Elgigantens hjemmeside denne weekend

http://www.elgiganten.dk/product/konsol ... vision-ps4

The Division til 249.-

Jeg har ikke selv spillet det, ej heller bestilt det (alt ALT for travlt optaget af Witcher 3 BaW, Doom og Overwatch), men det skulle eftersigende være en god oplevelse. Og jeg kan se herinde, at der er en expansion på vej: http://video.pslife.dk/playstation/3913 ... ailer.html
Billede

Hades: [angered] Did you forget who you're talking to? I am the Lord of the Dead!
Auron: Heh. No wonder no one wants to die.
~ Kingdom Hearts 2
Hades
Niveau 6
 
Indlæg: 1420
By: Vordingborg


Re: The Division PS4

Indlægaf Jb » søn 10 jul 2016 17:20

Takker. Bestilt, selvom jeg også har rigeligt med spil liggende. Meen ferien er her snart der bør være tid til at komme igennem nogle spil på de regnfulde dage.

Sendt fra min SM-G930F med Tapatalk
PSN: JB_dk // Xbox live: FyrstJB // Nintendo Switch friend code: SW-5059-3134-7520
Jb
Skribent
 
Indlæg: 3082
By: Hinnerup


Re: The Division PS4

Indlægaf Erroneus » søn 10 jul 2016 18:36

Der er gået sommerferie / agurketid i den, så godt med nogle tilbud på spil.

Er lokkende at snuppe det til 250 kr.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: The Division PS4

Indlægaf dMITIj » søn 10 jul 2016 23:29

Takker for info, det er her med bestilt :-)
Setup:

Scuff Impact, BenQ Zowie XL2546, PS4 Pro, TB Elite Pro, AKRacing stol.
dMITIj
Niveau 4
 
Indlæg: 319
By: Kliplev


Re: The Division PS4

Indlægaf dMITIj » tirs 12 jul 2016 17:31

Så er spillet modtaget og installeret, jeg har reedeeme de to koder som fulgte med til extra gear set (tøj og våben) men kan ikke se det nye outfit nogle steder. hvor finder jeg det henne?
Setup:

Scuff Impact, BenQ Zowie XL2546, PS4 Pro, TB Elite Pro, AKRacing stol.
dMITIj
Niveau 4
 
Indlæg: 319
By: Kliplev


Re: The Division PS4

Indlægaf Krede1972 » ons 13 jul 2016 00:58

dMITIj skrev:Så er spillet modtaget og installeret, jeg har reedeeme de to koder som fulgte med til extra gear set (tøj og våben) men kan ikke se det nye outfit nogle steder. hvor finder jeg det henne?


Der er en Special Rewards Vendor i Hovedkvarteret/Basen/Post Office hvor man kan få sine ting/bagpacks/våben.

Tøjet vil jeg tro (kan ikke huske det 100%) at du kan finde allerede nu under Inventory i undermenuen Apperance. Tøjet er "skins" som ikke påvirker dine stats, men udelukkende dit udseende.

Så vidt jeg husker er våben og bagpacks level 4 gear, så husk at brug det så tidligt så muligt i spillet, da du ellers hurtigt finder bedre gear ;-)

Du skal lige igennem lidt intro-missions før du får adgang til Basen.

Håber det gav mening.
Billede
Krede1972
Niveau 7
 
Indlæg: 3125
By: Ørestad



Tilbage til Tilbud

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 15 gæster

cron