Forum

Battleborn 109,-

Har du set et godt tilbud hos en forhandler, lad andre vide det.

Battleborn 109,-

Indlægaf weissmuller » fre 05 aug 2016 10:59

I mine øjne et underrated spil der fortjener at komme lidt ud af skyggen af det meget anderledes Overwatch.
Synes især det er et sjovt co-op spil online og splitscreen. Det er rated 16 men det må være pgaf sproget i spillet da det er et meget cartoony ublodigt og humoristisk spil.

https://www.coolshop.dk/produkt/battleborn/AC74DM?ic=user_histories-AC74DM
weissmuller
Niveau 4
 
Indlæg: 531


Re: Battleborn 109,-

Indlægaf Erroneus » fre 05 aug 2016 11:43

79 kr. med deres premium (husk at opsig det), det er oki :)
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: Battleborn 109,-

Indlægaf Da Senzai » lør 06 aug 2016 11:21

Jeg kunne godt finde på det. Jeg synes at spillet virker interessant. Mit eneste problem er, at mine øjne havde lidt svært ved grafikken i spillet.

For mig virker det rodet og uoverskueligt at se på - det kan også have noget at gøre med, at ham jeg prøvede har en minigun, der fylder næsten halvdelen af skærmen :P
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: Battleborn 109,-

Indlægaf Jb » lør 06 aug 2016 11:36

Fuk it. Jeg bestilte det. Har altid synes det så interessant ud

Sendt fra min SM-G930F med Tapatalk
PSN: JB_dk // Xbox live: FyrstJB // Nintendo Switch friend code: SW-5059-3134-7520
Jb
Skribent
 
Indlæg: 3082
By: Hinnerup


Re: Battleborn 109,-

Indlægaf Jb » lør 06 aug 2016 15:32

Har spillet en story bane online og fandt spillere på ca 20 sekunder. Nu har jeg været i matxhmaking til en versus kamp i et kvarter og kun 4/10 players. Suk.. Måske det er dødt allerede. Der er ellers dobbelt xp event lige nu

Sendt fra min SM-G930F med Tapatalk
PSN: JB_dk // Xbox live: FyrstJB // Nintendo Switch friend code: SW-5059-3134-7520
Jb
Skribent
 
Indlæg: 3082
By: Hinnerup


Re: Battleborn 109,-

Indlægaf Da Senzai » lør 06 aug 2016 22:44

Det er lidt en skam. Jeg gider ikke spille Single Player, da jeg synes, at det er sjovere at spille mod mennesker :/
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: Battleborn 109,-

Indlægaf Jb » søn 07 aug 2016 12:07

fik spillet en del timer igår.. det er de 100,- værd ihvertfald.
efter ventetiden var der typisk kun 3-4 minutter ventetid til næste kamp.
jeg har allerede brugt flere timer på det end jeg har på overwatch.

Primært spillet incursion som er mest moba agtig gamemode.
som andre spil i genren er man virkelig screwet hvis man får nogle ringe team mates.
hvis en eller flere spillere bliver nakket tidligt, er det op ad bakke, da man stiger i lvl hvis man nakker en modspiller.
nogle heroes egner sig bedre end andre i de forskellige gamemodes, det er sådan set fint nok.
der er masser af challenges, og "loot" - man kan unlocke 3 stykker gear i løbet af en kamp.
jeg kommer helt sikkert til at bruge en del timer på det.
ligesom i smite unlocker man nye battleborns ved at stige i rank, og optjene penge til at unlocke dem.
PSN: JB_dk // Xbox live: FyrstJB // Nintendo Switch friend code: SW-5059-3134-7520
Jb
Skribent
 
Indlæg: 3082
By: Hinnerup


Re: Battleborn 109,-

Indlægaf weissmuller » man 08 aug 2016 14:48

Online har jeg bedst succes med at logge på efter kl 20 (USA er måske mest på der?). Lille learning curve mht at optimere sine valg til pvp, men der er youtube jo god.

Jeg synes det er superfedt og lækkert spil. Top notch design af verdener og figurer. Det er lidt mere roligt online ifhold til Overwatch der er sjovt på en anden måde.
weissmuller
Niveau 4
 
Indlæg: 531


Re: Battleborn 109,-

Indlægaf Erroneus » fre 23 sep 2016 15:48

Jeg fik desværre først tid til det nu og må konstatere at spillet er dødt. PVP fik jeg for meget klø i, fordi joinede spil med 10 stk. LVL100 og det var svært at finde nogle til story mode, skulle ofte vente i lang tid.

Anyways Gamestop giver pt. 80 kr. for det til butiks-kredit og 84 kr hvis man er level 2. Så jeg endte med at tjene en 5'er på det og fik da 5-6 timers oki spil ud af det.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: Battleborn 109,-

Indlægaf kidcaffeine » tirs 04 okt 2016 15:47

Jeg købte det også, efter at have set denne tråd - men det er allerede sendt videre i systemet

Nåede aldrig at forstå, hvordan deres matchmaking algoritme fungerer. Min oplevelse var, at jeg enten var del af et hold, der fuldstændig tromlede modstanderne ned. Og hvis det ikke var tilfældet, var vi et hold af lvl 5-6 spillere, mod et fuldt hold af lvl 100 spillere. Det var fuldstændig skævt...
kidcaffeine
Niveau 0
 
Indlæg: 17


Re: Battleborn 109,-

Indlægaf Erroneus » tirs 04 okt 2016 16:58

Der går også kraftige rygter at det bliver F2P senere meget snart, så det er vist meget godt man fik skudt det videre :)
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg



Tilbage til Tilbud

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Google [Bot] og 13 gæster

cron